مناسب ترین پارتیشن اداری برای محیط های اداری مختلف

۱۴ بازديد

مناسب ترین پارتیشن اداری برای محیط های اداری مختلف

5q_fzf6.png

این روزها استفاده از انواع پارتیشن، در اداره ها بسیار طرفدار پیدا کرده است و بسیاری از کارفرمایان به منظور جداسازی محیط کارکنان و صرفه جویی در هزینه های خود از پارتیشن اداری استفاده می کنند. با استفاده از پارتیشن می توان از فضای محیط استفاده ی بهتری کرد. پارتیشن ها نه تنها محیط را جداسازی و تقسیم بندی می کنند بلکه در عین حال، به محیط جلوه و زیبایی خاصی می بخشند.

در این مقاله قصد داریم مناسب ترین پارتیشن اداری برای محیط های اداری را با هم بررسی کنیم.

پارتیشن ها به صورت متحرک و ثابت هستند. پارتیشن های ثابت همانطور که از اسم آنها مشخص است، قابل حرکت دادن نیستند و به وسیله پیچ و مهره بر روی زمین نصب می شوند اما پارتیشن های متحرک را می توان به دلخواه جابجا کرد و با توجه به دکوراسیون خود، آنها را در جایی مناسب قرار داد.

پارتیشن اداری از نظر ضخامت می تواند تک جداره و یا دو جداره باشند. پارتیشن های تک جداره با ضخامت ? سانتی متر، حدود ?? درصد در مقابل سر و صدا عایق هستند و پارتیشن های اداری دو جداره با ضخامت ?? سانتی متر، می توانند تا ?? درصد عایق صدای محیط باشند.

 

انواع پارتیشن اداری

?. پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تقریبا یکی از پرکاربرد ترین پارتیشن های اداری محسوب می شود و می توان از انواع شیشه ی مات، ساده و رنگی برای این پارتیشن ها استفاده کرد. این پارتیشن ها به خاطر روشنایی زیادی که در محیط ایجاد می کند، باعث صرفه جویی در مصرف برق می شوند. و اگر از شیشه مرغوب و دوجداره استفاده شود، این پارتیشن ها به راحتی از انتقال صدا جلوگیری خواهند کرد و گزینه مناسبی برای پارتیشن های اداری خواهند بود.

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای:

 پارتیشن های شیشه ای قابل انتقال به فضای دیگری هستند و هنگام جا به جایی با حفظ بودجه شما به راحتی به فضای دیگر منتقل می شوند.

بر خلاف انواع دیگر پارتیشن های اداری ، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

 یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از شیشه بیشتر ، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

?. پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی از مقاوم ترین سازه های پارتیشن است، در این پارتیشن از ترکیب آلومینیوم و شیشه استفاده می شود و به خاطر استفاده از آلومینیوم، این پارتیشن ها هزینه بالایی دارد. این نوع از پارتیشن را بیشتر برای جداسازی فضاهای اداری به کار می برند.

?. پارتیشن چوبی

پارتیشن های چوبی نسبت به پارتیشن های دیگر، گران تر است اما با توجه به حس زیبایی و طبیعی بودنی که به محیط می دهند، طرفداران خودش را دارد. پارتیشن های چوبی برای محیط هایی که رطوبت زیادی دارند، گزینه ی مناسبی نیستند زیرا رطوبت، طول عمر پارتیشن ها را پایین می آورد.

سیستم پارتیشن چوبی تنها به چوب محدود نمی‌شوند بلکه می‌توان با لعاب شیشه ای ترکیب کرد تا حس شفاف تری به اتاق بدهد. این سیستم ها برای محیط‌ های عایق صدا هم مناسب هستند.

?. پارتیشن ام دی اف

ام دی اف یکی از پرکاربردترین متریال برای ساخت انواع پارتیشن است. پارتیشن‌ ام دی اف قیمت مناسبی دارد و برای استفاده در محیط‌های اداری انتخاب مناسبی هستند، علاوه‌ براین در طرح‌ها و نقش های مختلف ساخته می‌شوند و می‌توانند سلیقه اکثر افراد را پوشش دهند. مونتاژ کردن پارتیشن‌های از جنس ام دی اف به آسانی انجام می‌شود، عایق صوتی هستند و مانع از انتقال صدا می شوند. این پارتیشن ها مقاومت خوبی دارند و پوسیده و ساییده نمی‌شوند.

یکی از مهم‌ ترین موضوعات درمحیط‌‌ های اداری و کاری، ایمنی آتش است و اینکه ساختمان شما مطابق با اصول جدی سازه ای باشد بسیار اهمیت دارد، بنابراین باید پارتیشن‌های اداری ضد آتش باشد چون می‌توانند به محدود کردن آتش، شعله ها، دود و گازهای سمی در یک مکان کمک کنند. پارتیشن‌های اداری ام دی اف می‌توانند مقاومت حریق60 دقیقه ای را داشته باشند اگرچه در صورت داشتن عناصر لعابی یک یا دو لایه مقاومت آنها به 57 دقیقه می رسد.

یک پارتیشن اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

?. پارتیشن باید مقاوم باشد.

?. پارتیشن خوب باید عایق صدا باشد تا حریم شخصی ایجاد کند.

?. با کیفیت و در عین حال سبک باشد.

?. پارتیشن باید با محلی که مورد استفاده قرار میگیرد همخوانی و تناسب داشته باشد.

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

محیط را سازماندهی و منظم می کند.

این سازه ها نسبت به ساخت دیوار، مقرون به صرفه تر هستند.

این پارتیشن ها با توجه به انواع متریال به کار رفته در آن، محیط را زیبا تر و گرم تر میکند.

جداسازی محیط و ایجاد فضای خصوصی را به آسانی انجام می دهند.

به راحتی نصب می شوند.

در پارتیشن های شیشه ای در مصرف برق و هزینه   بسیار صرفه جویی می شود.

کدام پارتیشن از نظر قیمت مناسب تر است؟

عوامل مختلفی در قیمت نهایی تاثیرگذار است اما به طور کلی پارتیشن های تک جداره نسبت به دیگر پارتیشن ها ارزانتر است و قیمت نهایی پروژه را پایین تر می آورد، اما چون این پارتیشن ها از ورق ها و لایه های نازکی تشکیل شده است مانع از انتقال صدا نمی شود و همچنین نمی‌تواند عایق خوبی برای حرارت باشد.

کدام انواع پارتیشن اداری بهتر است؟

 این مسئله کاملا به سلیقه مربوط است و شما می توانید بر اساس سلیقه و البته قیمت یکی را انتخاب کنید. به قطعیت نمی توانیم یکی از این متریال ها را برتر از دیگری بدانیم، پارتیشن اداری مدرن میتواند از نوع شیشه ای و یا چوبی باشد. شما می توانید یک پارتیشن اداری مدرن از نوع شیشه انتخاب کنید و یا از نوع چوبی.

 

سخن پایانی

اگر تنها یک فضای باز برای کار دارید بدون پرداخت هزینه های گزاف برای بازسازی یک دفتر کار می توانید از پارتیشن های اداری استفاده کنید، با این‌کار می توانید دو فضای کاری پر سر و صدا را به بخش هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند تبدیل کنید. برای این کار می توانید به کارشناسان پرچین مراجعه کنید. پرچین یکی از تولیدکنندگان پارتیشن در ایران می باشد که با کادری مجرب در حوزه نصب انواع پارتیشن اداری مدرن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

با سپاس از همراهی و توجه شما عزیزان.

منبع: تجارت آنلاین

 

 

چگونه برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنیم

۱۲ بازديد

چه جور مادری داری؟ آیا او از آن دسته ای است که دوست دارد به رستوران برود، یا ترجیح می دهد روز مادر را با لذت بردن از فضای باز یا رفتن به سینما بگذراند؟
این روز اوست، بنابراین برای جشن روز مادر برنامه ریزی کنید تا کاری را که او می خواهد انجام دهد. در اینجا یک ایده دیگر وجود دارد روز مادر را به مناسبتی عاری از کارهای خانه برای مادر تبدیل کنید. این روزی است که او جز برای لذت بردن نباید انگشت خود را بلند کند.
هر برنامه ای که دارید، ارسال گل های رز روز مادر، روز را به خوبی آغاز می کند!

یک مهمانی برپا کنید
یک مهمانی در حیاط خلوت در یک روز زیبای ماه دی، یک راه عالی برای احترام به مادرتان است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که چندین عضو خانواده بتوانند در آن شرکت کنند. غذاهای مورد علاقه او را آماده کنید و یک دسر غیر قابل مقاومت سرو کنید. عکس‌ها و ویدیوها را با مهمانان به اشتراک بگذارید تا از عشقی که او در طول سال‌ها نشان داده است قدردانی کنند.
به مادرتان یک گیاه دوست داشتنی به مناسبت این روز هدیه دهید. در سیتی گل ، از بین گیاهان روز مادر که مکمل خانه او هستند یا گیاهانی را که بعداً می تواند در باغش بکارد، انتخاب کنید.

جشن های آنلاین
آیا مامان دور زندگی می کند؟ به لطف اینترنت، هنوز هم می توانید روز را با هم به اشتراک بگذارید! در مورد شرکت در یک کلاس آشپزی مشترک، یک سمینار گل آرایی یا شرکت در فعالیت های سرگرم کننده دیگری که می توانید آنلاین انجام دهید، چطور؟ به جای کلاس، شما همچنین می توانید همان غذا را بپزید و "با هم" برای جشن گرفتن بنشینید. اگر نمی خواهید آشپزی کنید، غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید و با یک لیوان نوشیدنی بنشینید تا غذا بخورید و گپ بزنید
در مورد خرید سبد گل هدیه روز مادر برای مادر که وقتی شما در حال زوم کردن هستید آن را باز کند چطور؟ شما هنوز هم می توانید شادی را در چهره او ببینید حتی اگر شخصاً آنجا نباشید.

ارسال و خرید گل برای روز مادر
گل بخشی جدایی ناپذیر از هر جشن روز مادر است. گل های مورد علاقه روز مادر را برای مادر بفرستید تا میز او را آراسته کند یا در خانه اش لذت ببرد. برای یافتن شکوفه هایی که کاملاً برای مادر مناسب هستند، همه گل ها را بخرید.
مهم نیست که برای احترام به مادران زندگی خود چه کاری انجام می دهید، یک حرکت متفکرانه از قبل برنامه ریزی شده تا حد زیادی به شما کمک می کند. گل هدیه ای جاودانه است که هر زنی دوست دارد. با یک تحویل ویژه، یک سورپرایز زیبا به ارمغان می آورید که روز را روشن می کند و یک مرکز ماندگار برای میز فراهم می کند که برای هفته ها احساس گرما و مبهم بودن او را به همراه خواهد داشت. گل رز روز مادر سنتی ترین روش برای گفتن "دوستت دارم" است، اما از گل نرگس و لاله فصلی گرفته تا نیلوفر و گل ارکیده گرفته تا گل مروارید و ادریسی، گل های رنگارنگ روز مادر بی شماری وجود دارد که کودکان می توانند انتخاب کنند.

 


بهترین هدایای روز مادر را در CityGol بیابید
در فروشگاه آنلاین سیتی گل ، ما طیف گسترده ای از هدایای روز مادر را ارائه می دهیم که مناسب برای جشن گرفتن روز ویژه مادر هستند. مامان شیرینی داره؟ او از تحویل شکلات ها و شیرینی های روز مادر قدردانی خواهد کرد .
اغلب، بهترین هدیه روز مادر، زمان است. وقت خود را با مادر بگذرانید، شاید کارهایی را که بیشتر دوست دارید با هم انجام دهید. چه خرید، پیک نیک یا رفتن به تعطیلات آخر هفته، وقت با شما چیزی است که مادر ممکن است بیشتر آرزو کند. خاطرات را به اشتراک بگذارید، برنامه ریزی کنید و گفتگوهای واقعی داشته باشید. وقتی به آن دست می یابید، زمان تنها چیزی است که ما داریم. با مامان بهترین استفاده را ببرید. 
 
مهم نیست که چگونه روز مادر را جشن می گیرید، این فکر است که اهمیت دارد. مطمئن شوید که او متوجه می شود که چقدر او را دوست دارید و از او قدردانی می کنید!
در حال حاضر خرید گل رز جاودان یکی از محبوب ترین گل های موجود در تمام گل فروشی ها می باشد که عمر بالای آن باعث شده تا جذابین این گل چندین برابر بشود. که مناسب برای هدیه خاص جشن روز مادر میباشد.

 

نکات روز مادر 1401: نکاتی برای ارسال گل

 
با نزدیک شدن به روز مادر ، ما یک نکته برای اطمینان از بهترین روز برای همه داریم: گل های خود را زودتر تحویل دهید و مامان شکوفه دادن آنها را تماشا خواهد کرد! با تحویل گل های خود در روز چهارشنبه یا پنجشنبه، گل های مامان تا روز مادر شکوفا می شوند. نگاهی به این گل ها بیندازید که هر روز متحول می شوند!

 



روز اول:
اولین روزی که جعبه می رسد بسیار هیجان انگیز است. گل های مامان در جوانه های جزئی و شکوفه خواهند بود. گل رزها تا زمانی که توسط آب هیدراته شوند کمی در بسته خواهند بود. نیلوفرها در جوانه می آیند و به آرامی در طول هفته شکوفا می شوند.
روز دوم:
در روز دوم، گل های مامان زیبایی های شکوفه می دهند. گل هایی مانند نیلوفر و نرگس یکی یکی شروع به باز شدن می کنند در حالی که گل های رز و لاله به نظر می رسند که در حال شل شدن و بزرگ شدن هستند.
روز سوم:
در روز سوم، مامان شکوفه های زیادی خواهد داشت که فقط چند جوانه مانده است! این روز همچنین روز خوبی برای بررسی آب و غذای گیاهی خود است تا مطمئن شوید که شکوفه ها راضی هستند!
روز چهارم و پنجم:
در روز چهارم یا پنجم، دسته گل شما پر و زیبا می شود. در روز مادر، مادر با خرید دسته گل زیبایش از روز عالی خود لذت خواهد برد.
منبع : https://www.itna.ir/news/69661/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

https://justpaste.it/7pjkl
https://www.atlasobscura.com/users/marriotkeziah3
https://trello.com/u/marriotkeziah3
https://www.diigo.com/user/marriotkeziah3
https://www.blogtalkradio.com/marriotkeziah3
https://gitlab.com/MarriotKeziah3
https://www.viki.com/users/marriotkeziah31_796/about
https://visual.ly/users/marriotkeziah3/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/marriotkeziah3
https://infogram.com/untitled-chart-1ho16vodo8qe84n?live
https://slides.com/marriotkeziah3

آموزش فوتبال تکى و میکس

۱۰ بازديد

آموزش فوتبال تکى و میکس

آموزش شرط بندی فوتبال میکس و تکی بین آن دسته از نیاز های کاربران وب سایت شرط بندی فوتبال است که توجه خاصی به سود آوری آن ها دارد. این آموزش در حقیقت چیزی بیشتر از از یک نیاز عادی بوده، زیرا که میتوانید با دریافت کمک از اطلاعات و تجربه فوتبالی خود سود های بسیاری را داشته باشید و نیز هیجان تماشای بازی را چند برابر کنید. در نتیجه با ما همراه باشید زیرا که این موضوع را برای شما به طور دقیق و مو شکافانه بررسی کرده ایم. شما هم پس از مطالعه مطلب موجود می توایند شرط هایی حرفه ای را برقرار کنید. در ادامه این مقاله از چیتا بت همراه ما باشید.

نحوه شرط بندی فوتبال میکس و سیستمی

دو روش مطرح و رایج در آموزش شرط بندی فوتبال به شرح زیر است:

  • آموزش شرط بندی فوتبال میکسشما در این روش باید توجه داشته باشید که می توانید تا سقف ? بازی را به صورت همزمان می توانید شرط بندی نمایید. این یعنی شما یک شرط دارید که می تواند تا ? مورد را شامل شود. نکته مهم در مورد ضریب در این روش می باشد که میانگینی از ضریب بازی های شما می باشد. این رقم به مراتب از دیگر گزینه های پیش روی شما مهم تر می باشد. پس ساده از کنار آن ها گذر نکنید چرا که تمامی کاربران حرفه ای ترجیح بر انتخاب روش میکس را دارند.
  • آموزش شرط بندی فوتبال سیستمی :  یکی دیگر از روش هایی که به تازگی آموزش شرط بندی فوتبال در سایت ها از آن بهره می بند روش سیستمی می باشد. شباهت بالای روش میکس و سیستمی قابل شهود می باشد و تنها تفاوت ممکن مربوط به جایی می شود که شما با از دست دادن یک با چند گزینه مورد نظر کل شرط را از دست نمی دهید و فقط با هر باخت ضریب شما کاهش پیدا می کند.

 

نحوه پیش بینی فوتبال تکی

این روش پیش پا افتاده ترین حالت برای آموزش پیش بینی فوتبال و البته برقراری شرط می باشد که شما می توانید به صورت تک بازی بر روی یک مورد از 300 مورد موجود را برای خود انتخاب کنید. این روش تماما استاندارد می باشد ولی عیبی که مربوط به عدم شرط بندی چند بازی به صورت همزمان می باشد. شما باید برای این کار به صورت مجزا اقدام کنید که خب با کمی دقت در آموزش شرط بندی در فوتبال می توانید پی ببرید که اصلا توجیح اقتصادی ندارد.

اما یک مشکل دیگر که در مورد اکثر سایت های پیش بینی صدق می کند، امکان شرط بندی فقط تکی بر روی جزئیات مسابقات می باشد.

 

بهترین روش افزایش سود در شرط بندی فوتبال چیست؟

یکی از مواردی که باید در آموزش بازی شرط بندی فوتبال ذکر شود راه رسیدن به سود های بسیار بالا است. این که با چه مواردی می توان سود بهتر و بیشتر کسب نمود. یکی از مواردی که وجود دارد استفاده از فرم های پیش بینی فوتبال است. این فرم ها به تاریخ روز برای پیش بینی های همان روز استفاده می شود. بسیاری از کاربران این فرم ها را برای سود بیشتر مناسب می دانند. هم چنین ربات هایی وجود دارد که به نام ربات های پیش بینی فوتبال است این ربات ها نیز ممکن است به صورت کلاهبرداری باشد. بهتر است ببینید ربات از چه سایتی است زیرا بسیاری از افراد هستند که می گویند این ربات ها نتیجه دقیق را پیش بینی می کنند و از این طریق ربات ها را با قیمت بالا به کاربران می فروشند در صورتی که هیچ تاثیزی ندارند.

 

شرط بندی میکس یا سیستمی؟

شما بهتر است که برای بهتر شرط بندی کردن حتما آموزش شرط بندی فوتبال میکس و یا سیستمی را دنبال کنید و هر دوی آن را فرا بگیرید اما به صورت کلی در میان این دو نوع شرط بندی میکس بسیار بهتر از سیستمی می باشد زیرا که ضریب هایی که در شرط بندی میکس ارائه می گردد بسیار بالا است که نکته مهم در این رابطه نیز این است که ریسک شرط بندی می کس بسیار بالا می باشد و اگر ببخواهید از آن استفاده کنید می توانید با استفاده از فرم پیش بینی فوتبال این ریسم را کم کنید.

شرط بندی فوتبال چیتا بت

این سایت شرط بندی کاربران را به خوبی آماده شرط بندی می کند زیرا که به آن ها اجازه شرط بندی رایگان را به دفعات متعدد می دهد و همین امر باعث می شود تا کاربران قبل از آغاز شرط بندی های جدی خود تجربه های بسیار خوبی را کسب کنند که به صورت عملی بسیاری از نکات مهم در شرط بندی فوتبالی را بیامورند و برای سودآوری بیشتر راهی را بیابند و البته اینگونه میزان ضرر در میان کاربران تازه وارد نیز بسیار کاهش می یابد و به صورت کلی آموزش شرط بندی فوتبال در سایت بسیار بهتر و کارایی بیشتری را نیز دارد و توصیه ما هم کسب تجربه می باشد.

 

 

معرفی یک استراتژی خوب در شرط بندی میکس

برای این که در شرط بندی میکس برنده باشید،

می بایست نحوه شناسایی شرط های ارزشی را بیاموزید.

بیشتر کاربران به این دلیل شرط میکس را انتخاب می کنند

که: (معمولا ضریب برد تیم های قدرتمند مثل: منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و…) پایین می باشد

و سود آنچنانی ندارد، اما با شرط میکس روی 4 تیم قدرتمند می توان سود خوبی بدست آورد.

بنابراین اطلاعات ورزشی خود را بروز نگه دارید و از وضعیت تیم ها به خوبی

آگاه باشید تا بتوانید به درستی برد، باخت یا مساوی رویدادها را پیش بینی کنید.

در آخر هم به شما توصیه می کنیم تا در سایت های مشهور و معتبر ثبت نام کنید

تا بتوانید از بونوس های ویژه (طرح های تشویقی) سایت ها سهم

داشته باشید و در صورت برد جایزه خوبی از طرف سایت دریافت کنید.

سوالات متداول

  1. آیا راهی برای افزایش احتمال برد در شرط بندی فوتبال وجود دارد ؟

بله شما به دو روش کمک از سایت هایی تحلیلی و همچنین خواندن ضریب می توانید نتیجه احتمالی یک مسابقه را تا حدودی پیش بینی کنید.

  1. شرط بندی میکس بهتر است یا تکی ؟

اگر بتوانید آموزش درستی ببینید و یک شرط میکس خوب با ضریب بالا ببندید، احتمال شما قادر خواهید بود حداقل 10 برابر بیشتر سود کنید.

  1. آیا پیش بینی فوتبال قطعی بوده و می توان در آن پولدار شد ؟

خیر؛ فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش بینی بوده و هرگز نمی توان آن را به طور 100 درصد صحیح پیش بینی کرد. از همین رو هیچ قطعیتی در بردن شما وجود ندارد.

 

چرا پمپ اسپرسو کار می کند اما اسپرسو بیرون نمی آید؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

۱۱ بازديد

چرا پمپ اسپرسو کار می کند اما اسپرسو بیرون نمی آید؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در اینجا یک آموزش تعمیر اسپرسوساز برای کارکردن پمپ و جلوگیری از نشت اسپرسو آورده شده است:

این مشکل از آن دسته مشکلاتی است که بدون نیاز به متخصص به راحتی قابل حل است.

فقط برخی از قسمت های دستگاه خود را بررسی کنید و زمانی که علت مشکل را پیدا کردید آنها را برطرف کنید.

یکی از دلایل این مشکل می تواند کمبود آب در مخزن باشد.

قبل از هر اقدامی بهتر است از وجود آب در مخزن دستگاه مطمئن شوید.

به خصوص اگر دستگاه اسپرسوساز شما مستقیماً به شیر آب متصل است، مطمئن شوید که آب به مخزن دستگاه می رود یا آب ساختمان وصل است.

اگر مشکلی در مخزن آب دستگاه پیدا نکردید، باید در مورد نحوه استفاده از دستگاه صحبت کنید.

اگر مقدار زیادی در دستگاه اسپرسوساز بریزید به مرور زمان باعث مسدود شدن پمپ اسپرسو می شود.

بنابراین باید پمپ اسپرسو را از نظر گرد و غبار و گرفتگی بررسی کنید.

دلیل دیگر این مشکل ممکن است سختی آب مصرفی باشد.

در نتیجه استفاده مداوم از آب با سختی بالا، دستگاه دچار گرفتگی شده و از خروج اسپرسو از دستگاه جلوگیری می کند.

راه حل مشکل اسپرسوی خیلی تلخ!

در این جلسه آموزش اسپرسو به علل تلخی بیش از حد اسپرسو و نکاتی برای رفع آن می پردازیم:

باز هم در اینجا از نظافت و شستشوی تجهیزات استفاده می شود و باید تمام اجزای غیر از فیلتر روی تجهیزات را کاملا تمیز کنید. بیشتر مشکلات و بیماری هایی که دستگاه های اسپرسوساز را تحت تاثیر قرار می دهد به دلیل نظافت یا نظافت نامناسب دستگاه است. شما باید آن را درست انجام دهید.

اگر مقدار اسپرسوی مصرفی در سبد دستگاه زیاد باشد، اسپرسویی که خارج می شود غلیظ و تلخ می شود.

برای حل این مشکل کافیست میزان قهوه موجود در دستگاه را کاهش دهید.

یکی دیگر از دلایل تلخی بیش از حد در اسپرسو می تواند تفاله قهوه از دفعات قبل باشد.

برای رفع این مشکل بهتر است دستگاه اسپرسوساز را باز کرده و تمام اجزا را تمیز کنید.

با تمیز کردن مرتب دستگاه، این مشکل و بسیاری دیگر از مشکلات دستگاه اسپرسوساز برطرف می شود.

منبع : کالا بازرگان

https://kalabazargan.com/shop/?wpf_filter_cat_list_0=129

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/FarmerAriah3

https://www.pinterest.com/pin/878835314760194174/

https://express.adobe.com/page/yXjFIud4jOE52/

https://sites.google.com/view/kalabazargan/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/06/kalabazargan/

https://farmerariah3.tumblr.com/

https://myspace.com/farmerariah3

https://disqus.com/by/farmerariah3/about/

https://www.goodreads.com/user/show/154415877-farmer-ariah

https://en.gravatar.com/farmerariah3

https://www.ted.com/profiles/37254535

https://www.behance.net/farmerariah

https://farmerariah3.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Farmer-Ariah

 

 

تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟

۱۱ بازديد

تگ کنونیکال ( Canonical Tag) چیست؟

"تگ کنونیکال" یک عنصر HTML است که در هدر یک وب سایت استفاده می شود و به یک URL متعارف از طریق rel="canonical" اشاره می کند.

 

"Canonical" در این مورد به معنای URL اصلی است. تگ متعارف به موتورهای جستجو کمک می کند تا URL ها را به روشی معنی دار فهرست بندی کنند.

 وب مسترها و سئوکاران با کمک تگ های متعارف از محتوای تکراری جلوگیری می کنند. به پیوند درج شده پیوند متعارف نیز گفته می شود. SEO ها اغلب به عناصر HTML به سادگی به عنوان "متعارف" اشاره می کنند.

 

پس زمینه canonical tag

 

گوگل از سال 2009 از عنصر rel=canonical پشتیبانی کرده است. گوگل در این مورد تنها نبود؛ مایکروسافت و یاهو و mahdi najjari نیز موافقت کردند که از این تگ HTML پشتیبانی کنند. از آن زمان، مدیران وب‌سایت‌ها می‌توانند موارد تکراری را با یک لینک در کد منبع موتورهای جستجو علامت‌گذاری کنند. سپس فقط می توانید منبع اصلی را فهرست کنید و "کپی" را نادیده بگیرید.

 

از یک طرف، معرفی canonical و استفاده از این تگ باعث شد تا مدیران وب سایت ها از محتوای تکراری خودداری کنند. از سوی دیگر، گوگل و شرکت نیز از آن بهره مند شده اند.

 زیرا کار خزنده ها و ربات ها منابع مالی و زمانی زیادی را می بلعد. موتورهای جستجو با کمک تگ‌هایی که به‌طور معقول تنظیم شده‌اند، می‌توانند در بودجه خزیدن و در نتیجه پول صرفه‌جویی کنند.

 

ایده پشت برچسب ساده است: اگر دو وب سایت تکراری وجود داشته باشد، برچسب تعیین می کند که کدام یک به عنوان "اصل" و کدام به عنوان "کپی" علامت گذاری شده است.

منبع اصلی از طریق پیوند متعارف ارجاع داده می شود. به عنوان یک قاعده، موتورهای جستجو به این اطلاعیه پایبند هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که وب سایت ارجاع دهنده از فهرست حذف شده است.

 

به این ترتیب تگ canonical یکپارچه می شود

پیاده سازی در وب سایت HTML:

 

تگ کنونیکتال قبل از بسته شدن head> در هدر سند HTML درج می شود. یک مثال:

 

صفحه https://www.seite.de/dieeine/ دارای محتوایی مشابه https://www.seite.de/dieandere/ است. برای جلوگیری از محتوای تکراری، پیوند متعارف زیر به /diandere/ اضافه می شود:

 

 

صرف نظر از اینکه از URL های نسبی یا مطلق در سراسر سایت استفاده می شود.

 

 

جاسازی در یک سند PDF:

 

یک canonical همچنین می تواند برای فایل های PDF یا سایر منابع مشابه تنظیم شود. در این حالت پیاده سازی در هدر نیز صورت می گیرد. با این حال، این یک یادداشت از سرور در "هدر http" است که وقتی یک مشتری به منبع دسترسی پیدا می کند، برچسب متعارف را نمایش می دهد. روز معمولاً به این صورت است:

 

پیوند: <http://www.seite.de/dieine.pdf>؛ rel = "متعارف"

 

توجه: بسیاری از CMS ها مانند وردپرس پلاگین هایی را ارائه می دهند که با آنها canonical ها به طور خودکار تنظیم می شوند. مداخله مستقیم در کد منبع دیگر ضروری نیست.

 

 

استفاده های احتمالی برای برچسب

 

            صفحه بندی: با کمک ویژگی های rel="next" و rel="prev، اپراتورهای وب سایت می توانند چندین زیرصفحه از یک دسته بندی را صفحه بندی کنند.

 این بدان معنی است که صفحات به عنوان یک دنباله منطقی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو علامت گذاری می شوند. در این مورد، توصیه می‌شود که هر صفحه صفحه‌بندی شده را به صورت متعارف به سمت خود نشانه بگیرید.

            hreflang: تگ hreflang برای نشان دادن به موتورهای جستجو استفاده می شود که نسخه ترجمه شده برای یک زبان یا کشور خاص در دسترس است. با این کمک، موتورهای جستجو به راحتی می توانند نوع صفحه مناسب را برای منطقه/زبان مورد نظر شناسایی و نمایش دهند.

 با کمک canonical، صفحه ای که با hreflang مشخص شده است به خود اشاره می کند.

            AMP: صفحات موبایل شتاب داده شده می توانند با استفاده همزمان از وب سایت های "متعارف" محتوای تکراری ایجاد کنند.

برای جلوگیری از این امر، یک کانونیکال روی یک AMP تنظیم شده است که به نسخه دسکتاپ اشاره دارد. اگر نسخه دسکتاپ وجود نداشته باشد و وب‌سایت تلفن همراه فقط به عنوان یک صفحه تلفن همراه تسریع شده وجود داشته باشد، canonical به خود AMP اشاره می‌کند، برای مثال به این صورت: <link rel="canonical" href="https://www.seite.de /amp -version.html .

            جلوگیری از محتوای تکراری در سندیکای محتوا: اگر محتوای یک وب‌سایت، مانند بیانیه‌های مطبوعاتی، کپی شده و در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شود، می‌توان از طریق canonical به منبع اصلی اشاره کرد.

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.gd/tEIC4v

اشتباهات رایج تگ کنونیکال

 

عملکرد برچسب به همان اندازه ساده است که خطاهای مرتبط با استفاده از آن می تواند متفاوت باشد.

 

  • استفاده از canonical در <body>: اگر تگ در آنجا استفاده شود، تاثیری ندارد و توسط گوگل نادیده گرفته می شود.
  • نکات متعارف به صفحه اول در صفحه بندی: در این حالت تمام صفحات صفحه بندی شده نادیده گرفته می شوند و به گوگل گفته می شود که صفحات صفحه بندی شده تکراری هستند که این درست نیست.
  • URL های نسبی استفاده می شوند: استاندارد فقط با URL های مطلق به طور قابل اعتماد کار می کند. در غیر این صورت، موتور جستجو نمی داند که متعارف سازی به کدام دامنه اشاره دارد.

 

 

            پیوند متعارف به صفحه دسته بندی اشاره می کند که خطای 404 را برمی گرداند: Canonicals فقط باید به URL های قابل دسترسی پیوند داده شود.

            پروتکل متفاوتی در تگ نسبت به پروتکل صفحه متعارف مشخص شده است: این خطا برای مثال زمانی رخ می دهد که تگ به جای https به URL با http اشاره می کند.

 

تگ Canonical یا Noindex؟

 

تگ canonical می تواند برای رفع مشکلات محتوای تکراری استفاده شود. همین امر در مورد تگ noindex نیز صدق می کند.

با این حال، در حالی که یک متعارف نشان می‌دهد که یک صفحه اصلی با همان محتوا وجود دارد و موتورهای جستجو هنوز می‌توانند «کپی» را ایندکس کنند، تگ noindex دستور می‌دهد که صفحه بازدید شده در فهرست قرار نگیرد.

 

روش استفاده از Canonical

 

این برچسب ها که در سال 2009 معرفی شدند، عمدتاً به رفع مشکلات محتوای تکراری کمک می کنند. اینها می توانند به سرعت در فروشگاه های آنلاین یا CMS مانند وردپرس ایجاد شوند. به عنوان مثال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی هنگام فیلتر کردن نتایج با شناسه‌ها کار می‌کنند که می‌توانند توسط موتورهای جستجو نمایه شوند.

 نتیجه گاهی اوقات چندین ده یا حتی صدها URL است که تقریباً محتوای مشابهی را ارائه می دهند. تنها با یک برچسب، همه این URL ها را می توان به یک منبع اصلی ردیابی کرد.

 

زمانی که محصولات در دسته‌های مختلف در فروشگاه‌ها فهرست می‌شوند، محتوای تکراری نیز ممکن است رخ دهد. به عنوان مثال، این امکان وجود دارد که یک ژاکت سبز در فهرست کت /winter jackets و همچنین در فهرست jackets / مردان فهرست شود.

 در این مورد، اپراتورهای فروشگاه باید تصمیم بگیرند که کدام URL و کدام زیردایرکتوری باید در نهایت متعارف باشد. با این حال، بسیاری از سیستم‌های فروشگاهی از راه‌حل ساده‌تری استفاده می‌کنند و نشانی‌های اینترنتی محصول را مستقیماً به ریشه دامنه متصل می‌کنند، بدون اینکه فهرست‌های فرعی را در بین آنها فهرست کنند.

 

در اصل، لینک آب درون یک صفحه نیز می تواند با URL متعارف بهینه شود. اگر پیوندی به صفحه ای با محتوای تکراری منتهی شود، قدرت پیوند را به صفحه متعارف منتقل می کند. به این ترتیب، می توان رتبه های بهتری برای "صفحه اصلی" مربوطه به دست آورد.

 

این مزیت مدتی است که به عنوان بخشی از تکنیک های SEO BlackHat استفاده می شود. اما گوگل معمولاً این تلاش‌ها برای دستکاری را خیلی سریع تشخیص می‌دهد و URLهای مربوطه را با ضررهای رتبه‌بندی جریمه می‌کند.

 

 

https://logopond.com/LacyRaley2/profile/562427/?filter=&page=

https://cplusplus.com/user/LacyRaley2/

https://8tracks.com/lacyraley2

https://www.intensedebate.com/people/LacyRaley2d

https://www.authorstream.com/LacyRaley2/

https://www.f6s.com/lacy-raley

https://letterboxd.com/lacyraley2/

https://www.openlearning.com/u/lacyraley-rfo3q9/

https://www.bitsdujour.com/profiles/f36qf7

https://www.tetongravity.com/community/profile/LacyRaley2/

https://www.zillow.com/profile/LacyRaley2

https://list.ly/lacyraley2/lists

https://qiita.com/LacyRaley2

http://qooh.me/LacyRaley2

https://www.divephotoguide.com/user/LacyRaley2

 

قمار بازی اینترنتی در کرج

۱۴ بازديد

قمار بازی اینترنتی در کرج

به طور کلی شبکه جهانی اینترنت، جایی می‌باشد که ما در آن می‌توانیم کارهای زیادی را انجام دهیم. شما در اینترنت می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید جست و جو کنید. ولی امروزه خیلی از طریق اینترنت شرط بندی و قمار را انجام می‌دهند.

در این مقاله ما قصد داریم قمار بازی اینترنتی در کرج را بررسی کنیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس اگر می‌خواهید اطلاعات در این زمینه به خصوص در شهرستان کرج داشته باشید می‌توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به چه دلیل قماربازی اینترنتی جرم محسوب می‌شود؟

امروز افراد مثل سال‌های دهه‌ی ???? میلادی دیگر در کازینوها و یا قهوه خانه‌ها قمار نمی‌کنند و با پیشرفت تکنولوژی این قمار بازی واردی حوزه آنلاین شده و به قمار بازی اینترنتی تبدیل گشته است.

قماربازی اینترنتی به این علت جرم است که جوانان به این امر اعتیاد زیادی پیدا می‌کنند، و این امر باعث می‌شود که جوانان  پول‌هایشان را ببازند، باخت مال باعث می‌شود که فرد بیشتر طمع کند و به همین دلیل ما در این مقاله می‌خواهیم قمار بازی اینترنتی در شهرستان کرج را بررسی کنیم.

در ایران سایت‌های قمار بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آنها از طریق افرادی از خارج کشور اداره می‌شود. ولی افراد حاضر در کرج امروزه بیشتر تحت آسیب این فرآیند قرار می‌گیرند. علت این امر نیز این است که افرادی که از نظر مالی وضع خوبی ندارند سعی می‌کنند یک پول خیلی زیادی را سریعاً به‌دست آورند.

ولی با توجه به بسته شدن بسیاری از وب سایت‌های قمار در ایران، ما شاهد کمتر شدن این فرآیند یعنی قمار بازی اینترنتی در کرج هستیم و باز خیلی از افراد درگیر این مسئله می‌شوند و در شهرستان کرج افراد بر اثر انجام قمار بازی اینترنتی دچار شکست می‌شوند، و این شکست می‌تواند پرونده‌های سنگینی را در دادگاه برایشان ایجاد کند.

چگونه افراد در قمار بازی اینترنتی در استان البرز پول رد و بدل می‌کنند؟

به طور کلی، همان طور که در قسمت‌های قبل در این این مقاله مطرح کردیم، افرادی که این سایت‌های قمار را می‌گردانند، بیشتر در خارج از کشور هستند و برخی‌ها هم در  داخل کشور فعالیت می‌کنند. معمولاً این  دسته از افراد  کسانی هستند که دوست دارند افراد ساده لوح وارد این بازی شوند.

افرادی که در این قمار بازی‌های اینترنتی در کرج پولی را برنده می‌شوند، معمولاً این پول  به کارت آنها واریز می‌شود. به طور کلی  اگر از نظر دینی هم بخواهیم بررسی کنیم، مقدار این پول حلال نخواهد بود چون منبع این پول اصلاً معلوم نیست. سایت‌های قمار بازی اینترنتی در کرج در قالب‌های مختلفی وجود دارند.

انواع سایت‌های قمار بازی اینترنتی در کرج چه می‌باشد؟

به طور کلی سایت‌های موجود قماربازی اینترنتی در شهرستان کرج مربوط به انواع مختلفی می‌باشد، مثلاً شاید بازی فوتبالی در حال انجام باشد و افراد روی تیم مورد نظر قمار می‌کنند و بعد از انجام نتیجه قمار بازی اینترنتی به پایان خواهد رسید.

مجازت قمار بازی اینترنتی چه می‌باشد؟

بر اساس ماده ??? قانون مجازات اسلامی گفته می‌شود که انجام قمار بازی با استفاده از هر وسیله‌ای ممنوعیت خاص خودش را دارد، و اگر فردی آن را انجام دهد، از ? تا ? ماه حبس را باید تحمل کند و یا به ?? ضربه شلاق محکوم می‌شود، و اگر باز هم فرد این موارد را تکرار کند مجازاتش هر دو از این مورد را در پی خواهد داشت.

با توجه به قوانینی که در حوزه قضایی مجلس نیز تصویب می‌شود ما هر روزه شاهد مواردی از قماربازی اینترنتی خواهیم بود و هر روز گسترده و گسترده‌تر می‌شود، اگر شما ناگهان وارد قمار بازی اینترنتی شدید باید بدانید که هم از نظر مالی شما مورد تهدید قرار خواهید گرفت و هم از نظر  قضایی شما مورد پیگرد قرار می‌گیرید.

در خصوص سایت‌های شرط بندی موردی دیگر به نام پول شویی نیز به وجود می‌آید که در زیر آن را بررسی می‌کنیم.

پول شویی  در رابطه با قمار بازی اینترنتی در کرج؟

اگر در شهرستان کرج ساکن هستید و گرفتار قمار بازی اینترنتی نیز شده‌اید، باید بدانید که پول‌های زیادی در این مورد هم گم می‌شود و هم در دست افراد ناپاک قرار می‌گیرد، حال افراد برای اینکه کسی نفهمد این پول‌ها از کجا آمده‌اند سعی می‌کنند رد پول‌هایشان را از بین ببرند به طوری که مبلغ‌های زیادی در حساب‌های کوچک بخش خواهد شد و این روند به صورت مکرر اتفاق می افتد تا کسی از حساب اصلی این پول‌های حاصل از قمار بویی نبرد.

به این  امر ما پول شویی می گوییم که می‌تواند ما را گرفتار کند، پس شما باید تمامی موارد بخش قمار بازی در استان البرز را در نظر بگیرید.

ویژگی‌های وکیل پرونده قماربازی اینترنتی در کرج؟

اگر برایتان پروند قماربازی اینترنتی در شهر کرج را درست کرده‌اند، باید بدانید که حضور یک وکیل کار بلد می‌تواند تمامی خطرات را از نظر قضایی برای شما از بین ببرد.

پس وکیل شما در حوزه قمار بازی اینترنتی در استان البرز باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد و یکی از این ویژگی‌ها، تجربه فرد وکیل می‌باشد به طوری که از قبل روی چند پروند قماربازی آنلاین و یا اینترنتی کار کرده باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما قمار بازی اینترنتی درکرج را بررسی نمودیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم، موردی که شما باید در این خصوص در نظر بگیرید این است که، قمار بازی اینترنتی از نظر دینی و غیر دینی جرم محسوب می‌شود و شما باید عواقبش را در نظر بگیرید.

منبع : https://heydarilawyer.com/قمار-بازی-اینترنتی-در-کرج/

مقایسه لامپ های ال ای دی SMD و COB

۶ بازديد

مقایسه لامپ های ال ای دی SMD و COB

 

چراغ‌های ال‌ای‌دی در حال تبدیل شدن به راه‌حلی برای نور هستند، زیرا افراد بیشتری از تطبیق پذیری و کارایی آنها استقبال می‌کنند. این چراغ های LED از نظر عملکرد و مصرف کارآمدتر هستند و آنها را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند.

آنها در انواع مختلفی برای تسهیل و رفع نیازهای مختلف وجود دارند. آنها هم از نظر ویژگی ها و هم از نظر کاربرد متفاوت هستند، به همین دلیل است که با معرفی محصولات جدید به تکامل خود ادامه می دهند.

دو نوع اصلی LED که باید در نظر داشت COB و SMD هستند. آنها بیشتر در محصولات led مانند نوارهای LED، چراغ های LED و دستگاه هایی که از LED استفاده می کنند، استفاده می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این LED ها به موارد زیر توجه کنید.

COB چیست؟

 COB جدیدترین تکنولوژی لامپ های ال ای دی است که با قرارگیری ? یا حتی تعداد بیشتری از دیودها در کنار یکدیگر برای ایجاد یک منبع نوری استفاده می کند این نوع ال ای دی ها سیار جمع و جور ساخته شده اند به صورتی که فضایی بسیار کمی را در دستگاه اشغال می کند.

COB برای ارائه نور چند جهته و استفاده در دستگاه ها مختلف به کار می رود. این نوع ال ای دی را میتوان در دستگاه های مختلف از جمله دوربین ا، گوشی های هوشمند و چراغ قوه یافت.

فناوری COB

فناوری COB از بردهای مدار چاپی (PCB) و تراشه‌های COB را برای ایجاد دستگاه‌های قابل اعتمادی که نوری با مصرف انرژی کم تولید می‌کنند، استفاده می‌کند. PCB در زیرلایه COB یافت می شود که از آلومینیوم یا سرامیک ساخته شده است.

تراشه های COB به دقت بر روی PCB به صورت موازی یا در آرایشی خاص بسته به PCB مرتب می شوند.

مواد مختلف به کار رفته در زیرلایه به کارکرد بهتر LED ها کمک می کند. به عنوان مثال، مواد سرامیکی دارای عملکرد رسانای حرارتی است که تضمین می کند چراغ های LED به طور موثر و با حفظ دمای مناسب، کار کنند.

 

منبع :

https://forok.shop

 

https://bit.ly/3AB2FJz

https://v.gd/PN0M9e

https://v.ht/RQD4M

 

https://cplusplus.com/user/TravisRoisin4/

https://8tracks.com/travisroisin4

https://www.authorstream.com/TravisRoisin4/

https://list.ly/travisroisin4/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/vEGGAK

https://letterboxd.com/TravisRoisin4/

 

 

https://www.pubpub.org/user/travi-roisin

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TravisRoisin4

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://forok.shop

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/TravisRoisin4

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/TravisRoisin4

https://tcgschool.edu.in/members/travisroisin4/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/TravisRoisin4

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2875743-melba-luna

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna511

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://forok.shop