چه كسي متخصص محتوا است و چه كاري بايد انجام دهد

۲۴ بازديد

اين مقاله به شما مي گويد كه چه كسي متخصص محتوا است و چه كاري بايد انجام دهد ، همچنين به شما مي گويد چگونه مي توانيد يك متخصص محتوا شويد.

 

اول از همه ، بايد بگوييم كه در سراسر جهان كاري كه ما به شما عزيزان ارائه خواهيم داد به عنوان يك متخصص بازاريابي محتوا شناخته مي شود. اما از آنجا كه كار يك متخصص توليد محتوا بيشتر در بين ايرانيان رواج دارد ، ما با همين نام در اين مقاله توسط seoedu ادامه خواهيم داد.

 

طرح كلي مباحثي كه در اين نشريه در نظر خواهيم گرفت به شرح زير است:

 

چه كسي توليد كننده محتوا است؟

چه مهارت ها و پيش نيازهايي بايد يك متخصص محتوا داشته باشد؟

چگونه مي توان به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل شد؟

درآمد كارشناسان و متخصصان محتوا چقدر است؟

چه كسي توليد كننده محتوا است؟

كارشناس محتوا ، كارشناس محتوا ، كارشناس بازاريابي محتوا ، متخصص محتوا ، استراتژيست محتوا و همه ماهيت يكساني دارند. بنابراين ، هرجا كه در اين مقاله از اين اصطلاحات استفاده شده باشد ، به معناي همان اثري است كه براي آن وارد اين صفحه شده ايد و مي خواهيد با آن آشنا شويد (البته همه اين عناوين متفاوت است ، اما در كشور ما ، متأسفانه ، همه آنها مي دانند يك و شرح كار براي آنها مشخص شده است).

 

يك متخصص محتوا شخصي است كه وظيفه نوشتن يا توليد ، ويرايش و تبليغ برخي از مطالب را در سيستم عامل هاي آنلاين مانند Google ، رسانه هاي اجتماعي ، ايميل ها و موارد ديگر دارد.

 

گردش كار يك متخصص محتوا به گونه اي است كه يا او بايد هميشه در كنار يك متخصص سئو باشد ، يا حداقل بايد اطلاعات كامل و جامعي در زمينه سئو براي محتواي وب سايت داشته باشد. تنها در اين صورت است كه مي توان از انطباق محتواي توليد شده با اهداف تجارت اينترنتي اطمينان حاصل كرد.

 

بسته به مهارت و تجربه ، نقش متخصص محتوا مي تواند به ميزان قابل توجهي متفاوت باشد. شركت هاي بزرگ مي توانند تنها بخشي از فرآيند توليد و بازاريابي محتواي تجاري خود را در اختيار اين متخصصان قرار دهند. بر اين اساس ، نقش هايي كه يك متخصص بازاريابي محتوا مي تواند در شركت هاي مختلف ايفا كند به شرح زير قابل تفكيك است:

 

متخصص بازاريابي محتوا: مسئول تحقيق و نوشتن مطالب است

استراتژيست بازاريابي محتوا: مسئول برنامه ريزي روش تبليغ و توسعه محتواي شركت است

مدير توليد محتوا: مسئول توليد ، انتشار و بازاريابي محتوا است

بازاريابي محتوا: مسئول جذب بازاريابي محتوا و انتشار محتوا در سراسر سيستم عامل براي جلب اطلاعات بيشتر در مورد شركت است

مشاور توليد و بازاريابي محتوا: اين شخص شخصاً اقدامي انجام نمي دهد و نقشه راه را به مديران و تيم اجرايي شركت مورد نظر نشان مي دهد.

چه مهارت ها و پيش نيازهايي بايد يك متخصص محتوا داشته باشد؟

اكنون بايد بدانيد كه متخصص محتوا چه كسي است و ماهيت وي چيست. حال بايد ببينيم كه اين متخصص محتوا براي كار كردن بايد از چه مهارت ها و پيش نيازهايي برخوردار باشد:

ما در تيم seoedu به دنبال انتشار مطالب مفيد در حوزه سئو مي باشيم تا بتوانيم به شما كمك كنيم تا با كمترين هزينه بهترين نتايج را در سئو به دست آوريد.

مدرك دانشگاهي: اگر مي خواهيد از راه دور كار كنيد ، ممكن است نيازي به مدرك دانشگاهي فوري نداشته باشيد. اما اگر مي خواهيد در يك شركت شغلي پيدا كنيد ، بايد مدرك دانشگاهي داشته باشيد.

گواهينامه يا گواهي بازاريابي محتوايي: ممكن است اين گواهي مورد نياز نباشد. اما داشتن آن مي تواند اعتبار زيادي به شما بدهد.

مهارت هاي نوشتن: شخصي كه به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل مي شود بايد زمان زيادي را صرف نوشتن و توليد محتوا كند. به همين دليل ، طبيعي است كه اين فرد مهارت نوشتاري خوبي داشته باشد يا حداقل آنها را از طريق تمرين بدست آورده باشد.

توانايي تحقيق در مورد كلمات كليدي: همانطور كه در بالا ذكر شد ، ايجاد محتوا و سئو دو مقوله به هم مرتبط هستند. يكي از قسمت هايي كه اين دو را به هم متصل مي كند ، تحقيق در مورد كلمات كليدي است.

دانش كافي در زمينه سئو: تحقيقات كلمات كليدي به تنهايي نمي تواند محتواي وب سايت را بهينه كند. كارشناس محتوا بايد اصول SEO را بداند و آنها را در روند كار خود به كار ببرد.

فرصت تجزيه و تحليل رقبا: بازاريابان محتوا بايد بتوانند عملكرد رقبا را در تمام مراحل مورد استفاده براي يك شركت تجزيه و تحليل كنند و بهترين استراتژي ها را بر اساس داده هاي دريافتي ارائه دهند.

نحوه تبديل شدن به يك متخصص توليد محتوا ، شرح شغل براي يك متخصص محتوا ، يك متخصص بازاريابي محتوا

 

چگونه مي توان به يك متخصص بازاريابي محتوا تبديل شد؟

در اينجا مراحلي وجود دارد كه بايد براي متخصص شدن در اين زمينه انجام دهيد:

 

بدانيد بازاريابي محتوا چيست و چگونه كار مي كند

مهارت هاي نوشتاري خود را بهبود ببخشيد

تمام ابزارهاي بازاريابي محتوا را شناسايي كرده و بهترين ها را جدا كنيد

دانش استفاده از ابزارهاي بازاريابي محتوا را كسب كنيد

فرصت تحقيق در مورد كلمات كليدي

بيا ديگه

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

۲۲ بازديد

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

بهبود يادگيري دروس چهارم دبستان

۲۰ بازديد

 بهبود يادگيري دروس چهارم دبستان

محتواي آموزشي كلاس چهارم ابتدايي نسبت به سال هاي قبل پيچيده تر و داراي مباحث مفهومي بيشتري نيز مي باشد. به عبارت ديگر حجم سنگيني از داده‌ها و اطلاعات به يكباره در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد كه در صورت عدم آموزش صحيح و با گذشت زمان تمامي مطالب تدريس شده به فراموشي سپرده مي شوند.

 

بنابراين آنچه حائز اهميت است به كارگيري روش هاي نوين آموزشي و بهره‌مندي از ابزارهاي كمك آموزشي مي باشد، ضمن آنكه فرايند آموزش را تكميل مي كنند، مسير يادگيري را نيز براي دانش آموزان كلاس چهارمي مهيا مي سازند. به عنوان مثال آموزش مشاركتي و استفاده از كاربرگ چهارم دبستان به عنوان يكي از ساده‌ترين و درعين حال يكي از موثرترين روش‌ها و  كارآمدترين محصولات كمك آموزشي مي باشد كه تاثير بسزايي در يادگيري دانش آموزان دارد. در ادامه بحث به بررسي روش هاي كارآمد آموزش و معرفي كاربرگ به عنوان يكي از ابزارهاي كمك آموزشي موثر درزمينه  بهبود يادگيري دروس چهارم دبستان خواهيم پرداخت.

 

به كارگيري روش هاي نوين تدريس

دانش آموزان حال حاضر نيازهاي آموزشي متفاوت تري نسبت به دانش آموزان در گذشته دارند لذا بر طرف نمودن نيازهاي آموزشي اين گروه از دانش آموزان مستلزم به كارگيري متدهاي نوين آموزشي مي باشد. بر اساس نتايج و بازخوردهاي بدست آمده روش آموزشي موثر و قابل قبول است كه دانش آموزان را به نحوي درگير فرايند تدريس نمايد و نقشي موثر و كارا در جريان تدريس داشته باشند.

آموزش همراه با بازي، تدريس مشاركتي و فعال، تدريس اكتشافي و يادگيري معكوس از جمله تكنيك هاي آموزش تعاملي هستند كه باعث افزايش مشاركت دانش آموزان در فعاليت‌هاي كلاسي مي شوند. ضمن آنكه با بهره‌گيري از اين روش هاي آموزشي و از طريق ايجاد يك فضاي آموزشي جذاب و كلاس پويا زمينه براي داشتن دانش آموزان فعال و علاقه مند به يادگيري فراهم مي شود.

دانش آموزان كلاس چهارمي با توجه به اقتضاي سني كه دارند، در مورد مسائل و جزئيات بسيار كنجكاو بوده و به دنبال يادگيري و اثبات مباحث علمي هستند. معلمين با برگزاري كلاس درس در فضاهاي مختلف موجود در مدرسه مانند حياط، آزمايشگاه، كتابخانه و ...، ايجاد تنوع در روش تدريس، انجام چالش همراه با آزمايش هاي متعدد و ايجاد فرصت كسب تجربه مي توانند پاسخگوي كنجكاوي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان نيز باشند.

ضمن آنكه در اين مسير براي هموارسازي فرايند يادگيري بهتر است از ابزارهاي كمك آموزشي همچون فيلم ها و نرم افزارهاي آموزشي، كاربرگ دبستان و ... بهره جست.

 

a9_r1cp.jpg

 

استفاده از كاربرگ چهارم دبستان

 

كاربرگ دبستان مجموعه‌اي از تكاليف هدفمند و برنامه ريزي شده مي باشد كه بر اساس بودجه بندي دروس و نيازهاي آموزشي دانش آموزان تهيه شده و به صورت هفتگي و يا ماهانه در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد.

كاربرگ چهارم دبستان نشانه يك ابزار كارآمد و موثر براي جمع بندي و دوره‌ي مطالب درسي مي باشد كه دانش آموزان در طول يك هفته فراگرفته‌اند. حل تمرين و نمونه سوالات كاربرگ زمينه را براي سنجش و خود ارزيابي دانش آموزان فراهم ميكند ضمن آنكه اين فرصت را به معلمين مي‌دهد تا نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسايي نمايند و در كوتاه مدت مشكلات آنها را برطرف كنند.

تا كنون استفاده از كاربرگ اثربخشي قابل توجهي در فرايند يادگيري دانش آموزان داشته و با ساختار و محتواي طبقه بندي شده‌اي كه دارد، باعث فهم عميق تر مطالب مي شود. يكي از دغدغه‌هاي دانش آموزان كلاس چهارمي يادگيري جامع و كامل مطالب و صد البته نهادينه سازي اطلاعات درسي مي باشد، حل تمرين‌ها و نمونه سوالات كاربرگ ها فرصت بيشتري را براي تكرار و دوره‌ي محتواي درسي كتاب فراهم مي آورد و باعث تثبيت مطالب در حافظه‌ي بلند مدت دانش آموزان مي شود.

فضاي يادگيري جذاب و چالش برانگيز دانش آموزان را به همكاري و مشاركت در فرايند يادگيري تشويث مي نمايد و مسير آموزش را براي معلمين نيز هموار مي سازد، كاربرگ چهارم دبستان نشانه از جمله ابزارهاي كمك آموزشي است كه اين امكان را براي دانش آموزان و معلمين به وجود مي آورد و فرصت را براي داشتن يك كلاس فعال و پويا فراهم مي كند.

 

 

 

روش ها وابزارهاي كمك آموزشي متعددي هستند كه در بهبود فرايند يادگيري مباحث چهارم دبستان مي توانند تاثيرگذار باشند، لذا شايسته است با در نظر گرفتن امكانات، توانمندي و نيازمندي هاي دانش آموزان به صورت هدفمند و با برنامه ريزي درست از آنها بهره جست.

 

 

 

قابليت شمارش افراد People Counting در سيستم نظارت تصويري هايك ويژن

۲۷ بازديد

قابليت شمارش افراد People Counting در سيستم نظارت تصويري هايك ويژن

گاهي اوقات استفاده از سيستم نظارت تصويري هدفي غير از شناسايي افراد دارد . اين موضوع جالب توجه است كه بسياري از كاربران از برخي سيستم هاي دوربين مدار بسته استفاده مي كنند تا داده هاي آماري مفيد كارشان را تهيه نمايند . برخي از دوربين هاي مدار بسته قابليت استخراج اطلاعات مهم آماري را دارند و مي توانند بر اساس اين اطلاعات به كاربران گزارش بدهند . يكي از اين موارد ، قابليت شمارش افراد يا People Counting مي باشد . مديران كسب و كار به كمك دوربين هاي مجهز به تكنولوژي People Counting مي توانند تعداد افرادي كه از يك ناحيه عبور مي كنند را شمارش نمايند .

دوربين هاي مجهز به اين تكنولوژي مي توانند تعداد سوژه هاي مختلف مانند : اشخاص ، وسايل نقليه و … را شمارش نموده و اين ميزان را در غالب گزارش هاي مختلف ارائه نمايند . دوربين هاي People Count بر اساس الگوريتم هاي مختلف مانند عرض شانه افراد ، تشخيص دست ها و پا هاي افراد و مواردي شبيه به آن ، تعداد افراد را شمارش مي كنند .

قابليت شمارش افراد People Counting در سيستم نظارت تصويري هايك ويژن چيست ؟ #دانش-پروژه

براي تنظيم دوربين People Count ، يك خط فرضي در محلي كه مي خواهيم افراد شمارش شوند مي كشيم ، ( اين محل مي تواند درب ورودي يا هر مكان ديگري باشد ) . نحوه ترسيم خط فرضي بايد به گونه اي باشد كه افراد هنگام عبور از ناحيه مورد نظر ، خط را قطع نمايند . پس از فعال كردن اين قابليت ، هنگام هر بار عبور فرد از اين خط ، دوربين شروع به شمردن افراد مي نمايد .

براي استعلام  قيمت دوربين مداربسته   مي توانيد با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

شمارش افراد توسط دوربين شمارشگر مي تواند يك طرفه يا دو طرفه انجام شود به زبان ساده تر كاربر مي تواند براي شمارش دوربين جهت تعريف نمايد تا دوربين تنهاي افرادي را كه به محوطه وارد شده يا از آن خارج مي شوند را فيلم شمارش كند . البته امكان شمارش دو طرفه سوژه ها توسط دوربين هم وجود دارد .

برخي از مشتريان مانند فروشگاه ها ، مراكز خريد ، ادارات خصوصي و … نياز به اطلاعات آماري از ميزان مراجعه ارباب رجوع به آنها در بازه هاي زماني مشخص دارند . اين مهم توسط دوربين شمارنده به نحو مطلوب انجام مي شود و كاربر مي تواند آمار تعداد افرادي كه در  بازه هاي زماني مختلف ( روزانه ، ماهانه و … ) از آنجا عبور كرده اند را در اختيار داشته باشد .

  • امكان شناسايي ساعت هاي شلوغي مكان هايي مانند فروشگاه ها يا مراكز خريد و
  • ارائه آمار روزانه از تعداد كارمندان حاضر در يك شركت يا اداره

شايان ذكر است كه سيستم شمارنده افراد هم مانند هر تكنولوژي ديگري ، داراي درصد اندكي خطا در محاسبه مي باشد . دوربين هاي شمارشگر افراد هايك ويژن ، با دقت نزديك به 98 درصد ، عمليات شمارش افراد را به خوبي انجام مي دهند و از اين رو آمار هاي ارائه شده توسط آنها ، از قابليت اطمينان بالايي برخوردار مي باشد .

شمارش افراد در دوربين مداربسته (People Counting)

دسترسي به آمار دقيقي از ميزان رفت و آمد مشتريان در يك محيط تجاري مي تواند به نحوه مديريت يك كسب و كار كمك زيادي كند. از اين رو صاحبان تكنولوژي سيستم هاي نظارتي و دوربين مداربسته با افزودن قابليت هايي همچون شمارش افراد، تشخيص چهره، شناسايي پلاك خودرو و …. توانسته اند تا حد زيادي اين نياز را برطرف سازند. اين آمارها مي توانند جهت كمك به كسب و كارهاي بزرگ و كوچك، سازمان ها و ارگان ها براي داشتن درك بهتري از رفتار كاركنان و ساير افرادي كه از محل آنها بازديد مي كنند، استفاده شود. از جمله اين قابليت ها مي توان به شمارش افراد در دوربين مداربسته (People Counting) اشاره نمود كه در ادامه به شرح آن مي پردازيم.

شمارش افراد (People Counting) به چه معناست؟

اين قابليت همانطور كه از نامش پيداست به معني شمردن افرادي است كه در معرض ديد دوربين قرار مي گيرند. براي مثال فرض كنيد يك دوربين شمارشگر افراد را در جلوي درب ورودي يك فروشگاه بزرگ نصب كرده ايد. هنگامي كه افراد از اين درب وارد فروشگاه مي شوند، توسط نرم افزار شمارشگر افراد دوربين شناسايي شده و شمرده مي شوند. سپس اين اطلاعات جمع آوري شده و در پايان هر روز و يا هر هفته مي توان آمار دقيقي از مشتريان مراجعه كننده به فروشگاه داشت. اطلاع از اين آمار مي تواند به ارتقا نحوه مديريت و بهبود وضعيت اقتصادي فروشگاه كمك زيادي كند.

الگوريتم شمارش افراد هايك ويژن  ( hikvision ) بر چه اساسي انجام مي شود؟

نرم افزار هاي تجزيه تحليل تصاوير در دوربين هاي مداربسته هايك ويژن داراي الگوريتم هاي خاصي هستند. توسعه دهندگان اين نرم افزار ها،  پارامتر هايي ويژه اي را براي هر كدام از سوژه هاي تصويري مانند انسان، اشيا و… تعريف مي كنند. براي مثال براي سوژه هاي انساني طول عرض شانه ها را در نظر مي گيرند و يا كاراكتر هاي ديگري از جمله پرداختن به ظاهر كلي افراد مانند داشتن دو دست، دو پا و … را در نظر مي گيرند.

نحوه عملكرد شمارشگر افراد در دوربين مداربسته

عملكرد اين نرم افزار بدين گونه است كه براي مثال كاربر يك خط فرضي را در ابتداي درب ورودي مكان مورد نظر خود تعريف مي كنيد، به طوريكه در صورت تردد افراد از خط مورد نظر سيستم فعال شده و شروع به شمارش افراد بر اساس پارامتر هاي تعريف شده درون خود مي كند. از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار تحليلي، اين است كه جهت حركت سوژه ها را از راست به چپ و يا از چپ به راست نيز تشخيص مي دهد. به اين ترتيب مي توان تعيين كرد كه تنها افرادي كه وارد و يا خارج مي شوند، شمارش شوند.

براي دريافت خدمات  نصب دوربين مداربسته  و معرفي بهترين نصاب دوربين مداربسته و تجهيزات اعلام سرقت هوشمند مي توانيد با شركت مهر تجارت تماس بگيريد.

مزاياي سيستم شمارش افراد (People Counting)

  1. با وجود امكان شمارش لحظه اي تعداد افراد تردد كننده، امكان مقايسه آماري تعداد مشتريان مراجعه كننده به فروشگاه در اوايل و اواخر هفته و يا مناسبت هاي خاص ميسر مي گردد.
  2. با استفاده از قابليت شمارش افراد، ساعت هاي پيك حضور مشتريان در فروشگاه مشخص مي گردد كه تاثير مستقيمي بر نحوه مديريت سازمان دارد.
  3. امكان بهبود تكنيك هاي بازاريابي را فرآهم مي كند.
  4. امكان بهينه سازي نحوه توزيع نيرو هاي انساني را ميسر مي سازد.

در پايان بايد به اين نكته توجه نمود كه در هر فناوري ميزاني از درصد خطا وجود دارد. در مورد نرم افزار شمارش افراد يا People Counting در سيستم مدار بسته هايك ويژن مي توان گفت حداكثر دقت نزديك به 98  درصد مي باشد. دوربين هاي مداربسته زيادي داراي اين قابليت هستند اما برند هاي هايك ويژن، داهوا ، بوش و اكسيس از جمله بهترين برندهاي توليد كننده دوربين هاي نفر شمار هستند.

 

 

 

كارايي جرثقيل چيست

۲۴ بازديد

كارايي جرثقيل چيست

ماشين آلات هم اكنون در زندگي انسانها نقش زيادي دارند و پيشرفت در صنايع و ساخت و ساز بدون ماشين آلات تقريبا غير امكان دارد. در واقع جابجا كردن اجسام سنگين فراتر از توانايي طبيعي انسانها است و انسانها با درخدمت گرفتن اين ماشين آلات چه در صنعت و چه در پروژه هاي عمراني از قبيل:سد سازي، برج سازي، پل سازي ……. توانسته اند بخش بزرگي از مشكلات جامعه بشري را با اين ماشين آلات حل كنند لذا اين جرثقيل ها با توجه به كارايي و مكانهاي مورد استفاده و قابليت هايي كه دارند داراي انواع مختلفي مي باشند.

جزثقيل خودروبر

احتمالاً تاكنون برايتان اتفاق افتاده كه براي حمل و جابه­جايي خودروي خود نياز به يدك كش و خودروبر پيدا كرده باشيد. البته ناگفته نماند كه تفاوت هايي هرچند ناچيز ميان خودروبر و يدك كش وجود دارد كه انتخاب هر كدام از آن ها به ميزان حساسيت فرد نسبت به اتومبيل خود بستگي دارد.

به تجهيزات مكانيزه و مدرني از يدك كش گفته مي شود كه وظيفه حمل خودروها را بر عهده دارد. اگرچه بسياري از مردم آن را با عناوين ديگري همچون ماشين بر هم مي شناسند. امروزه به دليل توسعه و گسترش شبكه هاي جاده اي و استفاده روزافزون عموم مردم از خودروها، نياز به تجهيزاتي كه از قابليت آسان حمل، جابه جايي و سوار كردن خودروها بر روي تريلر يا كامپوزيت برخوردار باشند را بيش از گذشته احساس مي گردد. يكي مطمئن ترين تجهيزات مكانيزه اي كه مي تواند به عنوان بهترين روش براي حمل و جابه­جايي خودروها معرفي شود كه آسيب رساندن به آن ها را در حين انتقال و حمل به طرز قابل ملاحظه اي كاهش دهد تجهيزاتي به نام خودروبر مي باشد.

شركت خودروبر پارس با سابقه طولاني مدت در خصوص حمل و انتقال خودروهاي مختلف، مفتخر است تا با ارائه خدمات كاملاً حرفه اي و تخصصي در حوزه حمل و نقل خودروهاي مختلف، شما مشتريان عزيز را راضي و خرسند نگاه دارد

جرثقيل برجي

اين نوع جرثقيل معمولا در ساختمان هاي مرتفع مورد استفاده قرار مي گيرد و به سه صورت بر روي زمين نصب مي شود. اين جرثقيل ها با توسعه تكنولوژي و رويكرد شهرها براي ساخت سازه هاي بلند مرتبه رونق يافته و هم اكنون در سراسر نقاط جهان به خصوص در ساختمان آسمانخراشها به كار مي رود. به خاطر شعاع عمل وسيع و ارتفاع بسيار زياد اين نوع جرثقيل ها بر روي بناي در حال ساختمان تكيه مي كنند و با پيشرفت ارتفاع ساختمان بالا مي روند.

جرثقيل هاي موبايل

جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): جرثقيل موبايل، جرثقيلي است كه داراي بازويي است كه مي تواند حركت كند و حركت جرثقيل بدون مسير مشخص، است و باربرداري جرثقيل بر اساس مركز ثقل و پايداري آن است. جرثقيل هاي موبايل (ماشيني): بر روي زمين به دو صورت ثابت (نصب جك) و كارگاهي (متحرك با بار) عمل مي كند.

جرثقيل هاي سقفي:

جرثقيل هاي سقفي: سازه اي است كه به مرور زمان توسعه يافته و هم اكنون در انواع مختلفي عرضه و استفاده مي شود و ابزاري است براي جابجايي و حمل اجسام سنگين در صنعت استفاده مي شود و شامل اجزاي از تيرآهن، يك عدد قلاب و يك عدد كابل براي حمل كه به تيرآهن وصل مي شود. كه از اين قلاب براي بلند كردن اجسام استفاده مي شود. و براي محيط هاي سرپوشيده مثل سالن ها، كارخانه ها و … استفاده مي شود.

جرثقيل دروازه اي:

جرثقيل دروازه اي: اين نوع جرثقيل ها به دو صورت دروازه اي و نيم دروازه اي قابل استفاده مي باشند. جرثقيل دروازه اي براي جابجايي بار در محيط هاي باز و در داخل سالن ها كاربرد دارند. جرثقيل دروازه اي قابليت نصب بالابرهاي سيم بكسلي تك و دو پل در گروه هاي كاري مختلف را دارا است.

انواع جرثقيل بازويي

جرثقيل بازويي: جرثقيل هاي بازويي به دو شكل بازويي (ديواري) يا ستوني بازويي قابل استفاده در صنايع مي باشند

جرثقيل هاي آويز:

جرثقيل هاي آويز: اين جرثقيل ها درسالن ها و مكان هاي با محدوديت ارتفاع و خطوط مونتاژ سري (خودروسازي و…) در ظرفيت تا ? تن قابل استفاده اند.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۲۹ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

۳۱ بازديد

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

اگر قصد خريد يكي از انواع يخچال فريزر سامسونگ و يا يخچال فريزر ال جي ساخت كره جنوبي را داريد ما به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از تصميم به خريد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

m2_b21.jpg

به نقل از بزمينه قطعاً زماني كه به شما به دنبال خريد ضروري ترين وسيله آشپزخانه خود يعني يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با در نظر داشتن هزينه ‌اي كه براي خريد اين محصول در نظر گرفته‌ ايد مي توانيد مدل خود را در ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي و يا ايراني بررسي فرماييد، دقت داشته باشيد كه در ميان برندهاي خارجي 2 برند يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ساخت كره به نسبت كيفيت و قيمت بسيار منطقي كه دارند توانسته اند گوي سبقت را از بزرگترين برندهاي آمريكايي و آلماني ربوده و جزو پرفروش ترين برندهاي يخچال و فريزر دنيا قرار گيرند، اگر از كيفيت و قيمت يخچال فريزر ال جي و سامسونگ هم كه بگذريم مي‌ توان به مزيت‌هاي بي شمار و تنوع در مدل هاي اين دو كمپاني اشاره كنيم كه شما مي توانيد مدلي كارآمد همراه با طول عمر بالا و تكنولوژي هاي روز دنيا را مطابق با نياز و بودجه خود انتخاب نماييد پيش از هر چيز لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه در هر دو برند سامسونگ و ال جي داراي محصولات متنوعي همچون انواع يخچال دوقلو، يخچال سايد باي سايد مدل هاي فعلي يخچال تك و فريزر تك و يخچال بالا پايين را مشاهده خواهيد كرد و كاملاً بر اساس نياز به زمان و فضاي آشپزخانه تان مي توانيد اين دسته از محصولات را براي خود انتخاب فرماييد.

مهمترين ويژگي كه به عنوان وجه تمايز بهترين مارك در يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي رود استفاده از موتورهاي كمپرسور اينورتر بسيار قدرتمند با مصرف انرژي بسيار پايين و طول عمر بسيار بالا در اين دو مارك معتبر مي باشد البته اين مورد و موارد ديگر كه جزو مزاياي محصولات اين دو شركت به شمار مي ‌رود باعث شده است تا بتوانيم به اين درك برسيم كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد مي‌ تواند منطقي و مناسب شمرده شود.

نگاهي بر انواع يخچال فريزر سامسونگ

برند سامسونگ «Samsung» ساليان طولاني است كه مخصوصاً در دست محصولات لوازم خانگي مانند يخچال و فريزر با پيشينه‌ اي بسيار درخشان شناخته شده است، شركت سامسونگ كه يك برند كره اي مي باشد در سال 1969 در كره‌ جنوبي تاسيس شده و شروع به كار نموده است اين كمپاني كه امروزه يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم خانگي و انواع يخچال فريزر سامسونگ مي باشد كه طرفداران بسيار زيادي را در كل دنيا به خود جلب كرده است و اگر كه در ايران نيز نگاهي بي اندازيم قطعاً خانواده هاي بسيار زيادي مي بينيد كه برند سامسونگ را به عنوان برند يخچال فريزر خود انتخاب نمودند و ساليان طولاني است كه از اين برند معتبر در حال استفاده هستند كه با توجه به قيمت يخچال فريزر سامسونگ مي توانيم بگوييم بهترين انتخاب به شمار مي رود.

بالا بودن سطح كيفي و استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا در انواع يخچال فريزر سامسونگ و رقيب آن يخچال فريزر ال جي باعث شده است تا اين دو برند به عنوان رقيبي جدي با برندهاي اروپايي و آمريكايي تبديل شود اگر بخواهيم به دسته بندي كلي انواع يخچال سامسونگ اشاره مختصري كنيم بايد بدانيد كه انواع يخچال و فريزر اين برند به صورت درب هاي فرانسوي، سايد باي ‌سايد، يخچال دوقلو و يخچال بالا پايين توليد گرديده است كه در رنگ هاي گوناگون استيل سياه سفيد و در برخي از موارد با رنگ‌ زيباي قرمز توليد شده ‌اند.

 

نگاهي بر انواع يخچال فريزر ال جي

از ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي مي توانيم از برند ال جي نام ببريم كه توانسته نسبت به ساير رقباي خود پيشه بگيرد و اگر شما به دنبال انتخاب بهترين مدل در بهترين مارك يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با بررسي برند ال جي «LG» از بهترين مارك يخچال خريد خود را با خيالي آسوده انجام دهيد.

به برخي از ويژگي ها منحصر به فرد يخچال فريزر ال جي مي توان به داشتن قدرت خنك كنندگي بسيار بالا به همراه كمپرسور خطي ال جي گنجايش و دوام بالا طراوت و تازگي دستگاه براي نگهداري طولاني مواد غذايي، ميزان مصرف انرژي بسيار بهينه، استهلاك اندك، كم صدا بودن، داشتن دسته بندي و طبقات و كشورهايي با طراحي مناسب براي استفاده از حداكثر گنجايش يخچال فريزر ال جي و درنتيجه دسترسي هر چه سريع ‌تر و آسان تر فيلترهاي بهداشتي استريل سازي و بو زدايي اشاره نمود كه با در نظر گرفتن مشخصات فني و قيمت يخچال فريزر ال جي مي ‌توانيد در تنوع بسيار زياد خريد خود را در دسته محصولاتي همچون يخچال سايد باي سايد، يخچال فريزر بالا پايين به صورت فريزر بالا و يا پايين، يخچال دوقلو و درب هاي فرانسوي انتخاب نماييد.

شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد كه ال جي يك شركت هلدينگ بسيار بزرگ است و شركت هاي متعدد زير مجموعه آن در قسمت‌هاي زمينه هاي مخابراتي، سلامتي آرايشي و بهداشتي توليدات و محصولات متنوعي را انجام مي‌ دهند اما قطعاً فكر مي كنيد كه در ايران به جز لوازم الكترونيكي و لوازم خانگي برقي ال جي محصول ديگري را از اين برند نديده ايد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه بسياري از محصولات و خدمات ال جي منحصر به خود كشور كره مي باشد و از اين رو شما تنها دسته محصولات خاص آن را در كشور ما ايران و در بسياري از كشورهاي ديگر مشاهده مي كنيد و اين شركت توانسته با قدرت بسيار زياد به رقيبي سنگين براي رقباي توليد كننده خود تبديل شود و كالاهايي با طول عمر بالا و كيفيت بسيار مرغوب توليد كند تا جايي كه امروزه به عنوان بهترين مارك يخچال فريزر ال جي شناخته مي ‌شود و در كنار اين برند نيز مسلما يخچال فريزر سامسونگ نيز جاي مي گيرد.

شركت ال‌ جي «LG» در سال 1958 توسط Koo In-Hwoi  پايه ‌گذاري شد و نام اين برند معتبر كه هم ‌اكنون به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به شمار مي ‌رود بنام شركت LG در واقع ادغامي از نام دو شركت گلدستان و لاكي پديد آمده است كه با توليدات باكيفيت اش توانسته با سرعت بسيار زيادي در دل مصرف ‌كنندگان خود جاي خود را باز كند لازم است بدانيد كه شعار شركت ال‌ جي Life's Good است به معناي اين هست كه مصرف كنندگان اين محصول مي توانند يك زندگي خوبي را با محصولات اين شركت معتبر تجربه كنند و با توجه به پيشينه درخشان اين كمپاني مي توانيم بگوييم كه اين جمله نه تنها يك شعار نيست بلكه واقعيتي درباره اين بهترين مارك توليد كننده يخچال و فريزر در دنياست.

 

تناسب قيمت يخچال فريزر باكيفيت

آنچه مهم است اين است كه در هنگام خريد از بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به در برند سامسونگ و چه در برند ال جي شما شاهد تناسب بسيار بالايي در ميان كيفيت كارايي طول عمر و قيمت يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال جي هستيد همانطور كه اشاره كرديم اين دو برند يكي از مهمترين ويژگي‌هاي كه در بردارند داشتن موتورها و كمپرسور بسيار پيشرفته در دستگاه هاي شان مي باشد كه در كنار ويژگي هاي ديگري كه باعث سهولت استفاده و كارايي تكميل اين دسته از محصولات شده است مي‌ تواند جذب انتخاب‌هاي بسيار منطقي براي استفاده كنندگان اين محصول پركاربرد در منزلشان باشد لازم به ذكر است كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و همچنين يخچال فريزر ال جي در مدل هاي بسيار متنوع در گنجايش و يا فوت هاي متفاوت در رنگ بندي هاي متغيري توليد شده است كه اين امكان را به مشتريان مي دهد تا تماماً بر اساس نياز خود و بودجه ‌اي كه در نظر گرفتند كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنند لذا به صورت خلاصه مي گويم كه اگر به دنبال خريد بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي هستيد مي توانيد با اطمينان خاطر اين دو برند معتبر را انتخاب كنيد و ساليان طولاني از آنها در منزل خود لذت ببريد.

در ادامه به اختصار توضيح ويژگي هاي متفاوت در مدل هاي متفاوت اين دو برند خواهيم پرداخت تا شما عزيزان بتوانيد با درك كامل‌ تري از ويژگي‌ ها و عملكرد آنها مدل مورد نظرتان كه داراي خصوصيت ذكر شده مي باشد را انتخاب كنيد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال‌ جي در فوت هاي مختلف مي ‌تواند براي خانواده‌هاي از كم تا پرجمعيت مورد استفاده قرار بگيرد و كاملاً بر اساس تعداد افراد خانواده و جاي شما در آشپزخانه مدل هاي مختلف قابل انتخاب مي باشد چراكه كيفيت كار گرايي مدل ها در واقع كاملاً يكسان مي باشد اما كارايي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد هر مدل است كه مي تواند تفاوت در انتخاب هر مدل را ايجاد كند.

مزيت هاي يخچال فريزر ال جي و سامسونگ

به طور كلي اگر بخواهيم از اولويت‌ هاي اين دو برند از بهترين مارك يخچال و فريزر را اشاره كنيم مي ‌توانيم به داشتن آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در مدل هاي متنوع آنها اشاره كنيم در اين قسمت با بررسي اين ويژگي‌ها همراه شما هستيم.

نگاهي بر كمپرسور يخچال فريزر سامسونگ و ال جي

مثلاً مي‌ دانيد كه قلب هر يخچال و فريزر نوع موتور و كمپرسور استفاده شده در آنها مي باشد و از آنجايي كه به برند ال جي و سامسونگ بهترين نوع اين قطعه را در توليدات خود استفاده كرده‌اند اين دسته از محصولات بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي تبديل شده ‌اند در عمده محصولات توليد شده توسط اين دو كمپاني قدرتمند موتورهاي استفاده شده از موتورهاي اينورتر و در واقع موتورهاي بسيار قدرتمند تر و قوي تر از كمپرسور هاي معمولي مي باشد تكنولوژي اينورتر سيستم هاي تهويه مطبوع و موتورهاي با قدرت بسيار بيشتري همراه هستند كه در هنگام شروع به كار نياز به برق بسيار كمتري دارد، ضريب قدرت يا توان موتورهاي اينورتر به نسبت موتورهاي معمولي بسيار بيشتر مي ‌باشد و در حين عملكرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ميزان فشار كمتري به قلب اين دستگاه خواهد آمد و اين امر باعث مي ‌شود كه طول عمر بيشتر و كيفيت بالاتري در انواع اين دستگاه در اختيار داشته باشيد.

سيستم بدون برفك نوفراست No Frost

در توليد انواع يخچال فريزر ال جي و انواع يخچال فريزر سامسونگ شما در واقع سيستم بدون برفك نوفراست 100 درصد بدون برفك را در اختيار خواهيد داشت كه نياز به تميز كردن يخچال و فريزر شما را تا حد صفر خواهد رساند از آنجايي كه به مرور زمان و با پيشرفت تكنولوژي هاي روز دنيا سيستم هاي مورد استفاده شده در اين دستگاه‌ها نيز پيشرفت كرده است شما ديگر همانند قديم و يا به نسبت سال هاي پيش مي توانيد دستگاه هايي با سيستم بدون برفك نفراست قدرتمندتري را در اين دو برند از محصول در اختيار داشته باشيد و اين ويژگي ها در كنار مشخصات ديگر باعث مي شود شما مجدداً به اين قضيه پي ببريد كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد اقتصادي و منطقي مي باشد.

سيستم گردش هوا و فيلتر تهويه

در اين دوران از بهترين مارك يخچال و فريزر شما شاهد ماندگاري و ساكن بودن هوا در داخل دستگاه نخواهيد بود و اين سيستم چندگانه گردش هوا باعث مي‌ شود كه شما سرماي كاملاً يكساني كه در طبقات بالا چه در طبقات پايين در اختيار داشته باشيد كه اين امر به كيفيت نگهداري مواد غذايي گوناگون كمك خواهد كرد وجود فيلتر تهويه هواي آنتي باكتريال از ديگر ويژگي‌هاي تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي‌ رود كه علاوه بر تضمين سلامت و بهداشت مواد غذايي باعث مي‌شود در هنگامي كه شما مواد غذايي گوناگون را چه در يخچال چه در فريزر قرار مي ‌دهيد اين سيستم باعث مي شود فضاي داخلي يخچال و يا فريزر بوي مواد غذايي را در خود نگه ندارد و مواد غذايي مختلف بوي يكديگر را نگيرند كه اين از جمله ويژگي ها منحصر به فرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند اولويتي در انتخاب و خريد يخچال فريزر خوب به شمار رود.

ساير ويژگي ها

از ديگر ويژگي ‌هايي كه تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي ‌رود مي‌ توانيم به وجود سرما و انجماد سريع براي قرار دادن مواد غذايي گوناگون در يخچال فريزر سامسونگ و ال ‌جي اشاره كنيم البته داشتن نور داخلي زنگ هشدار باز بودن درب قفل كودك صفحه لمسي وجود آبريز يخچال و محفظه هاي مخصوص به نگهداري ميوه و سبزيجات، طبقات نگهداري بطري و تقسيم بندي مناسب در دستگاه هاي اين دو برند معتبر به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي از ديگر ويژگي هايي مي باشد كه بنا به اولويت مي ‌تواند در انتخاب شما عزيزان باشد.

منبع: bazmineh.com