نصب دوربين مداربسته در آسانسور / نصب دوربين هاي گردان (دام متحرك)

۲۹ بازديد

نصب دوربين مداربسته در آسانسور / نصب دوربين هاي گردان (دام متحرك)

 

دوربين مدار بسته و نصب آن داخل آسانسور: آسانسور يكي از مكانهاي است كه اكثر مردم

تمايل دارند مجهز به دوربين مدار بسته باشد. ضروري ترين ويژگي دوربين مدار بسته

آسانسور، مشاهده تمام فضاي داخل آن ميباشد،از طرف ديگر ويدئوي ضبط شده توسط

دوربين مدار بسته بايد كيفيت و وضوح تصوير بالايي براي تشخيص چهره افراد داشته

باشد. تمام فضاي داخل آسانسور با استفاده از يك دوربين مدار بسته كه در زاويه مناسبي

قرار گرفته قابل رويت است. علاوه بر تمام ويژگيهاي دوربين هاي مدار بسته كه در ساير

امور استفاده مي شوند دوربين مدار بسته داخل آسانسور به سبب كوتاه بودن سقف

آسانسور و امكان دسترسي و تخريب آن بايد داراي يك محفظه نشكن و قابل جداسازي

باشد.

اگر نياز به دوربين مداربسته داريد براي استعلام  قيمت بر روي اين لينك كليك كنيد: قيمت دوربين مدار بسته  

روش اجراي كابل كشي دوربين داخل آسانسور

روش اجراي كابل كشي براي نصب دوربين مدار بسته داخل آسانسور كار بسيار پيچده اي

است و براي اجراي اين قبيل كابل كشي بايد از نصاب  حرفه اي و تعميركاران آسانسور به

صورت همزمان كمك گرفت دقت به مسئله حركت آسانسور و خم وراست شدن كابل هم

مسئله مهمي است چرا كه كابل بايد از جنسي با عمر مفيد بالا انتخاب شود. از آن جايي

كه نصب دوربين مدار بسته داخل آسانسور داراي اي چنين چالشهايي ميباشد بسياري از

افراد ترحجيح ميدهند كه از دوربين هاي مدار بسته وايرلس براي  آسانسورها استفاده

كنند اما بدليل مشكلاتي مانند باطري اختلال شده توسط سيستم موبايل و چندين مشكل

ديگر  استفاده از اين نوع دوربين هاي مدار بسته پيشنهاد نميشود.

دوربين مخفي آسانسور

معمولا براي امنيت و آرامش افراد و جلوگيري از مزاحمت و سرقت در كابين هاي آسانسور:

حمل بار غير مجاز، با توجه به بسته بودن اين فضاي عمومي از دوربين هاي مدار بسته مي

توان استفاده نمود. با توجه به اينكه كابين آسانسور دائم در حال بالا و پايين رفتن است،

بهتر است از دوربين مدار بسته بدون سيم استفاده نماييم. زيرا در صورت استفاده از

سيم كواكسيال، بعد از مدتي رشته هاي شيلد سيم تك تك قطع ميشود، تصوير دچار

نويز و پرش شده و پس از مدت زماني مغزي سيم كواكسيال و رشته ها به كل قطع

ميگردد. البته بايد توجه داشته باشيم كه در صورت استفاده از دوربين مدار بسته سيم

دار يا بي سيم در آسانسور، در هر دو صورت كيفيت تصوير نسبت به تصويرهاي ديگر

پايين تر خواهد بود. زماني كه كابين بالا و پايين مي رود از كنار كابل هاي برق سه فاز

عبور خواهد كرد و ممكن است نويز هايي در مسير وجود داشته باشد كه تصوير دوربين

مدار بسته را تحت تاثير قرار دهد.

در آخر اگر تمايل به نصب و مشاوره دوربين مدار بسته در آسانسورها  رو داشتيد

كارشناسان شركت ايران حافظ با كمال افتخار در خدمت شما خواهند بود.

بيشتر بخوانيد:   نمايندگي هايك ويژن

  hikvision

 

نصب دوربين هاي گردان (دام متحرك)

دوربين هاي گردان براي نظارت در سطح مديريتي و در محدوده ??? درجه براي فضاهاي سرپوشيده بدون پوشش محافظ و براي فضاهاي سرباز با پوشش ويژه با درجه IP67 استفاده مي شوند. اين دوربين ها علاوه بر امكان گردش افقي به صورت نامحدود، امكان حركت عمودي ?? درجه و در بعضي انواع آن ??? درجه را با قدرت بزرگنمايي ??X يا بيشتر تركيب كرده اند. كنترل دوربين براي حركت به چپ و راست، بالا و پايين و زوم به داخل و خارج از طريق يك زوج سيم به هم تابيده انجام ميشود. به عبارت ديگر، برخلاف دوربين هاي PTZ معمولي كه براي هر فرمان نياز به يك سيم دارند، اين دوربين داراي يك گيرنده تله متري داخلي است كه سرعت نصب آن را بسيار بالا مي برد. مراحل نصب اين دوربين به صورت زير است:

ملاحظات مربوط به محل نصب

الف- دوربين بايد در محلي نصب شود كه توانايي تحمل حداقل چهار برابر وزن دوربين را داشته باشد. در صورت نصب دوربين روي ديوار آجري، از نصب آن روي جداره بين آجرها ممانعت شود و سوراخ كاري روي آجر انجام شود.

ب- در محل نصب دوربين ارتعاشات مكانيكي نبايد وجود داشته باشد.

ج- در صورت نصب دوربين در فضاي سرباز و بر روي دكل بايد از برق گير بالاي دوربين استفاده شود. رعد و برق داراي انرژي بسيار زيادي است و حداقل بايد دو متر بين نوك برق گير و دوربين فاصله باشد

د- در صورت استفاده از برق گير بايد از چاه ارت در كنار دكل استفاده كرد.

بهترين خدمات نصب دوربين مدار بسته تهران را از شركت مهر تجارت بخواهيد

نصب مكانيكي دستگاه

نحوه نصب دوربين داخل كاور براساس موقعيت و نوع دوربين متفاوت است كه جهت كسب اطلاعات دقيق تر بايد به راهنماي همراه دستگاه مراجعه كرد كه البته تفاوت چنداني با يكديگر ندارند. در اينجا نحوه نصب يك نمونه از اين دوربين ها تشريح مي شود.

جهت نصب دوربين، در ابتدا بايد پايه آن نصب شود كه معمولا چهار عدد پيچ و رولپلاك جهت نصب پايه در نظر گرفته ميشود و قطعاتي نيز جهت نصب دوربين و كاور بر روي پايه توسط سازنده ارائه ميشود و معمولا كابل شبكه، منبع تغذيه و اتصالات مربوطه توسط سازنده دوربين تامين نميشود.

پس از جانمايي و مشخص كردن محل هر چهار رولپلاك روي سقف يا ديوار، سوراخكاري، نصب رولپلاك  و نهايتأ نصب پايه انجام ميشود.

كاور دوربين معمولا با سه عدد پيچ روي دوربين نصب مي شود.

هم سطح بودن پايه دوربين با افق بايد بررسي شود .

پس از اطمينان از اين موضوع رابط هاي صدا تصوير و داده را به دوربين وسل ميكنيم و دوربين را روي پايه با پيچ  مربوطه متصل ميكنيم.

از چسب سيليكون براي عايق كردن و پر كردن فضاي خالي بين پايه و ديوار يا سقف استفاده مي شود به خصوص اگر دوربين در فضاي آزاد نصب شود و سطح ناهموار باشد .در صورتي كه قسمت هايي از دوربين بايد به هم پيچ شوند استفاده از نوار تفلون باعث مي شود تا اتصال ايزوله شود .

 

 

 

بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت

۴۶ بازديد

بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت

m1_3ff.jpg

اولين سوالي كه ذهن بيشتر ما در هنگام خريد آيفون تصويري به خود مشغول ميكند. انتخاب بهترين آيفون تصويري براساس ميزان بودجه است. از آنجا كه قيمت يك محصول نشان دهنده كيفيت و كارايي آن محصول نيز هست اما در رابطه با آيفون تصويري مي‌توان گفت تفاوت قيمتي مدل هاي مختلف برندهاي توليد كننده آيفون تصويري بيشتر مربوط به قابليت هاي آن مي‌شود نه كيفيت محصول، هر كدام از ما با توجه به نياز و سلايق و علايق و از همه مهم تر قيمت آيفون تصويري كه بر اساس الويت نقش اساسي در انتخاب ما دارند اقدام به خريد محصول مورد نظر خود ميكنيم و  از آنجا كه برندهاي مختلف آيفون تصويري طيف متفاوتي از نياز هاي كاربران را برطرف مي‌كند پس بهتر از در ابتداي انتخابمان اطلاعات كاملي در رابطه با خصوصيات انواع برندهاي توليد كننده آيفون تصويري بدانيم و سپس دست به انتخاب آيفون تصويري مورد نظرمان بزنيم.

ما در فروشگاه اينترنتي آريا ايمن قصد داريم يك راهنماي خوب و كامل براي خريد بهترين آيفون تصويري بر اساس قيمت در اختيار شما بگذاريم. پس تا ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

يكي از محصولات اين شركت، آيفون تصويري تابا مدل TVD5-43 است كه جديدترين مدل تابا نيز به حساب مي‌آيد. اين آيفون تصويري كه ظاهر بسيار شيك ومشتري پسندي دارد از يك صفحه نمايش 4.3 اينچي بهره مي‌برد. كه جزء ارزانترين مدل‌هاي اين شركت مي‌باشد و مي‌تواند يك گزينه بسيار مناسب براي افرادي كه به دنبال يك آيفون تصويري ارزان ‌قيمت و با كيفيت بالا هستند باشد.

آيفون تصويري تابا مدل TVD5-43

شركت تابا الكترونيك اين برند محبوب كه سالهاست توانسته با توليد محصولات با كيفيت خود اعتماد مشتريان آيفون تصويري را جلب كند و در اين مدت توانسته امتحان خود را به خوبي پس دهد و توليدات خود را در سطح كيفيت جهاني ارتقا دهد. يكي از ويژگي هاي محصولات شركت تابا، پوشش تمامي طيف هاي كاربري است كه قيمت محصولاتش بر اساس قابليت هايي كه در اختيار كاربران مي‌گذارد تقسيم بندي شده است.

 

آيفون تصويري الكتروپيك مدل 1286

اين مانيتور محصول شركت الكتروپيك است كه در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه توليد مي‌شود. اين مانيتور را مي‌توان از اولين توليدات اين شركت دانست و براي افرادي مناسب است كه قصد ندارند هزينه زيادي را براي خريد آيفون تصويري بپردازند. در اين مانيتور از يك صفحه نمايش 3.5 اينچي رنگي استفاده مي‌شود و ساده‌ترين مدل شركت الكتروپيك است كه تا كنون توليد شده است. قيمت بسيار مناسب اين مانيتور در كنار كيفيت بسيار بالا، آن را تبديل به يك گزينه ايده ال براي خريداران كرده است.

 

آيفون تصويري الكتروپيك مدل 797

شركت الكتروپيك يكي از برترين توليد كنندگان آيفون تصويري در كشور است كه بدون شك كيفيت محصولاتش در نوع خود مثال زدني است اين شركت يكي از پويا ترين شركت هاي توليد كننده آيفون تصويري است كه هر چند وقت يكبار با ارائه محصولات جديدش مشتريان آيفون تصويري و سازندگان ساختمان هاي مسكوني را غافلگير ميكند. آيفون تصويري الكتروپيك مدل 797  يكي از محصولات پرفروش اين شركت است كه در كنار قيمت مناسبي كه دارد قابيلت هاي زيادي را در اختيار شما مي‌گذارد. شركت الكتروپيك تمام تلاش خود را كرده تا براي اين محصول يك قيمت بسيار رقابتي در ميان رقباي خود در نظر بگيرد. جنس بدنه و كيفيت قطعات اين محصول بسيار بالاست كه مي‌‌تواند خيال مشتريان را نسبت به كاركرد طولاني مدت آن راحت كند

 

آيفون تصويري سيماران مدل HS-35FL

اين مانيتور سيمارن به دليل سادگي در طراحي‌اش و قيمت بسيار اقتصاديش در پروژه‌هاي با تعداد واحد بالا مي‌تواند يك گزينه بسيار ايده‌آل باشد. صفحه نمايش اين مانيتور 3.5 اينچ است و داراي يك رابط كاربري بسيار ساده‌اي مي‌باشد. شركت سيماران اين مانيتور را 30 ماه گارانتي كرده كه از اين بابت خيال مشتريان را راحت كرده است. بنابراين اگر قصد خريد برند سيماران را داريد مطمئنا اين آيفون تصويري جوابگوي نياز شما خواهد بود .

آيفون تصويري سيماران مدل HS-43TK-M100

اين مانيتور با صفحه نمايش 4.3 اينچي اش و قابليت هايي مانند حافظه داخلي، ارتباط داخلي و همچنين باز كردن درب پاركينگ در كنار قيمت بسيار مناسبش توانسته نظر خريداران را به خود جلب كند در كمتر برندي مي‌توانيد مدلي را بيابيد كه با اين قيمت اين چنين قابليت هايي را در اختيار شما بگذارد. بنابراين اگر به دنبال مانيتوري هستيد كه هم قيمت مناسبي داشته باشد و هم قابليت هاي بالايي داشته باشد پيشنهاد فروشگاه اينترنتي آريا ايمن به شما اين محصول مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه اين محصول جزء 5 مانيتور پرفروش در سال 99 نيز مي‌باشد

 

آيفون تصويري تكنما مدل VDP-D43

يكي ديگر از برند هاي مطرح در حوزه توليد آيفون تصويري شركت تكنما مي‌باشد كه بازه قيمتي محصولاتش بسيار مختلف است وشما مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را از لحاظ قيمتي به راحتي پيدا كنيد. آيفون تصويري تكنما مدل VDP-D43 يكي از محصولات شركت تكنما مي‌باشد. اين مانيتور ساده ترين مدل شركت تكنما مي‌باشد كه قابليت اتصال به دو پنل را دارد و داراي يك صفحه نمايش 4.3 اينچي است  و از قابليت ديگري پشتيباني نمي‌كند اگر به دنبال يك مانيتور با ظاهري متفاوت و با قيمت اقتصادي هستيد. اين مانيتور مي‌تواند گزينه خوبي براي شما باشد.

 مانيتور‌هايي كه در اين مقاله به شما معرفي شد ليست بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت مي‌باشد كه شما مي‌توانيد در سايت www.ariaimen.com پس از مشاهده قيمت آيفون تصويري تصميم به خريد آيفون تصويري بگيريد.

 

معرفي دوربين مداربسته هايك ويژن (Hikvision)

۲۵ بازديد

معرفي دوربين مداربسته هايك ويژن (Hikvision)

 

 

هايك ويژن چقدر معتبر است؟

مشخص كردن ميزان اعتبار يك برند كار ساده اي نيست اما براي پاسخ به اين سوال تنها به برخي از امار پيرامون اين شركت مي پردازيم. هايك ويژن چهارمين توليد كننده بزرگ تجهيزات حفاظتي جهان است. هايك ويژن اولين توليد كننده محصولات مداربسته جهان است. هايك ويژن 20درصد از كل بازار DVRهاي جهان را در اختيار دارد. طبيعتا حجم بالاي فروش ميتوان به صورت نسبي اعتبار و كيفيت اين برند را نشان دهد.

محصولات هايك ويژن شامل چه تجهيزاتي مي شوند؟

هايك ويژن يك توليد كننده تخصصي تجهيزات مداربسته است. محصولات اين شركت شامل تجهيزات مداربسته انالوگ وشبكه مي شود. انواع دوربين هاي مداربسته انالوگ و شبكه، دستگاه DVR و NVR، تجهيزات تبديلي مانند ويدئو سرور، تجهيزات جانبي نصب مانند كاور دوربين، انواع پايه، انواع لنز و ... بزرگترين محصولات اين شركت را تشكيل مي دهند.

آيا درست است كه هايك ويژن يك برند چيني است؟

بله. تمامي محصولات هايك ويژن در كشور چين توليد مي شوند. طبيعتا براي افرادي كه اشنايي بيشتري با بازار دارند اين موضوع روشن است كه كشور توليد كننده الزاما رابطه مستقيمي با كيفيت محصولات نخواهد داشت. با اين حال كم بودن هزينه هاي توليد در چين باعث شده است محصولات هايك ويژن با قيمت هايي به مراتب مناسب تر از محصولات مشابه در برندهاي رقيب به دست مشتريان برسد.

چرا هايك ويژن در ايران با استقبال خوبي روبه رو شده است؟

دليل اين امر شايد بيشتر بحث قيمت محصولات اين شركت باشد. ميتوان گفت هايك ويژن توليد كننده محصول درجه يك موجود در بازار است كه از نظر قيمت امكان رقابت با محصولات متفرقه را دارد. در مقايسه با برندهايي مانند داهوآ نيز طيف محصولات هايك ويژن در ايران به مراتب بالاتر است. اين موضوع تمايل زيادي در مشتريان براي استفاده از اين محصولات ايجاد كرده است.

آيا كيفيت محصولات هايك ويژن با شركتهاي بزرگي مانند اكسيس، سامسونگ و پاناسونيك قابل مقايسه است؟

نميتوان با اطمينان به اين سوال پاسخ داد. اما جواب من به اين سوال منفي است. طبيعتا برندهايي در بازار هستند كه از كيفيت از محصولات فوق العاده اي برخوردارند و حجم فروش انها از فروش هايك ويژن پايين تر است. بزرگترين شاخصه محبوبيت هايك ويژن نسبت خيلي خوب قيمت به كيفيت محصولات اين شركت است. ميتوان گفت در بازار فعلي ايران سخت است محصولاتي با كيفيت و اعتبار هايك ويژن را با قيمتي مشابه پيدا كنيم.

 

  1. دوربين اسپيد دام هايك ويژن
  2. نمايش تكنولوژي مبتني بر هوش مصنوعي ( AI ) هايك ويژن
  3. سيستم اعلام سرقت و دوربين مداربسته
  4. انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن
  5. هايك ويژن از همكاري خود با باشگاه كورينتيانس برزيل خبر داد
  6. هايك ويژن جايزه Red Dot را كسب كرد
  7. دوربين مداربسته شمارش افراد هايك ويژن مجهز به هوش مصنوعي
  8. كسب جايزه گروه PSI CCTV توسط شركت هايك ويژن
  9. مزاياي استفاده از محصولات AcuSense هايك ويژن براي مشتريان SMB
  10. درامد بيشتر كسب و كارها با ارائه راهكارهاي نظارت يكپارچه
  11. دستيابي به درامد بيشتر با ارائه راهكارهاي نظارت يكپارچه و استفاده از هوش مصنوعي
  12. بازارهاي جديد دوربين مداربسته هوشمند در سال 1400
  13. مقابله جمعي با سواستفاده شركت هاي تكنولوژيك
  14. ضبط صدا در دوربين مداربسته
  15. حفاظت پيراموني در مقابل حملات تروريستي
  16. شركت نصب دوربين مداربسته
  17. دوربين مداربسته
  18. نصب دوربين مداربسته
  19. دوربين مدار بسته
  20. قيمت دوربين مداربسته
  21. حفاظت سايبري در زمان دوركاري