معرفي سايت ايزي تولز

۳۰ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل در غرب تهران

۲۹ بازديد

وكيل در غرب تهران

وكيل پايه كسي است كه پس از اتمام مدرك ليسانس يا بالاتر در حقوق يا فقه و زمينه هاي حقوق اسلامي يا معادل آن در سمينار، يك رقابت رقابتي در وكلا مي سازد كه سالي يك بار برگزار مي شود. ، او به طور متوسط نمرات و سطحي را به دست آورد كه مي تواند به عنوان كارآموز قانون در ميان رقباي متعدد خود پذيرفته شود.

وكيل پايه يك دادگستري به چه كسي گفته ميشود ؟ | وبلاگ | دفتر وكيل پايه يك  دادگستري و مشاور حقوقي

محدوده غرب تهران را معمولا با مراكز تجاري و اداري در صادقيه مي شناسند و اگر به دنبال وكيل در صادقيه هستيد و مياز به مشاوره حقوقي داريد مي توانيد با دفتر وكيل در تهران هماهنك كنيد و در خصوص مشاوره حقوقي با وكيل ديه و وكيل تصادفات مهريه نفقه و يا وكيل طلاق توافقي با دفتر وكيل در تهران تماس بگيريد. و با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

ليست وكلاي تهران

 

 

استاندارد IEEE802.11

۲۳ بازديد

استاندارد IEEE802.11

IEEE 802.11، يك استاندارد اساسي براي شبكه هاي بي سيم است. در واقع اكثر شبكه هاي بي سيم محلي (WiFi و WLAN) بر مبناي اين استاندارد طراحي و پياده سازي شده اند. اين استاندارد از چند زير مجموعه تشكيل شده است كه هر يك با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته، عملكرد و كارايي متفاوتي دارد. مرسوم ترين نوع استاندارد WiFi براي شبكه هاي بي سيم محلي، استاندارد802.11 است. توسط اين استاندارد، انتقال داده با سرعت 1 و يا 2 مگابايت بر ثانيه انجام مي شود و پهناي باند 2 گيگاهرتزي دارد. در صورتي كه دستگاه هاي متصل به WiFi بيشتر شوند، پهناي باند بيشتري مورد نياز است. از اين رو با استفاده از فناوري هاي متفاوت، استاندارد هاي بهتري عرضه شد.

بيشتر بخوانيد:

دوربين مداربسته تياندي        خريد دوربين مدار بسته   

استانداردهاي IEEE 802.11

استانداردهاي زيادي در زيرشاخه IEEE 802 LMSC (كميته استانداردهاي LAN / WAN) وجود دارد. در اين بين، حتي 802.11 هم شامل استانداردهاي زيادي مي‌شود كه هر كدام با يك پسوند مشخص مي‌شوند. اين پسوندها تمام استانداردهاي وايرلس، استانداردهاي موجود از نظر موارد امنيتي و هم‌چنين كيفيت سرويس را شامل مي‌شوند:

 

- 802.11a: شبكه وايرلس كه در باند 5 گيگاهرتز ISM و با حداكثر سرعت 54 مگابيت بر ثانيه كار مي‌كند.

- 802.11b: شبكه وايرلس كه در باند 2.4 گيگاهرتز ISM و با حداكثر سرعت 11 مگابيت بر ثانيه كار مي‌كند.

- 802.11e: كيفيت سرويس و اولويت‌بندي

- 802.11f: هنداور

- 802.11g: شبكه وايرلس كه در باند 2.4 گيگاهرتز ISM و با حداكثر سرعت 54 مگابيت بر ثانيه كار مي‌كند.

- 802.11h: كنترل توان

- 802.11i: تأييد و رمزنگاري

- 802.11j: قابليت همكاري، ارتباط و تبادل ديتا

- 802.11k: گزارش اندازه‌گيري

- 802.11n: شبكه وايرلس كه در باندهاي 2.4 و 5 گيگاهرتز ISM و با حداكثر سرعت 600 مگابيت بر ثانيه كار مي‌كند.

- 802.11s: شبكه مش

- 802.11ac: شبكه وايرلسي كه در فركانس كمتر از 6 گيگاهرتز كار مي‌كند تا براي كاربردهاي چند ايستگاهي به‌سرعت حداقل 1 گيگابيت بر ثانيه و براي يك لينك تنها به 500 مگابيت بر ثانيه برسد.

- 802.11ad: شبكه‌هاي وايرلسي كه در فركانس‌هاي تا 60 گيگاهرتز از گذردهي خيلي بالا برخوردار هستند.

- 802.11af: واي‌فاي در فضاهاي سفيد طيف تلويزيون (اغلب به‌آن وايت-فاي هم گفته مي‌شود).

- 802.11ah: واي‌فاي كه از طيف بدون مجوز كمتر از 1 گيگاهرتز استفاده مي‌كند تا ارتباطات را در يك فضاي وسيع فراهم كند و از "اينترنت همه چيز" پشتيباني كند.

از بين موارد فوق، استانداردهاي 802.11a، 802.11b، 802.11و در حال حاضر 802.11بيشتر از بقيه استفاده مي‌شوند.

بيشتر بخوانيد: قيمت نصب دوربين مدار بسته  دوربين مداربسته هايك ويژن

بهداشت فردي چيست؟

۳۲ بازديد

بهداشت فردي چيست؟

ارتقاي سلامت شخصي به عادات شخصي سالم و بهداشت و نظافت مناسب بستگي دارد. با توجه به اين دو اصل به ظاهر ساده اما مهم مي تواند بيماري هاي افراد را حذف كند، اميد به زندگي را افزايش دهد، احساس خوبي نسبت به خودتان بدهد و البته مبناي اساسي براي سلامت جامعه ايجاد كند.

 

ساده ترين تعريف بهداشت شخصي به عنوان 'مجموعه اي از روش ها و اقداماتي كه براي جلوگيري از بيماري هاي مختلف و تميز نگه داشتن بدن لازم است' تعريف شده است. البته در اين تعريف، هنگام تأكيد بر رعايت روش ها و اعمال، «طول عمر» موعود خالي است.

 

شستن دست ها، مسواك زدن و نخ زدن، حمام هاي منظم و خواب مناسب از عادات مهم سلامت شخصي است. شما بايد به خاطر داشته باشيد كه بهداشت شخصي محدود به يك مكان خاص نيست و بايد در همه زمان ها و در همه مكان ها در نظر گرفته شود؛ به عبارت ديگر ما نمي توانيم سلامت شخصي را فقط به محيط هاي عمومي محدود كنيم.

 

اگرچه بهداشت شخصي يك مشكل گسترده است، اما در برخي موارد براي زن و مرد متفاوت است و اصول و روش هاي خاص خود را دارد. زنان مسئول تر از مردان در برابر بهداشت شخصي خود هستند؛ زيرا در برابر بيماري هاي داخلي آسيب پذيرتر هستند و به دلايل مختلف بيشتر در معرض تركيبات شيميايي قرار مي گيرند.

 

بهداشت شخصي چه مزايايي دارد؟

 

عادت پيروي از اصول و قواعد بهداشت شخصي دشوار و وقت گير نيست و پيروي از اين اصول نقش مهمي در توانايي بدن در مبارزه با بيماري دارد. بهداشت شخصي علاوه بر محافظت از آن در برابر بيماري ها، نقش مؤثري در افزايش اميد به زندگي دارد و تأثير قابل توجهي بر سلامت روان دارد.

 

كيفيت زندگي افرادي كه بهداشت شخصي را رعايت مي كنند بسيار بيشتر از افرادي است كه اين اصول را در زندگي خود ندارد و به بهانه آن زمان از اين كار خودداري مي كنند و اصول بهداشت شخصي زمان زيادي مصرف مي كنند. البته به خاطر داشته باشيد كه بهداشت شخصي نقش مهمي در پاكسازي ظاهري افراد و در نتيجه در زندگي اجتماعي آنها دارد.

تونر گارنير 

چك ليست لوازم بهداشتي روزانه

 

براي اينكه بهداشت شخصي به طور كامل رعايت شود، بايد چك ليست تمام كاري كه در طول روز براي اين منظور انجام مي شود، ترسيم شود.

 

بهداشت دهان قطعاً در صدر اين چك ليست قرار دارد. تميز نگه داشتن موهايتان و مرتب نگه داشتن لباس هاي تميز و مرتب، شستن بدن و صورت و تميز نگه داشتن دست ها و ناخن هايتان از ديگر بخش هاي مهم اين چك ليست ساده اما اساسي اما موثر است.

 

مسواك

 

مهم ترين نقاط در زمينه سلامت شخصي

 

همه ما تعريف و اعمال لازم براي بهداشت شخصي را مي دانيم. اما ترفندهاي كوچك اما بسيار مهمي وجود دارد كه مي تواند در اين دسته به شما كمك زيادي كند. انجام اين ترفندها به طور منظم شما را با تاثيري كه بر زندگي و سلامت شخصي شما دارند غافلگير خواهد كرد.

شامپو بدن ديپ سنس مدل تروپيكال

شامپو بدن شون مدل اسطوخودوس

لوسيون بدن بازسازي كننده عصاره كلاژن و الاستين سينت ايوز

لوسيون مرطوب كننده و آبرسان بدن اكلت

 

چطور بر بي حوصلگي در بارداري غلبه كنيم؟

۳۱ بازديد

خستگي و بي حوصلگي در بارداري

به طور كلي مي توان گفت بارداري علائم و تغييرات فيزيولوژيكي مختص به خود را دارد كه بارزترين آن بي حوصلگي در بارداري مي باشد و علت آن بروز تغييرات هورموني در اين دوران است. اين گونه تغييرات موجب اختلال در الگوي خواب، نحوه هضم غذا و در پي آن باعث تغييرات ظاهري مي گردد. در واقع طبيعي مي باشد زماني كه بدن مادر براي رشد و تكامل جنين در حال آماده سازي بوده شرايط آن نيز نسبت به قبل متفاوت مي باشد كه همين امر در نتيجه بر روي حالات روحي و خلق و خوي مادر تاثير مي گذارد.

بهتر است بدانيد كه هدف اوليه جنين استفاده از منابع بدن مادر است و مادر دومين فردي مي باشد كه از منابع خود مصرف مي كند. در واقع بايد گفت در آغاز گردش خون اكسيژن لازم و ديگر احتياجات تغذيه اي را به جنين رسانده و مادر در وهله دوم از اين منابع استفاده مي كند. بدين ترتيب با هر ضربان قلب جنين يا هر سلولي كه در بدن مادر نمو پيدا مي كند از ميزان انرژي او كاسته مي شود.
علل اصلي بي حوصلگي در حاملگي
دلايل مختلف و تاثيرگذاري وجود دارد كه موجب بروز اين وضعيت در بارداري مي شود كه در ادامه به بيان آن ها پرداخته ايم.

كم شدن ميزان فشار خون

بدن به خاطر حاملگي قادر نمي باشد مقدار فشار خون را به درستي تنظيم نمايد به همين دليل كم شدن ميزان فشار خون و در پي آن بي حوصلگي و خستگي اتفاق مي افتد. فشار خون در كل دوران حاملگي در سطح پاييني قرار دارد ولي در سه ماهه سوم بهبود پيدا مي كند. وقتي كه به صورت يكدفعه از جاي خود برمي خيزيد دچار سرگيجه خواهيد شد.
كم شدن ميزان هموگلوبين :
هموگلوبين در واقع رنگدانه اي بوده كه داراي عنصر آهن مي باشد. اين رنگدانه جداي از اين كه موجب سرخي رنگ خون مي گردد با اكسيژن مخلوط شده و آن را در معرض سلول هاي بدن قرار مي دهد. در دوره حاملگي هموگلوبين به حداقل رسيده تا خون حالت رقيق به خود بگيرد و خيلي راحت درون جفت گردش پيدا كند. جنين هموگلوبين و اكسيژن را از مادر كسب نموده و كاهش هموگلوبين خود مادر موجب بي حالي و بي حوصلگي مي گردد.

بالا رفتن ميزان استروژن

مقدار زياد اين هورمون در دوره حاملگي در جايگاه يك محرك عمل كرده و باعث اختلال در خواب مي گردد. بجز عللي كه اشاره شد ضعيف شدن دستگاه ايمني بدن در حاملگي و افزايش يافتن ميزان حساسيت دچار شدن به بعضي بيماري ها در ايجاد بي حوصلگي نقش موثري دارند.

عوامل موثر بر بروز بي حوصلگي

ايجاد تغييرات و نوسانات هورموني و بالا رفتن ميزان هورمون پروژسترون در دوره حاملگي موجب بروز اين حالت مي شود.
در صورتي كه مادر احساس غمگيني، نااميدي و افسردگي داشته باشد در طي روز احساس خواب آلودگي و بي حوصلگي خواهد كرد.
اگر خانم باردار در زمان شب حس ناراحتي داشته باشد و يا دائما در حال دستشويي رفتن باشد در نتيجه ميزان خواب كافي نداشته و همين امر موجب خستگي و بي حوصلگي او مي شود.
كم شدن ميزان آهن بدن در طول حاملگي و بروز كم خوني در پي آن موجب احساس خستگي و بي حوصلگي شده و براي بررسي وضعيت كم خوني در حاملگي پزشك معالج براي مادر آزمايش خون تجويز خواهد كرد.
بروز حالت تهوع و استفراغ در طي حاملگي ميزان انرژي بدن را كاهش داده و همين موضوع موجب بروز بي حوصلگي مي گردد.
امكان دارد مادر در رابطه با حاملگي خود دچار استرس شده و بي حال و بي حوصله گردد.

نحوه مقابله با اين وضعيت و رفع آن

در ادامه موارد مهمي از راه هاي غلبه بر حالت بي حوصلگي و خستگي را در اختيارتان قرار داده ايم.

كاهش فعاليت هاي روزانه 

از نشستن و بلند شدن هاي اضافه خودداري نماييد و در انجام امور خانه از همسرتان و يا ديگران كمك بخواهيد. در صورتي كه در بيرون از منزل مشغول به كار هستيد تا جاي امكان از ميزان ساعات كاري خود بكاهيد. در صورتي كه حس ناتواني داريد مي توانيد درخواست مرخصي نماييد.

داشتن خواب و استراحت كافي 

مهمترين كاري كه بايد به آن اهميت بدهيد اين است كه در زمان شب خيلي زود به رختخواب برويد و به چرت زني روزانه عادت نماييد. حتي يك چرت ?? دقيقه اي هم مي تواند در ايجاد حس نشاط و شادابي تاثيرگذار باشد.

حفظ روحيه 

در صورتي كه خستگي و بي حوصلگي زياد در سه ماهه اول حاملگي ناخوشايند مي باشد بهتر است بدانيد كه در سه ماهه دوم وضعيت شما بهبود پيدا خواهد كرد. در صورتي كه در روزهاي پاياني حاملگي به سر مي بريد بايد بدانيد كه به زودي حس مادري را تجربه خواهيد كرد و براي همين بدخوابي ها دلتنگ خواهيد شد.

داشتن برنامه غذايي سالم و مقوي 

شما بايستي در طول روز حدود ??? كالري بيشتر از قبل استفاده نماييد. برنامه غذايي سالمي كه حاوي سبزيجات، ميوه، انواع غلات، لبنيات و گوشت كرم چرب مي باشد كالري مورد احتياج بدن را فراهم مي كند ولي مواد غذايي ناسالم ميزان انرژي بدن را به حداقل مي رسانند. سعي كنيد كه از ميوه و ماست به صورت ميان وعده استفاده نماييد. داشتن يك تغذيه مناسب از ايجاد افزايش وزن جلوگيري مي كند. وزن اضافي در حاملگي علت ديگري است كه موجب احساس خستگي و بي حوصلگي در اين دوران مي شود.

انجام فعاليت هاي ورزشي روزانه 

انجام ورزش و داشتن تحرك كم همچون پياده روي كوتاه مي تواند در بهبود حال روحي مادر كمك كننده باشد و با كنترل نمودن وزن از ميزان كسالت و بي حوصلگي كم كند. در صورتي كه پزشك مانعي براي انجام ورزش نمي بيند مي توانيد در طول روز ورزش كرده و حركات كششي مختلفي انجام بدهيد و تنفس عميق داشته باشيد.

مصرف مايعات به ميزان لازم 

به جاي استفاده از چاي كه داراي كافئين مي باشد ميزان آب زيادي بخوريد. در صورتي كه به دليل دفع ادرار زياد مجبوريد در زمان شب در وقت خواب به صورت دائم بيدار شويد چندين ساعت قبل از وقت خواب خوردن مايعات را كاهش داده ولي در عوض در طول روز ميزان مايعات زيادي استفاده نماييد.

در اين مطلب علل و عوامل ايجاد خستگي و بي حوصلگي در بارداري را به همراه روش هاي بهبودي و غلبه بر آن شرح داديم كه اميدواريم نهايت استفاده از آن را برده باشيد

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1675/

https://www.mixcloud.com/MaiaSande6/
https://www.evernote.com/shard/s537/sh/f9e2f887-8e31-cf1d-250f-1f51474c6185/b174eca282448df7bb7c98195157af74
https://www.4shared.com/u/Of7xbPu6/MaiaSande6.html
https://www.liveinternet.ru/stat/exiryab.com/
https://unsplash.com/@maiasande6
https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-24

https://www.sbnation.com/users/MaiaSande6

 

 

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري (PhD) با قيمت مناسب

۳۳ بازديد

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد و دكتري (PhD) با قيمت مناسب

توسعه پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و پزشك (دكترا) موسسه پايان نامه را با قيمت بسيار مقرون به صرفه تضمين مي كند. براي سفارش پايان نامه، براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد چگونگي و با چه قيمتي براي انجام كار كارشناسي ارشد و دكتري، از طريق كانال هاي ارتباطي با ما تماس بگيريد.

شرح پايان نامه، توسعه پايان نامه كارشناسي ارشد، توسعه پايان نامه دكتري، دستور پايان نامه، پايان نامه نوشتن، پايان نامه، واگذاري پايان نامه، خريد پايان نامه، قيمت پايان نامه، پايان نامه نوشتن، جبران پايان نامه كارشناسي ارشد، هزينه پايان نامه دكتري و...

انجام پايان نامه كارشناسي ارشد

همان طور كه بارها اعلام كرده ايم، پايان نامه نمي خريم يا نمي فروشيم و ارائه خدمات پايان نامه يا پايان نامه به خدماتي اطلاق مي شود كه دانشجو را ملزم به كمك به نوشتن و جمع بندي پايان نامه مي كند.اگر دستورالعمل استاد مفيد ن باشد، دانشجويان به موسسه اي مانند نويسندگان مي روند و از آن كمك مي خواهند. به طور كلي پايان نامه مؤسسه نويسندگان يك نهاد خدماتي و دانشگاهي است. اجازه دهيد اين موسسه با موسساتي كه پايان نامه ها را در ميدان انگلب مي فروشند مخلوط نكند. بايد توجه داشت كه با توجه به مجهز بودن دانشگاه ها به سيستم داوري همتا، مي توان خدمات دانشگاهي را كه ارائه مي كنيم استعلام كرد و در صورت وجود مشكل يا درصد شباهت ها مسئول خواهيم بود.

انجام پايان نامه دكتري

بسياري از دانشجويان با ما تماس مي گيرد و در مورد پروژه خود كه پيش از اين به يك موسسه يا فرد ديگري واگذار كرده بود با ما صحبت مي كنند تا اين كار را براي آنها انجام دهد و به دلايلي شكست خورد يا تا حدودي ترك كرد يا ديگر به تماس هاي او پاسخ نداد. بايد توجه داشت كه موسسه انجام پايان نامه چند سالي است كه در اين زمينه فعاليت مي كند و فعاليت هاي روزانه و حجم زيادي از پروژه هاي در حال انجام باعث شده تا تيم ما در توسعه پايان نامه حرفه اي شود و تيم ما در اين زمينه قوي است و مهم تر از آن ما توانسته ايم افرادي را از كشورهاي ديگر جذب كنيم و به زبان هاي مختلف پروژه هاي شما را پس از معاينه به فرد مناسب منتقل كنيم،  و اگر كيفيت كار به ميل شما توسط افراد ديگر نبود امكان ويرايش و نوشتن وجود خواهد داشت. شما همچنين مي توانيد به ما دستور ويرايش و يا تجويز پايان نامه خود را.

قيمت انجام پايان نامه

توسعه پايان نامه دكتري يا توسعه پايان نامه دكتري از فعاليت هاي كليدي مؤسسه پايان نامه است و بسياري از دانشجويان براي انجام پايان نامه خود با اين مؤسسه تماس مي گيرد. در ابتدا فعاليت نويسنده پايان نامه در ابتدا بر روي تحقيقات سازماني در بخش خصوصي و دولتي متمركز بود اما با توجه به نياز بازار و تعداد زياد متقاضيان تصميم گرفتيم بهترين خدمات ممكن را در اين زمينه به دانشجويان كارشناسي ارشد و دكترا ارائه دهيم.

انجام پايان نامه با قيمت مناسب

انجام پايان نامه كه سخت تر از نوشتن پايان نامه است، زمان زيادي و همچنين تسلط به خود مي گيرد. موسسه نويسندگان پايان نامه افتخار دارد كه تيمي متشكل از استادان و دانشجويان فارغ التحصيل از دانشگاه هاي برتر ايران و خارج از كشور داشته باشد كه افراد عزيز مي توانند به تكميل پايان نامه شما كمك كنند. در صورت نياز به كمك براي نوشتن پايان نامه مي توانيد به مؤسسه پايان نامه روي آوريد و وقت و پول خود را پس انداز كنيد.

https://mariabains3.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Maria-Bains-1
https://www.twitch.tv/mariabains3
https://www.openstreetmap.org/user/MariaBains3
https://www.tripadvisor.com/Profile/mariabM1863DY
https://www.4shared.com/u/CQPFijf8/MariaBains3.html
https://www.deviantart.com/mariabains3
https://www.zillow.com/profile/MariaBains3
https://www.indiegogo.com/individuals/28168704

 

خريد ممبر گروه فعال تلگرام از ايدهكاو

۲۹ بازديد

 

آيا تاكنون به اين انديشيده ايد كه چه تعداد از كاربراني كه از شبكه تلگرام استفاده مي كنند واقعي هستند؟ آيا مي توان براي گروه ها و كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد ممبر واقعي نمود؟ اصلا ممبرهاي واقعي تلگرام چه افرادي هستند؟ بايد بگوييم كه تلگرام به عنوان يكي از شبكه هاي پيام رسان، سالهاي زيادي است كه توسط كاربران ايراني مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين شبكه پيام رسان هر روز قابليت هاي جديدي را نيز به خود مي افزايد، كه منجر شده است تا بيشتر مردم ايران همچنان از آن استفاده كنند. پس به صراحت مي توانيم بيان كنيم كه تعداد بسيار زيادي از كاربران تلگرام، واقعي هستند. از اين رو گروه ها و كانال هاي كسب و كارهاي جديد مي توانند اقدام به خريد ممبر گروه نموده و به تبليغ محصولات خود بپردازند.

هر چه تعداد ممبرهاي كانال تلگرام بيشتر باشد، اعتبار برند يا كسب و كار مورد نظر را بيشتر مي كند. زيرا بسياري از كاربران هستند كه تنها با ديدن تعداد بالاي ممبرهاي تلگرام به سراغ اين كسب و كارها مي روند، تا اقدام به خريد محصول از آنها نمايند. در اصل با خريد ممبر تلگرام نه تنها مي توان ممبرهاي كانال را افزايش داد، بلكه مي توان اطمينان خاطر مشتري را نيز براي خريد محصول از اين كانال جلب كرد.
خريد ممبر واقعي تلگرام براي كسب سود بيشتر

خريد ممبر گروه واقعي تلگرام

اگر دقت نموده باشيد در شبكه هاي پيام رسان، كانال هايي كه از ممبرهاي زيادي برخوردار هستند، نسبت به كانال هاي ديگر قدرت و نفوذ بيشتري دارند. از اين رو بهتر مي توانند فرايند تبليغات كسب و كار خود را انجام داده و با افزايش فروش خود، به سود بيشتري نيز دست يابند. پس به طور كلي خريد ممبر گروه و كانال تلگرامي علاوه بر افزايش سود كسب و كارها، به افزايش اعتبار آن نيز كمك مي كند.

تصور كنيد خود شما تمايل داشته باشيد از طريق كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد محصولي نماييد. آيا ترجيح مي دهيد از كانالي كه بيش از 2 ميليون كاربر عضو آن هستند خريد كنيد، يا كانالي كه تنها 100 ممبر دارد؟

مسلما بالا بودن آمار ممبرهاي يك كانال فروش محصولات، خود يك دليل معتبر براي اطمينان بيشتر به اين كانال خواهد بود. اين تصور منجر مي شود تا كاربران زيادي تمايل به خريد محصول از برند مورد نظر داشته باشند.

پس كسب و كارها با خريد ممبر واقعي با هزينه كم بهترين تبليغات را انجام داده و فروش خود را افزايش مي دهد. در نتيجه افزايش فروش نيز، سود بالاتري از كسب و كار خود به دست مي آورند.

البته يك مزيت ديگري كه بايد براي اين نوع تبليغات كسب و كارها بيان كنيم، شهرت و محبوبيتي است كه محصول مورد نظر به دست مي آورد.

ديگر نيازي نيست پس از آن هزينه زيادي براي انجام تبليغات به خرج دهيد. مي توانيد به راحتي محصول و برند خود را معرفي كرده و مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جذب كنيد. البته ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ هم ميتواند يكي از راه هاي جذاب براي افزايش فروش شما باشد.

 
خريد ممبر گروه توسط كارشناسان با تجربه

خريد ممبر گروه فعال

ممكن است كسب و كارهاي نوپا تصور كنند كه مي توانند به سادگي و در كوتاه ترين زمان ممكن، ممبر كانال معرفي محصولات خود را در شبكه پيام رسان تلگرام افزايش دهند. اما بايد بگوييم اين فرايند چندان ساده و آسان نيست. لازم است افزايش ممبر گروه و كانال تلگرامي را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار هستند.

كارشناسان سامانه ايده كاو با تجربه بسيار زياد در زمينه افزايش ممبر تلگرام، بهترين افرادي هستند كه مي توانيد خريد ممبر واقعي را به ايشان بسپاريد. آنها در كوتاه ترين زمان ممكن، با هزينه اي مقرون به صرفه ممبر گروه ها و كانال هاي تلگرام كسب و كار شما را افزايش مي دهند. تا بتوانيد محصولات و كسب و كار خود را به افراد واقعي معرفي كرده و فروش خود را افزايش دهيد.

اگر به دنبال آن هستيد كه با هزينه كم بهترين نتيجه تبليغاتي را بگيريد، كافيست اقدام به خريد ممبر تلگرام را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا با اطمينان منتظر افزايش ممبرهاي واقعي كانال عرضه محصولات و معرفي كسب و كار خود باشيد.

منبع :   https://omigo.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D9%88-4m99

 

قطع تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

۲۹ بازديد

قطع  تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

به طور كلي تصوير به دو صورت قطع و دوباره وصل مي شود: يا تصوير پس از چند ثانيه كاملاً قطع و دوباره وصل مي شود يا بخشي از تصوير بيش از حد تار است و تصوير قابل مشاهده نيست. اين ممكن است به دليل مشكل با اجزايي مانند نور پس پشتي، مادربرد، منبع تغذيه، و يا خود پانل باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما هميشه با اين مشكلات مواجه بوده است، بايد كار كنيد تا با سرعت بيشتري آنها را حل كنيد و آنها را برطرف كنيد. شما مي توانيد از متخصصان خدمات تلويزيوني كمك بخواهيد. اين آژانس يكي از بهترين و مجهزترين دستگاه هاي تلويزيوني تهران است كه با گارانتي معتبر تمام خدمات خود را به مشتريان خود ارائه مي دهد. بعد، خواهيد دانست كه چرا تلويزيون خود را قطع و به هم متصل مي كنيد.

علل قطع ارتباط و اتصال مجدد تصوير تلويزيون

مشكلات مختلف سخت افزار تلويزيون شما مي تواند باعث قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون شما شود. براي حل اين مشكلات ابتدا بايد علل اين مشكلات را - از طريق بررسي دقيق - شناسايي كرد. بعد مهم ترين دلايلي را كه ممكن است اين مشكلات را در تلويزيون ايجاد كند بررسي خواهيم كرد. لطفا توجه داشته باشيد كه علت قطع ارتباط و اتصال تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصان واجد شرايط قابل انجام است. به اين معنا تلويزيون را با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند بررسي مي كنند. بعد از امتحان مي توانند يكي از دلايل زير را بيايند:

مشكل نور پس از نور تلويزيون  https://did.li/iLmTY

مشكل لامپ هاي تصوير يكي از شايع ترين علل از دست دادن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، هنگامي كه يك يا چند لامپ مي شكنند و شكست مي خورند، تعداد لامپ هاي آسيب ديده به تدريج افزايش مي يابد و هنگامي كه سري لامپ ها به طور كامل مي سوزد، تصوير تلويزيون كاملاً كروپ مي شود. اين موضوع در تلويزيوني هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت است. وقتي يك سري لامپ مي شكند، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سريال قطع شده لحظه اي روشن مي شود و سپس دوباره خاموش مي شود. اگر نقص تصوير ناشي از نور پس پشتي باشد، جايگزيني آن نقص ها از بين خواهد رفت. شما مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد تا قطعات را جايگزين كنيد.

مشكل در تلويزيون مادربرد

مادربرد يكي از اجزايي است كه ارتباط نزديكي با تصوير تلويزيون و اجزايي دارد كه تصوير را نمايش مي دهد. قطع اين قسمت تأثير نامطلوبي بر روي تصوير دارد و مي تواند يكي از دلايل قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون باشد. در صورتي كه مادربرد مشكلي داشته باشد، تا زماني كه تلويزيون به طور خودكار روشن و خاموش شود، امكان پذير است. براي رفع تلويزيون هاي سامسونگ و سوني، ال جي و غيره مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد.

مشكل با پانل تلويزيون

تضعيف پنل يا قطع ارتباط نيز مي تواند عامل ديگري باشد كه بر قطع ارتباط تصوير تأثير مي گذارد. اگرچه اين اتفاق مي تواند به ندرت رخ دهد، اما بارگذاري بيش از حد تلويزيون، ضربه زدن و ريختن مايعات بر روي تلويزيون مي تواند باعث خرابي پنل شود. تشخيص مشكل پانل تنها توسط كارشناسان انجام مي شود. در صورت نياز به خدمات تخصصي

منبع : تعمير تخصصي تلويزيون

 

https://seekingalpha.com/user/55359516/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/RhonaCast4

https://www.spreaker.com/user/15701816

https://justpaste.it/9etrk

https://trello.com/danisama56

https://www.blogtalkradio.com/rhonacast4

https://www.viki.com/users/rhonacast4_754/about

https://visual.ly/users/rhonacast4/portfolio

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230r3rydv2x?live

https://slides.com/rhonacast4

https://500px.com/p/rhonacast4?view=photos

 

 

 

آبنماي سنگي، تحولي در دكوراسيون محوطه ي ساختمان

۲۷ بازديد

آبنماي سنگي، تحولي در دكوراسيون محوطه ي ساختمان

سنگ ها از قديم الايام تا الان به عنوان يكي از مهمترين مصالح ساختماني به شمار مي روند و به دليل استحكام بسيار بالاي اين نعمت خدادادي، در بخش هاي متعددي مي توان از آنها استفاده نمود. سنگ ها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و با توجه به كاربرد خود مي توانيد يكي از بهترين ها را خريداري نماييد. برخي سنگ ها پس از انجام فرآوري هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند اما برخي از آنها را مي توان همانگونه كه استخراج شده مورد استفاده قرار داد. در هنگام خريد سنگ بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه از جمله مهمترين آنها مي توان به كيفيت و جنس سنگ اشاره كرد. سنگ هايي كه تخلخل زيادي دارند معمولا براي بخش هايي مناسب هستند كه استحكام در آنها مورد مهمي نيست و سنگ هاي مستحكم براي بخش هايي از ساختمان به كار مي روند كه تردد بر روي آنها انجام گرفته و يا تحت تاثير عوامل محيطي قرار مي گيرند. در اين محتوا مي خواهيم: لاشه سنگ، آبنما و سنگ نما را مورد بررسي قرار دهيم. در ادامه با ما باشيد:

 

 

سنگ لاشه چيست؟

سنگ لاشه تا چندي پيش كمتر مورد توجه قرار مي گرفت اما امروزه به دليل قيمت بالاي سيمان شاهد استفاده مكرر از اين نوع سنگ ها هستيم. سنگ هاي لاشه پس از استخراج بدون هيچگونه تغييري مورد استفاده قرار مي گيرند و چنانچه سنگ لاشه ها در كارگاه هاي سنگ سازي تراش داده شوند ديگر از نوع سنگ هاي لاشه نخواهند بود. البته در اين صورت سنگ هاي به دست آمده با عنوان لاشه سنگ قواره شناخته مي شوند و از اين سنگ ها در راه پله، كفپوش و ديوار چيني استفاده مي شود. سنگ هاي لاشه استحكام بسيار بالايي دارند و ساخت ديوار و بخش هاي مختلف ساختمان زيبايي بي نظيري ايجاد خواهد كرد كه تا قبل از ساخت شايد تصورش را هم نكرده باشيد. لاشه سنگ ها را مي توان براي پي ريزي ساختمان ها نيز استفاده كرد و اين امر باعث صرفه جويي چشمگيري در ميزان هزينه هاي ساختمان سازي خواهد شد.

خريد سنگ لاشه

به نظر شما براي خريد سنگ لاشه از چه روش هايي مي توان اقدام كرد؟ مراكز متعددي اقدام به فروش انواع اقسام سنگ هاي مختلف نموده اند كه هر يك از اين مراكز ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند. خريد اينترنتي سنگ به عنوان بهترين و راحت ترين راه شناخته مي شود و با يك جستجو ساده مراكز اينترنتي متعددي را مشاهده خواهيد كرد كه اقدام به ارائه سنگ هاي مختلف نموده اند. شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين زمينه شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي مختلف را از آن خريداري كنيد. يكي از مزيت هاي خريد از اين مركز، ارائه باكيفيت ترين سنگ ها و ارسال به تمام نقاط كشور است به گونه اي كه پس از خريد، سنگ خريداري شده را در محل تعيين شده تحويل خواهيد گرفت. كارشناسان شركت ما نيز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتيباني به مشتريان هستند و به همين دليل خواهيد توانست پس از اخذ راهنمايي هاي لازم نسبت به خريد اقدام كنيد.

 

 

آبنما و كاربردهاي آن

آبنما يكي از سازه هاي زيبايي است كه مي توان از آن در بخش هاي مختلف ساختمان استفاده نمود. برخي آبنما ها براي فضاي بيرون ساختمان به كار مي روند  و برخي از آبنما ها را مي توان در فضاي داخلي ادارات و ساختمان ها نيز استفاده كرد. آبنما ها در انواع اقسام مدل ها و اندازه هاي مختلف ارائه شده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. آبنما ها با استفاده از سنگ هاي مختلف توليد مي شوند و به دليل پيش ساخته بودن آن مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن، بهترين آبنما را در محل مورد نظر خود پياده كنيد. آبنما ها همانطور كه از نام آنها پيداست با وسيله يك پمپ، آب را به گردش درمي آورند و در تمامي اوقات شاهد شرشر آب در آن خواهيم بود. آبنماها را مي توان از سنگ هاي مختلفي ساخت كه برخي از آنها طي فرآيند هاي مختلف تراشكاري شده و بسيار شكيل هستند. انتخاب آبنما بستگي به شما داشته و مي توانيد متناسب با ساير بخش هاي ساختمان بهترين مورد را خريداري كنيد.

كيفيت آبنما

يكي از مهمترين مواردي كه در هنگام خريد آبنما بايد به آن توجه داشته باشيد را مي توان كيفيت آن دانست. آبنما ها توسط مراكز متعددي توليد مي شوند اما توجه كردن به برخي نكات در هنگام ساخت آبنما باعث افزايش كارايي آن شده و طول عمر آن را نيز افزايش خواهد داد. كارشناسان شركت ما با تجربه اي كه در اين زمينه دارند بهترين قيمت آبنما ها را روانه بازار نموده اند.

 

 

سنگ نما

نماي ساختمان به عنوان تاثيرگذارترين مورد در زيبايي ساختمان به شمار مي رود و در انتخاب سنگ نما بايد به بخش هاي مختلف ساختمان و هماهنگي سنگ انتخابي خود نيز دقت داشته باشيد. تراورتن به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي نماي ساختمان به شمار مي رود چرا كه با يك ساختار يكپارچه، نمايي بسيار زيبا برايتان به ارمغان خواهد آورد. سنگ هاي تراورتن در انواع رنگ هاي مختلف به بازار عرضه شده اند و از اين رو امكان انتخاب رنگ آن نيز به صورت اختصاصي وجود دارد. البته امكان استفاده از سنگ هاي مرمر و گرانيت نيز براي نماي ساختمان وجود دارد.

قيمت سنگ نما

قيمت يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد به آن توجه داشته باشيد. در رابطه با قيمت سنگ نما نمي توان به رقم دقيقي اشاره نمود چرا كه قيمت سنگ نما به عوامل مختلفي بستگي دارد كه يكي از مهمترين آنها مربوط به جنس سنگ انتخابي شما مي شود. سنگ هاي تراورتن نسبت به ساير سنگ ها قيمت مقرون به صرفه تري دارند و به همين دليل امروزه شاهد استفاده مكرر از اين سنگ ها براي نماي ساختمان هستيم. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه سنگ هاي مختلف با نازلترين ميزان قيمت ها نموده و تنها دليل آن مربوط به فروش سنگ به صورت از توليد به مصرف مي شود.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://abrupt-pullover-342.notion.site/69d6764d75084e22a92481d386d49c20
https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:21646662
https://justpaste.it/1n9ai
https://anotepad.com/notes/8h2egwjg
https://sphere.social/hello/blogs/view/270180

 

 

فشرده سازي H.265

۲۳ بازديد

فشرده سازي H.265

روش فشرده سازي HEVC (مخفف High Efficiency Video Coding) كه بيشتر با نام فشرده سازي H.265 شناخته مي شود يك روش پيشرفته فشرده سازي تصاوير ويدئويي است كه به وسيله تيم JCT-VC ايجاد شد.

كمي در رابطه با روش فشرده سازي H.265

فشرده سازي H.265 با هدف كاهش دو برابري حجم تصاوير ويدئويي در مقايسه با روش قبلي (H.264) ايجاد شد. با وجود اينكه حجم تصاوير فشرده شده وابسته به ميزان حركت و نوع تصاوير ويدئويي است اما روش فشرده سازي H.265 عموما ميتواند تصاوير را تا دو برابر فشرده كند. پس اشاره به دو نكته در اينجا حائز اهميت است:

1 – روش H.265 ميتواند نسبت به H.264 ويدئوها را تا دو برابر بيشتر فشرده كند

2 – در صورتي كه فايل هاي خروجي با اندازه ثابت با هر دو روش فشرده شوند كيفيت تصوير در ويدئوي فشرده شده با H.265 به مراتب بالاتر خواهد بود.

جدول مقايسه روش هاي H.264 و H.265 با توجه به اندازه فايل ها

استاندارد فشرده سازي ويدئويي

ميزان كاهش bitrate در فشرده سازي H.265 نسبت به H.264

480p

720p

1080p

4K UHD

H.265

52%

56%

62%

64%

 

مطالب مرتبط

  1. نكاتي براي نصب دستگاه DVR (دي وي آر)
  2. چيپ تصوير DIS در دوربين مداربسته
  3. آموزش زدن فيش BNC در دوربين مدار بسته
  4. بررسي سيستم آنالوگ و تحت شبكه