شايع ترين اختلال شخصيت و رفتاري بزرگسالان

۲۷ بازديد

شايع ترين اختلال شخصيت و رفتاري بزرگسالان

اگر تلويزيون را حتي براي مدت كوتاهي روشن كنيد ، احتمال بمباران شما توسط تبليغات داروهاي تجويز شده و بدون نسخه زياد است. به نظر مي رسد اين روزها براي همه چيز يك قرص وجود دارد! حتي اگر هيچ مشكلي در رابطه با سلامتي نداريد ، تماشاي چند مورد از اين تبليغات ممكن است شما را متقاعد كند. واقعيت اين است كه بسياري از بيماري ها ، مسائل و اختلالات رفتاري وجود دارد كه ممكن است زندگي شما را تحت تأثير قرار دهد.

 

در اينجا 10 مورد از رايج ترين اختلال شخصيت و رفتاري بزرگسالان آورده شده است كه بسياري از آنها را تشخيص خواهيد داد. همه اين اختلال ها مزمن نيستند و همه آنها به راحتي قابل درمان نيستند. اگر احساس مي كنيد با برخي از كنش هاي رفتاري متناسب با توصيف خاص يك بيماري دست و پنجه نرم مي كنيد ، تحقيق بيشتر ايده بدي نيست.

 

اعتياد رفتاري

آيا چيزي وجود دارد كه شما قادر به توقف آن نباشيد؟

 

اعتياد يك موضوع پيچيده است و اغلب به عنوان يك بيماري طبقه بندي مي شود ، اما همچنين مي تواند يك مسئله رفتاري هم باشد. خصوصا كه اعتياد رفتاري هم وجود دارد. يك مطالعه در مورد اين نوع اعتياد مي گويد: "چندين رفتار ، علاوه بر مصرف مواد روانگردان ، پاداش كوتاه مدت ايجاد مي كند كه ممكن است عليرغم آگاهي از عواقب منفي ، رفتار مداوم ايجاد كند." بنابراين بله ، شما مي توانيد به برخي از رفتارها كه به شما نوعي پاداش مي دهند ، معتاد شويد.

 

اسكيزوفرني

اسكيزوفرني معمولاً بزرگسالان را بيش از كودكان تحت تأثير قرار مي دهد.

 

اسكيزوفرني يكي ديگر از اختلالات شناخته شده براي اكثر ما است. اين يك مسئله فلج كننده است كه به طرق مختلف روي كساني كه به آن مبتلا هستند تأثير مي گذارد. اين يك اختلال رواني است و ماهيتي مزمن دارد. افرادي كه با اسكيزوفرني زندگي مي كنند ، اغلب دچار توهم ، هذيان و گاهي مشكلاتي در فيزيولوژي خود مي شوند. طبق گفته انستيتوي ملي بهداشت روان ، اين علائم به طور معمول در سنين 16 تا 30 سالگي ظاهر مي شوند.

 

اضطراب

 

هر كسي ممكن است اضطراب را تجربه كند ، اما وقتي اين مسئله بر زندگي روزمره شما تأثير بگذارد ، به يك مشكل تبديل مي شود.

 

هر كس در يك مرحله اضطراب را تجربه مي كند. اما تا زماني كه يك مسئله مزمن و طولاني مدت ايجاد نشود ، به يك اختلال رفتاري تبديل نمي شود. اختلالات اضطرابي ارتباط نزديكي با مسائل افسردگي دارند و مانند افسردگي ، انواع مختلفي دارد.

 

"اختلالات اضطرابي بيش از نگراني يا ترس موقت است. براي فرد مبتلا به اختلال اضطراب ، اضطراب از بين نمي رود و با گذشت زمان مي تواند بدتر شود. اين احساسات مي تواند در فعاليتهاي روزمره مانند عملكرد شغلي ، كار در مدرسه و روابط تداخل ايجاد كند.

 

 

بيماري نقص توجه يا بيش فعالي در بزرگسالان  ياADHD

 

اگر تمركز براي شما مشكل بزرگي است ، ممكن است بيش فعالي داشته باشيد.

 

در سالهاي اخير ، ADD و ADHD بسيار رايج شده است. آنها به ترتيب عبارتند از: اختلال كمبود توجه و بيش فعالي با كمبود توجه و مي توانند كودكان و بزرگسالان را تحت تأثير قرار دهند. اين اختلالات اساساً نشستن و توجه را بسيار دشوار مي كند. شما تمركز خود را از دست مي دهيد و نمي توانيد روي وظيفه پيش رو تمركز كنيد. بديهي است كه اين مسئله مي تواند مشكلاتي را براي افراد در محل كار يا مدرسه ايجاد كند.

 

افسردگي

چند نفر از دوستان يا همكاران شما به صراحت مي گويند علائم افسردگي دارند؟افسردگي ميليون ها ميليون نفر را تحت تأثير قرار مي دهد و برخي حتي نمي دانند كه به آن مبتلا هستند. اين يك مسئله پيچيده است ، با بسياري از علت هاي ريشه اي و بدون تأثير دقيق رفتاري. اما اگر روي يك نوع  افسردگي اساسي تمركز كنيم ، بسياري از تغييرات رفتاري قابل توجه مي تواند آشكار شود. WebMD مي گويد افراد با اين نوع افسردگي معمولاً زياد مي خوابند ، عادت هاي غذايي خود را تغيير مي دهند و حتي توانايي كار يا مدرسه رفتن را از دست مي دهند.

 

 

يا اختلال وسواس فكري عملي  OCD

 

اين روزها جوك هاي مربوط به وسواس در بيشتر خانه ها و محل كار معمولاً به گوش ميرسد. به عنوان مثال ، اگر كسي به طور باورنكردني مرتب باشد ، شنيدن كسي در مورد وسواس فكري يك شخص عادي نيست. اما براي كساني كه با آن دست و پنجه نرم مي كنند ، OCD مي تواند ناتوان كننده باشد. بسته به شدت مورد ، فرد حتي قادر به كار يا روابط شخصي با هم نيست.

 

اختلالات خوردن

 

اختلالات خوردن يكي ديگر از حوزه هاي اختلالات است كه اغلب مورد شوخي قرار مي گيرند ، اما اين موارد بسيار جدي است. اينها نيز اشكال مختلفي دارند. بعضي از افراد اجباري غذا مي خورند در حالي كه بعضي از افراد به سختي مي توانند غذا بخورند. برخي از اين موارد را با نام هاي بي اشتهايي ، پرخوري و ... ميشناسيد.

 

در صورت عدم كنترل ، اين اختلالات مي تواند منجر به مشكلات جدي در سلامتي شود و خواهد شد. آنها حتي مي توانند كشنده باشند.

 

وحشت

 

حملات هراس نيز مسئله اي است كه بزرگسالان با آن روبرو هستند.

 

اختلال هراس همچنان سبد گسترده ديگري از مسائل رفتاري است. اين شامل كساني است كه حملات هراس (نزديك به اضطراب) و افرادي كه با آگورافوبيا سر و كار دارند را تجربه مي كنند. كارت اضطراب وحشت ، انجمن اضطراب و افسردگي آمريكا مي گويد ، امواج وحشت ظاهراً بي نظير است كه بدون هشدار هشدار مي دهند. سپس ، ترس از آن حملات وحشت مي تواند حملات وحشت ديگري ايجاد كند . اين يك حلقه باطل است.

 

اختلال اضطراب پس از  حادثه

 

 بيشتر ما با اختلال استرس پس از سانحه يا PTSD آبسياري از افرادي كه از جنگ برمي گردند ،اين شرايط را تجربه مي كنند. اما در قربانيان جرايم خشن يا كساني كه تجاوز را تجربه كرده اند نيز معمول است. برخي از افراد قادر به بهبودي هستند ، در حالي كه برخي ديگر تا پايان عمر با اين اختلال روبرو مي شوند. علائم آن شامل خوابهاي بد ، بازگشت به گذشته و افكار ترسناك و گمراه كننده است.

 

اختلال عاطفي فصلي

اختلال عاطفي فصلي بر افراد ساكن در مناطق خاصي از جهان تأثير مي گذارد. اصولاً تغيير در ميزان نور خورشيد منجر به مسائل رفتاري مي شود. طبيعتاً ، اين يك مشكل فصلي است. محققان معتقدند كه اين امر به دليل ريتم شبانه روزي و شيمي مغز ما به دليل كمبود نور خورشيد در زمستان از بين مي رود. در واقع نوعي افسردگي است و بسته به محل زندگي شما ممكن است خطر افزايش يابد.

 

منبع: گپچه

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

۲۸ بازديد


معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه مي باشد. اگر تاكنون موفق به دريافت مشاوره از فرد آشنا در اين حوزه نشده ايد، بهتر است فعلاً از خريد كوره زغال دست بكشيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

فردي كه از آگاهي لازم در اين زمينه برخوردار باشد، در مورد انواع محصولات، ميزان بازخورد آنها، شرايط آب و هوايي، ميزان بازدهي و ميزان سود آن، از اطلاعات و دانش كافي برخوردار بوده و از اين رو مي تواند راهنما و مشاور خوبي براي شما جهت خريد اينگونه دستگاه ها باشد. در اين مقاله، به شرح انواع دستگاه كوره زغال صنعتي و ويژگي هاي هر يك پرداخته مي شود، تا بتوانيد با مطالعه آن به انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود بپردازيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

آشنايي با انواع دستگاه كوره زغال صنعتي

انواع دستگاه هاي كوره زغال صنعتي عبارتند از :

1- كوره زغال همرفتي

2- دستگاه زغال كومپيند

3- دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

 -4دستگاه زغال تك منظوره

5- و دستگاه كوره زغال صنعتي G+  

    دستگاه كوره زغال همرفتي

اين دستگاه، زغال ليمو را نيز همانند زغال كبابي با كيفيت خيلي بالا توليد مي نمايد، و ويژگي هاي آن با دستگاه كوره زغال صنعتي 6 جداره كاملاً متفاوت بوده و در ادامه به اين ويژگي ها پرداخته مي شود:

1-يكي از خصوصيات دستگاه زغال همرفتي برخورداري از توانايي بالا جهت توليد انواع زغال مي باشد.

2-اين كوره از چوب هاي مختلف مي تواند انواع زغال را در سايزهاي متنوع و حتي در اندازه يك چوب كبريت توليد نمايد.

3- درصد بالايي از زغال هاي توليد شده در اين كوره، بدون هيچگونه شكستگي مي باشند.

4-با توجه به 100 درصد بودن هموژن دستگاه كوره زغال همرفتي، امكان كنترل گازگيري و فشار در آن به سهولت امكان پذير است.

    دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند

يكي از دستگاه هاي كوره زغال صنعتي كه از بازدهي و كارايي بسيار خوبي برخوردار است، مي توان به دستگاه كومپيند اشاره نمود. در اين دستگاه، همه بهينه سازي هاي مورد نياز به طور ويژه لحاظ گرديده است.

ويژگي هاي دستگاه زغال كومپيند عبارتند از:

 -1برخورداري از 10 سال خدمات پس از فروش

2- داراي قابليت گازگيري 100 درصدي است.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه است.

3- زغال هايي كه در اين دستگاه توليد مي شوند بيش از 98 درصد آنها، هيچگونه شكستگي نداشته و كاملاً سالم هستند.

4- راه اندازي يك خط توليد با دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند، به سهولت و با دارا بودن حداقل شرايط امكان پذير است.

5- در اين دستگاه امكان توليد انواع زغال بدون هيچگونه خامي وجود دارد.

6- يكي از ويژگي هاي اين دستگاه، برخورداري از سيستم ديجيتال بسيار پيشرفته مي باشد.

7- يكي از دلايل محبوبيت زياد دستگاه كومپيند نسبت به ساير دستگاه ها در ميان خريداران، مي توان به ميزان كارايي و بازدهي بالاي آن و همچنين كم مصرف بودنش اشاره نمود.

8- اين دستگاه مي تواند از يك كنده در كنار يك برگ درخت، زغال توليد نمايد.

9- حرارت دهي اين دستگاه از نوع موجي و سينوسي آيروديناميك بوده و همين ويژگي سبب كاهش مقدار مصرف انرژي كوره زغال كومپيند مي گردد.

معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

م
 
اطلاعات تماس

    آدرس ايميل: koorehsazanpasargad@gmail.com
    تلفن تماس : 02128426559
    مديريت فني و مهندسي : 09121065401
    مديريت فروش : 09127541204

 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي

جديدترين مدل لباس مجلسي

۲۹ بازديد

جديدترين مدل لباس مجلسي

خانم­ها هميشه به دنبال جديدترين لباس­هاي مجلسي هستند چرا كه مطابق مد روز بودن براي بسياري از خانم­ها پر اهميت است و در انتخاب خود به اين مورد توجه زيادي دارند.

لباس­هاي مجلسي در انواع زيادي توليد مي­شوند كه شامل لباس­هاي بلند، كوتاه، باز و پوشيده هستند اما اغلب در دوخت جديدترين لباس­هاي مجلسي از پارچه­هاي درخشان مثل لمه، تورهاي زربافت و پارچه­هاي پولكي استفاده شده است.

 

wal7_q3.jpg

ما در پپت ماركت سعي داريم بهترين و جديدترين مدل هاي لباس را براي شما عزيزان معرفي كنيم. مدل هاي لباس را از مجله هاي مختلف فعال در حوزه مد و پوشاك براي شما جمع آوري كرديم.

در حال حاضر سادگي در طرح­ها و مدل­ها براي تهيه­ي لباس­هاي مجلسي جديد محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد به همين علت توليد كننده­ها بيشتر از اين طرح­ها استفاده مي­كنند اما در حين حال سعي مي­كنند براي دوخت لباس­هاي مجلسي جديد از از پارچه­هاي خاص و درخشان استفاده كنند تا از جذابيت لباس­ها كم نشود.

فراموش نكنيد براي يك انتخاب زيبا، راهنماي خريد آنلاين امري ضروري هست. جديد بودن مدل و طرح لباس به تنهايي كافي نيست. حتي اگر لباسي كه به تن مي­كنيد را بهترين طراح لباس، طراحي وتهيه كرده باشد؛ اگر براي تيپ بدن شما مناسب نباشد جلوه­ي زيبايي بر اندام شما نخواهد داشت. درحالي كه ممكن است اين لباس بر تن فرد ديگري فوق العاده به نظر بيايد.  پس بهتر است در زمان خريد علاوه بر مطابق مد روز بودن، به تيپ بدن و سليقه­ي شخصي خود نيز توجه داشته باشيد.

امروزه مدل­هايي كه آستين­هاي خاصي در طراحي خود دارند جديد و شيك محسوب مي­شود. آستين­هاي آويخته اي كه از بالا گشاد و آويخته هستند اما در پايين تنگ مي­شود يكي از اين ­مدل­ها مي­باشد؛ البته اين مدل از لباس­ها بايد از جنس­هاي لختي مثل حرير باشند تا زيبا جلوه كنند.

يكي ديگر از جديدترين طرح­ها در لباس­هاي مجلسي، لباس­هايي با آستين پفي هستند كه جنس آستين را از پارچه­هاي گيپور يا تور استفاده مي­كنند و جنس آن نيز با ساير قسمت­هاي لباس متفاوت است.

طراحان لباس براي لباس­هاي مجلسي جديد به طراحي يقه­هاي خاص و در عين حال ساده توجه ويژه­اي دارند. لباس­هاي مجلسي­اي كه يقه­ي مدل هفت دارند و اين يقه، بلند تا پايين سينه مي­باشد بسيار ترند شده و محبوبيت خاصي دارد. اين مدل از لباس­هاي مجلسي، گردن را بيشتر به نمايش مي­گذارد و باعث كشيده­تر نشان دادن قامت و اندام شما مي­شود.

لباس شيك دخترانه اي كه طرفداران زيادي دارد. لباس دخترانه­ اي كه حالت اسپرت دارند براي موقعيت­ ها و مكان ­هاي مختلفي كاربرد دارند. شلوار جين همراه با يك مانتوي كوتاه، لباسي اسپرت است كه براي فعاليت­ هاي روزمره و رفتن به تفريح و پيك نيك نيز مناسب مي ­باشد. بلوز­هاي چهارخانه ­ي دكمه دار نيز در اين دسته قرار مي­ گيرند كه براي دختران جوان انتخاب بسيار شيك و جذابي است. فراموش نكنيد كه تكميل كننده ­ي يك لباس اسپرت، پوشيدن يك جفت كفش كتاني يا كفشي با پاشنه ­ي تخت است.

در انتخاب رنگ براي لباس­هاي مجلسي جديد بايد دقت كنيد رنگي كه براي لباس خود انتخاب مي­كنيد علاوه بر اينكه با رنگ پوست شما متناسب باشد؛ با زمان برگزاري و سبك مراسم نيز مطابقت داشته باشد. معمولا براي مهماني­ها و مراسم­هايي كه در شب و فضاي بسته برگزار مي­شوند لباس­هاي مجلسي بلند به رنگ­هاي تيره و مشكي مناسب است اما براي مهماني­هايي كه در روز و فضاي باز برگزار مي­شوند سعي كنيد از لباس­هايي با تم روشن استفاده كنيد تا لباس شما جلوه­ي زيباتري داشته باشد.

اگر لباس مجلسي­اي به رنگ مشكي يا تيره­ انتخاب كرديد؛ بهتر است از اكسسوري­هايي با زرق و برق بيشتري استفاده كنيد و تزئينات لباستان درخشان باشد، براي مثال استفاده از يك كمربند سنگ دوزي شده بر روي يك لباس مجلسي مشكي جلوه­ي بسيار زيبايي خواهد داشت. اگر لباسي با تم روشن را در نظر گرفته ايد؛ زيورآلات ساده مثل گردنبند مرواريدي در كنار آن جذاب خواهد بود.

گواهينامه ISO

۳۰ بازديد

 

ISO 9001 يك استاندارد مديريت كيفيت است. اين براي همه سازمانها صرف نظر از اندازه آن‌ها يا آنچه كه انجام مي‌دهند اعمال مي‌شود. اين مي‌تواند به سازمانهاي توليد و خدمات كمك كند تا استانداردهاي كيفي را كه در سراسر جهان شناخته‌شده و مورد احترام است ، بدست آورند.

 

خط مشي كيفيت بيانيه‌اي رسمي از مديريت است كه با طرح تجاري ، بازاريابي و نيازهاي مشتري ارتباط نزديك دارد. خط مشي كيفيت در همه سطوح و توسط همه كارمندان قابل درك و دنبال است. به هر كارمندي اهداف قابل اندازه گيري داده مي‌شود تا در جهت رسيدن به آن تلاش كند.

 

تصميمات مربوط به سيستم كيفيت بر اساس داده‌هاي ثبت شده گرفته مي‌شود و سيستم مرتباً ازنظر انطباق و اثربخشي كنترل و ارزيابي مي‌شود.

 

سوابق بايد چگونگي و محل پردازش مواد اوليه و محصولات را نشان دهند تا بتوان محصولات و مشكلات را از طريق منبع جستجو كرد.

 

شما بايد نيازهاي مشتري را تعريف كنيد و سيستم‌هايي براي برقراري ارتباط با مشتريان در مورد اطلاعات محصول ، سؤالات ، قراردادها ، سفارشات ، نظرات و شكايات ايجاد كنيد.

 

هنگام توليد محصولات جديد ، بايد مراحل توليد را با آزمايش مناسب در هر مرحله برنامه ريزي كنيد. شما بايد تست و مستند كنيد كه آيا اين محصول الزامات طراحي ، الزامات نظارتي و نيازهاي كاربر را برآورده مي‌كند.

 

شما بايد مرتباً از طريق مميزي‌ها و جلسات داخلي عملكرد را مرور كنيد. مشخص كنيد آيا سيستم كيفيت كار مي‌كند و چه پيشرفت‌هايي مي‌تواند انجام شود. با مشكلات گذشته و مشكلات بالقوه كنار بياييد. اين فعاليتها و تصميمات حاصل را ثبت كرده و اثربخشي آن‌ها را كنترل كنيد (توجه داشته باشيد: براي مميزي‌هاي داخلي به روش مستند نياز داريد).

 

براي رسيدگي به ناسازگاري واقعي و بالقوه (مسائل تأمين كننده يا مشتري يا مسائل داخلي) به روشهاي مستند نياز داريد. اطمينان حاصل كنيد كه هيچ كس از محصول بد استفاده نمي‌كند ، تعيين اينكه با محصول بد چه كاري بايد انجام شود ، با دليل اصلي مشكل برخورد كرده و سوابق را براي استفاده به‌عنوان ابزاري براي بهبود سيستم ثبت كرده است.

نسخه‌اي از استاندارد ISO 9001: 2015 را خريداري كنيد

اگر قبلاً اين كار را نكرده‌ايد ، توصيه مي‌كنيم با خريد پيش نويس نسخه يا بازنگري‌هاي نهايي استاندارد ، هم اكنون آماده شويد.

به‌طور گسترده‌اي شناخته‌شده است كه مديريت كيفيت مناسب ، تجارت را بهبود مي‌بخشد ، كه اغلب تأثير مثبتي بر سرمايه گذاري ، سهم بازار ، رشد فروش ، حاشيه فروش ، مزيت رقابتي و جلوگيري از طرح دعوا دارد. به گفته ويد و بارنز ، اصول كيفيت در ISO 9001: 2015 نيز صحيح است ، كه اظهار داشتند: "دستورالعمل‌هاي ISO 9000 مدل جامعي از دستگاه‌هاي مديريت كيفيت را ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند باعث شود هر شركتي كه ISO را اجرا مي‌كند ، اغلب مزاياي زير را بدست آورد:

 

يك روند كارآمدتر و موثرتر ايجاد كنيد

افزايش رضايت و حفظ مشتري

كاهش مميزي‌ها

ارتقا Marketing بازاريابي

انگيزه ، آگاهي و روحيه كارمندان را بهبود ببخشيد

تجارت بين‌المللي را ارتقا دهيد

سود افزايش مي‌يابد

كاهش ضايعات و افزايش بهره وري

https://telegra.ph/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%88-03-03