نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

۱۰۶ بازديد

لنگرنقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

لنگرآشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.

 

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

۱۱۰ بازديد

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

  • ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

    ايا بازديد سايت شما كم است ؟

    ايا ميخواهيد به صفحه اول گوگل بيايد ؟

    ايا بك لينك داييمي براي سايت خود ميخواهيد ؟

    تنها راه دريافت بك لينك دائمي آن هم از سايت هاي وبلاگدهي معتبر بصورتي كه از سايت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سايت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهي است .زيرا اولا رپورتاژ بدليل اينكه بصورت خبر منتشر ميشود ، هيچ گاه از سايت ها حذف نميشود . دوما در متن خبر ، چند بك لينك دائمي بصورت لينك فالو به سايت شما قرار داده ميشود . سوما مديران سايتهاي خبري ميتوانند بصورت نامحدود در سايت خود اخبار تبليغاتي و رپورتاژ قرار دهند . نهايتا از نظر گوگل رپورتاژ به هيچ وجه اسپم محسوب نميشود و حتي روز به روز ارزش آن بك لنيكي كه در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر ميرود .

    براي سفارش كليك كنيد 
    من با دارا بودن 5000 وبلاگ در 20 سرويس بلاگدهي ميتوانم بلك لينك داييمي براي شما فراهم كنم

     
    هزينه ها

    بك لينك ها داييمي ميباشد  و رپورتاژ شما هرگز پاك نخواهد شد

    ارسال به 500 وبلاگ فقط50 تومان  با 4 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 1000 بلاگ فقط 70 تومان با 7 رپورتاژ مختلف

    ارسال به 2000 بلاگ فقط 110 تومان با 10 رپورتاژ مختلف 

    ارسال به 3000 بلاگ  فقط 160 تومان با 14 رپورتاژ مختلف 

    براي ارسال به تعداد دلخواه  درخواست پروژه اختصاصي بدهيد 

    بلاگهاي كه ما ميتوانيم در انها اگهي شما را پست كنيم
    1- ميهن بلاگ – بلاگ اسكاي – راحت بلاگ – اوا بلاگ – ارام بلاگ -بلاگ بيست -بلاگسازان -بيگ سايت -سايت اريا
    2- تبيان
    3- رزبلاگ
    4- نگارا بلاگ
    5-ويستا بلاگ
    7- رويا بلاگ
    8- نيلو بلاگ
    10- پيكو 20
    11-blage.ir
    12-wopress.ir
    و تعدادي ديگر
    نحوه ارسال
    1- رپورتاژاگهي  شما را در5000 بلاگ منتشر ميكنيم و به شما لينك ميدهيم

    براي سفارش كليك كنيد 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ثبت رپورتاژ اگهي و بك لينك دايم در 5000 وبلاگ در 30 سرويس بلاگدهي

 

راديو اينترنتي فالوده

۸۸ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

پروژه درس ديناميك سيالات محاسباتي(CFD)، حل معادله برگرز به روش لاكس، وندورف، لاكس-وندورف، مك كورمك، بيم ورمينگ

۹۲ بازديد

فروشگاه پروژه - پروژه درس ديناميك سيالات محاسباتي(CFD)، حل معادله برگرز به روش لاكس، وندورف، لاكس-وندورف، مك كورمك، بيم ورمينگ

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

پروژه درس ديناميك سيالات محاسباتي(CFD)، حل معادله برگرز به روش لاكس، وندورف، لاكس-وندورف، مك كورمك، بيم ورمينگ

 

فلاش تانك چيست

۹۷ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

ضربه سنگين كرونا به سومين اقتصاد بزرگ جهان

۱۱۲ بازديد

ضربه سنگين كرونا به سومين اقتصاد بزرگ جهان - تابناك

  • ضربه سنگين كرونا به سومين اقتصاد بزرگ جهان - تابناك

    به گزارش تابناك، ايسنا به نقل از اسوشيتدپرس نوشت: دولت ژاپن اعلام كرد رشد اقتصادي اين كشور در سه ماهه پاياني سال قبل ۷.۱ درصد كوچك تر شده است كه بدترين عملكرد فصلي اقتصاد اين كشور در طول هفت سال اخير محسوب مي شود.

    در بين بخش هاي مختلف، مصارف خصوصي رشد منفي ۲.۸ درصد، مخارج كسب و كارها رشد منفي ۴.۶ درصد و سرمايه‌گذاري نيز رشد ۰.۴ درصد را به ثبت رسانده‌اند در حالي كه دولت مخارج خود را ۰.۲ درصد افزايش داده است. در بخش تجارت خارجي نيز صادرات ۰.۱ درصد و واردات ۲.۷ درصد كاهش داشته است. شينزو آبه، نخست وزير ژاپن، در همين رابطه گفت: شاهد اثرگذاري بالاي كرونا بر بخش گردشگري و كسب و كارهاي كوچك و متوسط بوده‌ايم.

    برخي .كارشناسان اميدوارند اين رشد منفي بيش از حد تصور مقدمه‌اي براي ورود اقتصاد ژاپن به يك ركود بزرگ‌تر باشد به ويژه كه حالا شيوع ويروس كرونا به شدت بر روي تجارت خارجي و صنعت گردشگري اين كشور تاثير منفي گذاشته است. پيشتر دولت ژاپن صدور ويزا براي اتباع چين و كره جنوبي را به حال تعليق درآورده بود.

    يوشيماسا ماريوما، تحليل گر موسسه اس ام بي سي نيكو سكيوريتيز با جدي خواندن وضعيت گفت: ركود فعلي مي تواند بيش از آنكه فني باشد دلايل ديگري داشته باشد و اقتصاد با يك كاهش محسوس مواجه شود. با وجود حضور پررنگ بانك مركزي ژاپن در بازارهاي مالي، ريزش شاخص هاي بورس اين كشور كماكان ادامه دارد و به نظر مي رسد اين روند كماكان ادامه يابد.

    پيش‌تر صندوق بين المللي پول براي اقتصاد ژاپن رشد ۰.۷ درصدي را در سال جاري و رشد ۰.۵ درصدي را براي سال‌آينده پيش‌بيني كرده بود. اقتصاد ژاپن سال قبل رشد يك درصدي را تجربه كرده بود.

    اين نهاد بين‌المللي همچنين ضمن هشدار نسبت به كاهش سرمايه‌گذاري چين در ژاپن و اثرگذاري تداوم روند تعطيلي كسب و كارهاي چين بر تجارت با ژاپن، اعلام كرده بود كه اخلال در زنجيره تامين با توجه به سهم بالاي چين از سبد تجاري ژاپن مي‌تواند شركت هاي ژاپني را در هفته هاي پيش رو با مشكلات جدي مواجه كند. چين دومين واردكننده بزرگ كالا از ژاپن در جهان محسوب مي‌شود.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ضربه سنگين كرونا به سومين اقتصاد بزرگ جهان

 

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

۸۵ بازديد

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگي | كارول شيلدز | مترجم: مهري شرفي | انتشارات روشنگران

خانواده استون از ديرباز در كار سنگ بوده اند. گويي سنگ بخشي از هويت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگي، اشاره اي معني دار و كمي هم زيركانه به همين نشان و شغل خانوادگي است.

مارتين درسلر (داستان يك خيال پرداز آمريكايي) | استيون ميل هاوزر | مترجم: سيروس قهرماني | انتشارات مرواريد

اين كتاب شرح سفر اكتشافي و سحرانگيز مارتين نوجوان است كه با كار در مغازه‌‌ي سيگارفروشي پدر آغاز مي‌شود و به ساختن و مديريت هتلي غول‌آسا مي‌انجامد. جهان مارتين درسلر سرشار از شوق زندگي و رمز و راز است. او همراه با دو زن، يكي واقعي و پرجنب‌وجوش و ديگري اثيري و بي‌تفاوت، موفق مي‌شود آرزوهاي قلبي‌اش را برآورده كند. آرزوهايي كه دست‌آخر در آن‌ها مرز بين واقعيت و خيال‌پردازي، بلندپروازي و جنون مخدوش مي‌شود.

زندگي بي‌دغدغه آمريكايي | فيليپ راث | مترجم: سالومه خدابخشي | انتشارات ماهابه

همزمان با پايان پريشان و ناآرام عصري كه با عنوان «قرن آمريكا» شناخته مي‌شد، فيليپ راث، رماني با عظمتي بي‌حدوحصر به مخاطبان عرضه مي‌كند كه مرثيه‌اي براي همه‌ي وعده‌ووعيدها در دستيابي به موفقيت، نظم اجتماعي و سعادت و كامروايي در سده‌ي جاري است. شخصيت اصلي راث در رمان زندگي بي‌دغدغه آمريكايي، ورزشكاري افسانه اي در دبيرستان نيوآرك به نام سوييد لووف است. كسي كه در سال هاي پررونق پس از جنگ بزرگ مي‌شود و با دختر شايسته‌ي ايالت نيوجرسي ازدواج مي‌كند، كارخانه‌ي دستكش‌سازي پدرش را به ارث مي‌برد و به خانه‌اي سنگي در روستاي اولد ريمورك نقل مكان مي‌كند. اما يك روز در سال ????، روياي آمريكايي دل‌نشين سوييد، او را ترك مي‌گويد…

فروشگاه آنلاين كتاب كاواك

 

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

۱۱۷ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال كرگدن

اين سريال در سبكي اكشن با رويكردي اجتماعيي ساخته شده است. پنج جوان كه وارد يك چالش به نام چالش كرگدن مي شوند و هر كدام مهارت خاص خود را دارند. اين چالش باعث دوستي بين انها شده و وقايع غير قابل پيش بيني براي انها رقم زده است.

3r2y_h3.jpg

شعار اين سريال هم اين جمله است كه : كرگدن نه شكار مي كند و نه شكار مي شود.

اين سريال را مي توانيد هم اكنون از لينك زير دريافت كنيد .

دانلود سريال كرگدن با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/rhino-first-season

 

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

۱۱۳ بازديد

تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش، كدام يك را انتخاب كنيم؟

احتمالا به خوبي در جريانيد كه اين روزها بازار مهاجرت تحصيلي حسابي داغ شده و بسياري از افراد با آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر، اقدام به خروج از كشور مي كنند. حتما شما هم افراد بسياري را ديده ايد كه در مسير مهاجرت تحصيلي به مشكل خورده اند و گاه نمي دانند دقيقا به چه نحوي بايد راه درست را پيدا كنند تا به خواسته خود برسند. پيشنهاد ما براي اين افراد، استفاده از آژانس هاي مهاجرتي است كه مي تواند مسير را براي علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور، هموار سازد.

در اين گزارش مي خواهيم شما را با دو كشور مهاجر پذير آشنا كنيم و از دانشگاه هاي معتبر اين دو برايتان بگوييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا با تحصيل در ايتاليا و تحصيل در اتريش بيشتر آشنا شويد.

تحصيل در ايتاليا

تحصيل در ايتاليا، تصورش هم مي تواند براي بسياري از افراد جذاب باشد و سبب شود براي گرفتن پذيرش دانشگاهي و ويزاي ايتاليا دست به كار شوند. جالب است كه بگوييم سال 2019 يكي از بهترين سال ها براي افرادي است كه مي خواهند براي تحصيل در ايتاليا اقدام كنند زيرا اين كشور امكانات كم هزينه و بورسيه هاي متعددي را براي دانشجويان در نظر گرفته است و سبب شده افراد بسياري از كشورهاي گوناگون راهي ايتاليا شوند.

همچنين خوب است كه بدانيد هزينه تحصيل در ايتاليا و همچنين هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي اروپايي پايين است و شما مي توانيد به راحتي در ايتاليا زندگي كرده و درس بخوانيد.

از سوي ديگر بايد بگوييم اگر شما بتوانيد بورسيه دانشگاه هاي ايتاليا را دريافت نماييد، به احتمال بسيار زياد تحت پوشش هزينه زندگي نيز قرار مي گيريد و مي توانيد به راحتي و بدون دغدغه علاوه بر تحصيل، زندگي آرام و راحتي را نيز پشت سر بگذاريد. شما براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد از موسسه دانش گستر كوه نور كمك بگيريد و روند دريافت بورسيه و كسب ويزاي تحصيلي ايتاليا را به آنها بسپاريد.

با كدام زبان جهت تحصيل در ايتاليا اقدام كنيم؟

بايد بگوييم شما مي توانيد تنها با كسب مدرك زبان انگليسي نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام كنيد اما بهتر است بدانيد كه اگر مدرك زبان ايتاليايي داشته باشيد، به راحتي پذيرش خواهيد گرفت و مي توانيد شانس بيشتري براي تحصيل در اين كشور داشته باشيد. در واقع عموما دانشگاه هاي ايتاليا به زبان رسمي اين كشور تدريس مي كنند و يادگيري زبان ايتاليايي پيش از مهاجرت، براي شما يك امتياز محسوب مي شود.

آيا دانشگاه هاي ايتاليا معتبر هستند؟

شايد ميبايست تاكيد كنيم كه تنها دليل مهاجرت تحصيلي به ايتاليا، جذابيت هاي اين كشور نيست و بسياري از افراد به دليل كيفيت دانشگاه هاي ايتاليا راهي آن مي شوند. در واقع شما اگر تصميم به تحصيل در ايتاليا را داريد، خوب است بدانيد با يك تير دو نشان مي زنيد، هم در كشوري فوق العاده جذاب زندگي مي كنيد و هم دانشگاهي معتبر را براي تحصيل انتخاب مي نماييد.

بايد بگوييم ايتاليا داراي دانشگاه هايي با رتبه عالي بين المللي است و شما در واقع اگر در يكي از آنها به تحصيل بپردازيد، در واقع در يكي از معتبرترين دانشگاه هاي دنيا روند تحصيلي خود را طي نمونه ايد. به طور نمونه مي توان به دانشگاه پلي تكنيك ميلان، دانشگاه هاي تورين، ترورگاتاي و ساپينزا رم و همچنين دانشگاه پياچنزا بولونيا اشاره كرد و مدعي شد اين دانشگاه ها همگي در رده هاي برترين دانشگاه هاي دنيا هستند.

همچنين نكته ديگر آن است كه كه دانشگاه هاي ايتاليا با وجود اعتبار جهاني، راحت ترين پذيرش را در دانشگاه هاي حوزه شنگن براي شما در نظر گرفته اند و بورسيه هاي تحصيلي بسيار مناسبي نيز دارند. شما مي توانيد براي مقاطع تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد و همچنين دكتري نسبت به تحصيل در ايتاليا اقدام نماييد.

تحصيل در اتريش

مهاجرت تحصيلي به اتريش يكي از پرطرفدارترن انواع مهاجرت است كه ميان دوستداران تحصيل در خارج از كشور، علاقه مندان بسياري را به سوي خود جذب كرده است. يكي از مهمترين ويژگي هايي كه تحصيل در اتريش دارد، آن است كه تقريبا تحصيل در اين كشور رايگان بوده و هزينه زندگي در اتريش نيز به نسبت عموم كشورهاي اروپايي، بسيار كم است.

با كدام زبان براي تحصيل در اتريش اقدام كنم؟

تحصيل در اتريش برخلاف تحصيل در ايتاليا، تماما به آشنايي شما نسبت به زبان آلماني نيازمند است. به اين معني كه اگر شما بتوانيد در داخل ايران زبان آلماني را آموزش ديده و مدرك معتبر دريافت كنيد، شرايطتان جهت پذيرش دانشگاه هاي اتريش يك گام جلوتر از ساير افراد است. البته اين كشور براي افرادي كه زبان آلماني بلد نيستند اين امكان را فراهم كرده است كه به مدت 3 ترم در دوره هاي آموزشي زبان آلماني در اين كشور شركت كرده و در نهايت پس از كسب نمره قبولي، وارد دانشگاه شوند.

بايد بگوييم اين دوره ها داراي هزينه هستند و شما نمي توانيد مانند دانشگاه ها به صورت رايگان از آنها بهره مند شويد. هزينه آموزش زبان آلماني در كشور اتريش براي هر ترم، تقريبا 770 يورو است كه شما اگر زبان آلماني را با مدرك معتبر بلد نباشيد، ميبايست اين دوره ها را بگذرانيد.

اعتبار دانشگاه هاي اتريش چقدر است؟

در ميان تعداد بي شماري از دلايل قانع كننده جهت تحصيل در اتريش، مي توان به ميزان اعتبار دانشگاه هاي اين كشور نيز اشاره كرد. در واقع بايد بگوييم تعدادي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان در اين كشور قرار گرفته اند به گونه اي كه در رتبه بندي دانشگاه هاي QS در سال 2018 ميلادي، هفت دانشگاه اتريش جايگاه برترين دانشگاه هاي دنيا را كسب كردند. دانشگاه وين كه بزرگترين دانشگاه اتريش است، خود در رده نخست اين فهرست قرار دارد. 

آشنايي با موسسه دانش گستر كوه نور

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 با كسب مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، فعاليت خود را جهت اعزام دانشجويان به خارج از كشور آغاز كرده و كشورهايي چون ايتاليا، اتريش، اسپانيا، پرتقال، فنلاند و... را در دستور كار خود دارد.

 

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

۱۰۲ بازديد

چاپ آنلاين و اهميت بسيار زياد اين نوع سفارش در جوامع آنلاين امروزي

 

مشغله هاي زندگي در دنياي امروز و اهميت زمان

با توجه به مشغله هاي فراوان در جوامع امروزي و نداشتن زمان و حتي انرژي و حوصله كافي براي انجام برخي كارها در روزمرگي هاي خود دچار مشكل و سردرگمي شده ايم.

  • خريد مواد مصرفي و خوراكي براي خانه و محل كار
  •  پيدا كردن و رزرو بليط مناسب هواپيما براي مسافرت آينده
  •  بررسي و مقايسه ميان گزينه هاي خريد و ...

نمونه هايي از اين قبيل مشكلات است .

مشتريان عزيز عرصه چاپ ، در بحث سفارش چاپ نيز هميشه با مشكلاتي روبرو بوده اند . مشكلاتي از قبيل هدر رفتن وقت در خيابان ها براي پيدا كردن نزديك ترين و يا بهترين چاپ خانه ، استعلام و مقايسه قيمت ها ، دريافت زمان دقيق تحويل سفارش ، عدم تغيير قيمت محصول در زمان ثبت سفارش تا دريافت آن و ... كه بهترين گزينه براي اين مشتريان هميشه سفارش چاپ آنلاين بوده است .

چاپ آنلاين و مزيت هاي بي نظير

چراكه فقط در بررسي تحت وب مي توان :

  • در كمترين زمان نزديك ترين چاپخانه ها را يافت !
  • قيمت محصولات را استعلام گرفت و با كمال خونسردي با هم مقايسه كرد
  • زمان تحويل محصول را در فاكتور خود به صورت دقيق و ثبت شده دريافت كرد
  • مبلغ سفارش را براي اطمينان از عدم تغيير مبلغ سفارش و به راحتي هرچه تمام به صورت اينترنتي پرداخت نمود .

فقط در چنين شرايطي هست كه كاربر مي تواند در چند دقيقه يك سفارش كاملا لذت بخش را به ثبت برساند و منتظر دريافت سفارش خود در محل كار و يا منزل خود باشيد .

انواع محصولات ما در بخش چاپ آنلاين سايت چاپلند

اگر بخواهيم به صورت خلاصه پرطرفدارترين محصولات از ديدگاه كاربران را نام ببريم بايد به :موارد ذيل اشاره كرد :

  • كارت ويزيت
  • تراكت
  • بنر تولد
  • بنر خير مقدم
  • بنر ترحيم
  • ماگ
  • كارت دعوت
  • چاپ استيكر

 

ادامه مطلب : چاپ آنلاين

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :