مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

۲۷ بازديد

مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

 

هر كسي كه فرصت همكاري با يك مشاور ماهر را داشته باشد ، مي تواند مزاياي شخصي اين تجربه را بيان كند.

 

گزارش خود هميشه در ايجاد شواهد تجربي چالش هايي را ايجاد مي كند. فراواني تجزيه و تحليل ها شواهد علمي را جمع آوري كرده است كه نشان مي دهد نتايج مشابهي در فرهنگ ها ، زمينه هاي اقتصادي اجتماعي و تشخيص ها وجود دارد.

فوايد مشاوره

 

تمركز بر تأثير و بيان احساسات. روانكاوي به جاي عوامل شناختي ، بر احساسات تمركز مي كند.

كاوش در تلاش براي جلوگيري از افكار و احساسات ناراحت كننده.

شناسايي الگوها و موضوعات مكرر در احساسات.

بحث در مورد تجربيات گذشته با تمركز بر توسعه.

تمركز بر روابط بين فردي

تمركز بر رابطه درماني

كاوش ايمن از زندگي فانتزي

آگاهي از اين كه حدود 18 درصد از مردم با نوعي اختلال رواني يا اختلال روبرو شده اند (هاروي و گامپورت ، 2015) يك دعوت به عمل است. در حالي كه افراد ممكن است تشخيص يا مداخله رواني و دارويي را دريافت كنند ، تعداد قابل توجهي از افرادي كه تشخيص داده مي شوند از مشاوره اي كه ممكن است به پيشرفت آنها كمك كند ، دريافت نمي كنند. دسترسي به خدمات و مقرون به صرفه بودن خدمات در بسياري از مناطق بايد بهبود يابد.

 

حوزه هاي جديد مشاوره در ده سال گذشته با استفاده از فناوري رشد كرده است. مشاوره آنلاين به بيماران دسترسي فوري داده است ، اما داده هاي تجربي كمي در مورد مزاياي اين دسترسي جمع آوري شده است (كوهن و كر ، 1999). برخي از بيماران كه با اضطراب روبرو هستند ، در تعاملات مشاوره كامپيوتري ، مانند آگاهي بيشتر از فرايندهاي داخلي ، ارزش پيدا كرده اند.

 

براي برآوردن انتظارات تجربي انجمن روانشناسي آمريكا ، يك گروه كاري تشكيل شد كه بر مداخلات موثر در دهه 1990 تمركز كرد. اين امر منجر به جنبشي به نام درمان تجربي معتبر (EVT) شد (وامپولد ، ليختنبرگ و واهلر ، 2002). هنگام تعيين اعتبار علمي مداخلات ، هفت اصل براي كمك به طبقه بندي ها ارائه شد.

 

هنگام ارزيابي نتايج مداخله ، سطحي از ويژگي بايد در نظر گرفته شود. سپس مي توان شواهدي در مورد اثربخشي مداخلات از يك دسته بندي گسترده به يك دسته بندي دقيق تر و خاص تر طبقه بندي كرد.

 

سطح تخصص نبايد به تشخيص DSM محدود شود. اين اصل به پزشكان اين امكان را مي دهد تا به جاي ارائه مداخلات صرفاً بر اساس اختلالي كه در حال درمان هستند ، كل فرد تحت درمان را در نظر بگيرند.

 

داشتن ديدگاهي از علم كه با رويكرد شخصي و درك خاص از تجربه فردي آميخته شده است ، براي مطلوب و موثر بودن نتايج ضروري است. در حالي كه مداخله ممكن است با يك مشتري خوب كار كند ، ديگري ممكن است آن را كاملاً نامناسب و براي شرايط آنها مفيد نباشد.

مطالعات روانشناسي مثبت به طور تجربي ثابت كرده است كه مداخلات خاص باعث افزايش شادي و كاهش علائم افسردگي مي شود .

 

منبع:

https://bit.ly/3miBHzj

 

خريد ويلا در سارير استانبول

۲۸ بازديد

بهترين قيمت ويلا در استانبول، خريد ويلا در استانبول، خاصترين خانه ويلايي در استانبول و اجاره خانه ويلايي در استانبول با ترك گشت

خريد ويلا در سارير استانبول

 

همه چيز درباره خريد ملك در استانبول همه مي دانند كه استانبول مملو از فرصت هاي جذاب املاك و مستغلات است و آپارتمان ها به طور كلي بازار مسكن را تسخير مي كنند ، تعدادي ويلا با كيفيت بالا براي فروش در مركز استانبول و حومه وجود دارد. ما در ترك گشت بهترين ويلا هاي فروشي در استانبول با باغ هاي بزرگ ، استخرهاي شناي خصوصي و ساير امكانات لوكس را براي كساني كه به دنبال تأسيس خانواده در تركيه هستند انتخاب مي كنيم. قيمت ها در استانبول مطلوب با نرخ باورنكردني (در سال 2015 به طور متوسط 15?) در حال افزايش هستند و در 5 – 8 سال آينده ادامه دارد. بازده اجاره براي خانه هاي استانبولي نيز زياد است و بسته به موقعيت مكاني شما ، ويلا در استانبول مي تواند هر ساله تا 7? از درآمد اجاره برخوردار شود.

m8_hfd6.jpg

 

هزينه خريد ويلا در استانبول چقدر است؟

 

از آنجا كه ويلاهاي استانبول به طور كلي در مناطق مسكوني استانبول تركيه ساخته نمي شوند ، يكدست نيستند و از لحاظ شخصيت بي نظير هستند. ويلا در استانبول به طور كلي امور بزرگ و حداقل چهار اتاق خواب است. ويلاهاي قديمي استانبول به سبك عثماني نوسازي شده در مركز شهر براي ابتدايي ترين قيمت از حدود 1 ميليون يورو شروع مي شود و براي خانه هاي عمارت يالي جلوي بسفر تا چند صد ميليون يورو شروع مي شود. مي توان در حومه استانبول خانه اي معقول را از حدود 300000 يورو انتخاب كرد. جزيره پرنسس براي كساني كه خواهان بهترين زندگي هر دو جهان هستند – هر دو شهر و روستا – ويلاهاي كنار ساحل در استانبول را ارائه مي دهد.

اجاره ويلا در استانبول خريداران ويلا در استانبول مي توانند انتظار قيمت وامكانات كاملا متفاوتي از بازار املاك و مستغلات تركيه را داشته باشند. از عمارت هاي ساحلي يالي در بسفر تا ويلاهاي مجلل استانبول با استخرهاي اختصاصي ، باغ هاي محوطه سازي شده و آخرين دكوراسيون و طراحي خانه ، نمونه كارها هميشه ارائه مي شود. ليست هاي ما شامل ويلا براي فروش در استانبول آسيايي ، همچنين در سمت اروپايي در بسياري از محله هاي ساحلي و داخلي است.

خريد ويلا در استانبول از كجا؟

 

بودجه شما عامل مهمي در تصميم گيري در مورد خريد خواهد داشت. در ساحل بسفر خانه ويلاهاي مجلل بسياري براي فروش وجود دارد كه به عمارت هاي يالي معروف هستند. بيشتر اين عمارتهاي باشكوه مربوط به دوران عثماني بوده و در وضعيت نگهداري قرار دارند. از اين رو آنها به ميليون ها دلار فروخته مي شوند و يكي از گران ترين بازارهاي املاك و مستغلات در جهان هستند. محله هايي با سبد لوكس شامل Uskudar ، Sariyer ، Emirgan ، Tarabya و Ortakoy هستند.

همانطور كه استانبول بازار املاك و مستغلات خود را دوباره بازسازي مي كند ، مناطق خاصي به عنوان مقصد محبوب خريداران در حال ظهور است و بويوك چكمجه يكي از آنها است. و شامل خانه هاي يك تا شش خوابه ، صفر و فروش اختصاصي ، كليد آماده و فروش مجدد است. با مجموعه اي متنوع از قيمت ها ، مضامين معماري ، اندازه ها و موارد ديگر ، اين يك مقصد عالي براي خريداران ارزان قيمت و لوكس است كه به دنبال خريد ويلا در استانبول هستند.

 

امكانات فضاي باز زندگي در ويلا براي فروش در استانبول

 

اگر خريد ويلا در بيليك دوزو استانبول مي خواهيد ، ويلا با استخر و باغ خود را انتخاب كنيد. در غير اين صورت ، يك موضوع مشترك كه در بسياري از مناطق ظاهر مي شود ، امكانات سيته در مجتمع هاي دردار است. امكانات رفاهي مشترك شامل استخرهاي شناي المپيك ، سالن هاي بدن سازي ، سونا ، امنيت محل ، باغ هاي محوطه سازي شده ، سرايدار و خدمات دربان است. همه مالكان براي نگهداري از خود هزينه تعمير و نگهداري را پرداخت مي كنند و از آنها بدون دردسر لذت مي برند. اين نوع مجتمع ها همچنين براي كساني كه مي خواهند با خريد اجاره بدهند و از اجاره تعطيلات درآمد كسب كنند ايده آل است.

شروع جستجوي ويلا در استانبول

 

نمونه كارهاي  اجاره ويلا در استانبول شامل تمام اطلاعات براي شروع جستجو از راحتي خانه شما است. از جمله ويژگي هاي اصلي ، دلايل برجسته بودن خانه ، عكس ها و توضيحات كلي ، ما همچنين در مورد محله محلي و منطقه اي كه ويلا در آن قرار دارد صحبت مي كنيم. براي اطلاعات بيشتر از جمله نمونه برنامه هاي پرداخت ، جزئيات نحوه خريد ملك در تركيه ، و چه مي توانيد در مورد املاك و مستغلات تركيه بدانيد ، از فرم درخواست استفاده كنيد يا امروز با ما تماس بگيريد.

 

قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي استانبول را ترتيب دهيد

 

براي تنظيم قرار ملاقات براي مشاهده ويلا هاي فروشي در استانبول به دفتر ما در استانبول مراجعه كنيد يا با ما تماس بگيريد. متناوباً ، براي خريداران املاك خارج از كشور ، سفرهاي مشاهده ما مورد توجه خواهد بود. فقط پروازها و هتل خود را رزرو كنيد و زمان آمدن را به ما اطلاع دهيد. پس از ورود و استقرار ، ما جلسه خواهيم گرفت تا در مورد بودجه شما ، و آنچه شما به دنبال آن هستيد ، بحث كنيم. اگر از منطقه مورد نظر براي خريد مطمئن نيستيد ، ما شما را با يك تور آشنا خواهيم كرد تا با محله هاي ايده آل ، مدارس ، ارتباطات حمل و نقل ، مغازه ها و موارد ديگر آشنا شويد. هنگام مشاهده ويلا در استانبول ، ما شما را در هر مرحله از مراحل خريد راهنمايي مي كنيم.

 

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

۳۳ بازديد

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

ميز هاي ام دي اف

۲۷ بازديد
ميز هاي ام دي اف اداري-خانگي براي استفاده در دكوراسيون و چيدمان هاي مختلف گزينه مناسبي به شمار مي آيند. آركاپارتيشن انواع ميز هاي مديريتي- اداري- كنفرانس را در طرح هاي مختلف و با قيمتي مقرون به صرفه براي مشتريان عرضه مي كند. ضمناً ساختار تمام ام دي اف اين نوع ميز ها و استفاده از نوار هاي پي وي سي براي لبه هاي ميز، باعث شده تا مقاومت و استحكام اين محصول، نسبت به ساير مدل ها، بيشتر شود.
 
ميز ام دي اف
ميز كنفرانس
ميز مديريت
ميز مديريت
ميز اداري
ميز كنفرانس
ميز اداري
ميز كنفرانس
ميز كنفرانس
اين مدل ميز، اغلب به عنوان ميز كار، ميز تحرير، كامپيوتر و… استفاده نمود. يكي از مهم ترين مزاياي آن ها اين است كه، بر روي آنها يك محفظه براي تعبيه كابل و سيم ها نصب مي گردد كه از آشفتگي و درهم ريختگي سيم و كابل ها جلوگيري كرده و زيباتر شدن فضا مي شود‌. پايه هاي آن قابليت رگلاژ دارد.( يعني مي توانيد ارتفاع پايه ها را به صورت دلخواه تنظيم كنيد‌، تا نسبت به شيب و سطح محل تراز گردد). محصولات پيشنهادي: كمد ام دي اف قفسه ام دي اف صفحه ميز نيز بصورت دور دوبل طراحي مي شود كه ضخامتي حدود ?? ميل دارد. همچنين يكي ديگر از مزاياي اين ميز ها، سفارشي بودن طول هاي آن است. يعني شما مي توانيد به صورت دلخواه ابعاد ميز خود را تعيين كنيد. از مزاياي مهم پارتيشن اين است كه در رنگ هاي مختلفي توليد، و در بازار عرضه مي گردند. در نتيجه مشتريان مي‌توانند ميز خود را در هر رنگ و طرح انتخاب كنند. منبع : https://www.arka-partition.com/services/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%81/

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۰ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

درب فرفورژه باغ (ورودي)

۲۳ بازديد

درب فرفورژه باغ (ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي)

ساخت درب فرفورژه باغ (ورودي) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب فرفورژه باغ (ورودي) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب فرفورژه باغ (ورودي)

البته انواع درب فرفورژه باغ (ورودي) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب فرفورژه باغ (ورودي) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد.

 

هرآنچه بايد از حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم  بدانيد

همانطور كه ميدانيد، درب و پنجره ساختمان براي ورود نور خورشيد و همچنين هواي تازه به داخل خانه ساخته مي شوند. شما هم به طور قطع دوست نداريد كه در يك خانه تاريك و متروك و بدون هيچ پنجره اي زندگي كنيد. مشكل اينجاست كه اين نوع پنجره ها اما به سارق ها اجازه مي دهند كه راهي به داخل خانه ي شما پيدا كنند. اگر شما هم ميخواهيد با خيالي آسوده و با آرامش در خانه خود زندگي كنيد، استفاده از حفاظ پنجره آهني براي شما ضروري است. به خصوص در پنجره هايي كه در طبقه اول وجود دارند شما بايد از قفل و حفاظ هاي بسياري استفاده كنيد. در اين بينف حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد به آن دقت كنيد.

حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم و نكاتي كه بايد بدانيد!

شايد به طور حتم نصب حفاظ پنجره و همچنين نرده براي بالكن از جمله مهمترين بخش هاي حفظ امنيت است. شما بايد براي استفاده از اين حفاظ ها بهترين نوع آن ها را خريداري كنيد. البته نكته اي كه بايد در زمينه انتخاب حفاظ پنجره بدانيد اين است كه اين نوع حفاظ ها براي نماي بيروني اهميت بسيار زيادي دارند و بسيار مهم هستند. در واقع زيبايي و كيفيت آن دو نكته بسيار مهم در انتخاب اين نوع حفاظ هاست. حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم هم نكته اي است كه بايد پيش از خريد حفاظ آن را بدانيد.

نصب حفاظ پنجره چگونه است؟

شما بايد بتوانيد انواع جوش هاي آرگوني  , آلومنيومي و همچنين كربن دي اكسيد را در اين زمينه شناسايي كنيد چرا كه اين جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. ممكن است كه جوش هايي كه در اين بخش انجام مي شوند با جوش هاي ناجور بد فرم ديده شود. اين نوع جوشكاري ها مهارت هاي بسياري را مي طلبد. نصب حفاظ پنجره ميتواند با حفاظ پنجره فرفورژه آهني و مقاوم نيز بررسي شود.

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات هزينه بردار تلويزيون سامسونگ

۲۸ بازديد

مشكلات هزينه بردار تلويزيون سامسونگ

سامسونگ يكي از پرفروش ترين برند هاي تلويزيون در دنيا به حساب مي آيد و بي شك اگر قصد خريد يكي از لوازم ضروري خانگي را داشته باشيد، يكي از مدل هاي سامسونگ جزو اولين توصيهات فروشنده به شما خواهد بود. گاهي در بعضي از تلويزيونات پرطرفدار سامسونگ مثل تلويزيون اشكالاتي را مشاهده مي كنيد. در اين مقاله مي خواهيم بعضي از اشكالات تلويزيون سامسونگ را بررسي كرده و راه حلي براي تعمير تلويزيون سامسونگ و بررسي و چگونگي حل آن ها بپردازيم. اين مقاله با كمك تيم حرفه اي سرويس تي وي آماده شده است.

اشكال خاموش و روشن شدن تلويزيون سامسونگ

مشغول تماشاي تلويزيون مي باشيد اما ناگهان تلويزيون خاموش شده و دوباره روشن مي شود. اين مشكل يكي از مشكلات رايج در تلويزيون LED سامسونگ سري ? مثل D5000، D5500، D5950 است. در بيشتر موارد اين اشكال به علت مشكل برد پاور است. بردپاور نقشي اساسي را در روشن كردن تلويزيون ايفا مي كند، اين قطعه پركاربرد به همه بخش هاي مختلف تلويزيون ولت مي رساند و اگر از كار بيافتد تلويزيون خاموش شده و ديگر روشن نمي شود.

كارشناس سرويس تي وي مي تواند با تعويض نرم افزار تلويزيون، تعويض IC، تعويض قطعات مربوط به بخش حافظه تلويزيون و در نهايت تعويض كامل برد پاور اين اشكال را حل نمايد.

دير روشن شدن تلويزيون سامسونگ

اين مشكل مختص تلويزيون هاي LCD سامسونگ است و به مشكل برد پاور تلويزيون بر مي شود. اين مشكل بيشتر اوقات در تلويزيون هايي كه چندين سال از عمر آن ها مي گذرد ديده مي شود.

معمولا در اولي ظهور مشكل، بعد از دقايقي روشن ماندن و چشمك زدن چراغ استندباي، تلويزيون روشن مي شود و به مرور زمان بيشتر شده و در نهايت با آسيب رسيدن به بخش برد پاور تلويزيون به خاموشي كامل فرو مي رود.

خاموشي تلويزيون يا تاريك شدن تصوير

اين مشكل در تلويزيون هاي ال اي دي سري H سامسونگ مدل UA48H5590 به وجود مي آيد و براي حل اين اشكال بايد بك لايت را به صورت كامل تعويض كرد. بك لايت صفحه اي نازك در پنل تلويزيون است كه از تعداد زيادي لامپ ال اي دي تشكيل شده است. وقتي اين قطعه خراب شود و چراغ ها شروع به خاموش شدن نمايند، ديگر تصويري از تلويزيون پخش نمي شود و يا هاله اي سياه روي تصوير ايجاد مي شود اما پخش صدا همچنان ادامه مي يابد.

تصوير از بخش بالا تاريك و روشن و تصوير دوتايي مي شود

اين مشكل در بخش پنل ايجاد مي شود و يكي از مشكلات رايج سري ? و مدل هاي ???? و ???? و ???? است. براي حل اين اشكال بايد اول اتصالات كابل و يا اتصالات انتن خود را بررسي كنيد.

قطع شدن تصوير تلويزيون سامسونگ

با مشكل برد تيكان كه آخرين مرجع پردازش تصوير قبل از اعمال به پنل تلويزيون است تصوير تلويزيون قطع مي شود. البته در اين حالت نور زمينه و يا بك لايت وجود دارد كه اين مشكل با توجه به ساختار خاص در تلويزيونهاي LCD سامسونگ به وفور ديده مي شد.

تلويزيون روشن شده و تصوير آن بعد از چند ثانيه قطع مي شود

برد بك لايت و LED هاي داخل پنل كه نور بك لايت را مي سازند در اين مشكل بيشترين احتمال مشكل را دارند. تعمير كردن بك لايت به تنهايي و بدون كمك گرفتن از يك نيروي متخصص نه تنها تلويزيون شما را تعمير نمي كند بلكه مي تواند آسيب ها و خسارات جدي به آن ها بزند.

تلويزيون در حالت استندباي مانده و خارج نمي شود

اول برد پاور را بررسي كنيد، اگر اين قطعه ولتاژ كافي را به ديگر بخش هاي تلويزيون نرساند تلويزيون خاموش شده و در حالت استندباي قرار مي گيرد. اگر برد پاور اشكالي ندارد و سالم است به سراغ مين برد رفته و آن را بررسي كنيد.

تلويزيون صدا دارد تصوير ندارد

وقتي تلويزيون LED صدا دارد ولي تصوير ندارد يعني اشكالي در بخش بك لايت تلويزيون وجود دارد. مشكل بك لايت در تلويزيون هاي ال اي دي بسيار متداول است، همانطور كه اشاره كرديم بك لايت گروه اي لامپ هاي LED است كه در درون پنل تلويزيون وجود دارد. با مشكل يكي از اين لامپ ها كم كم مابقي آن ها هم سوخته و خراب مي شوند و مانع از ايجاد تصوير روي صفحه نمايش مي گردند.

تلويزيون تصوير دارد صدا ندارد

اگر اشكال قطعي صدا در تلويزيون هميشگي است بايد به سراغ main board برويم. مين برد به مثل مغز عمل مي كند و همه دستورات لازم براي پخش صدا و تصوير در تلويزيون را مي دهد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

طرفداران برند سامسونگ از بعضي دليل ها اشكالات تلويزيون شكايت مي كنند؛ يكي از مهم ترين شكايت ها “روشن نشدن تلويزيون سامسونگ” است. و علت اصلي روشن نشدن تلويزيون برد پاور يا تغذيه است. اگر حرارت بسيار بالايي برد داشته باشد مي تواند به سيستم داخلي تلويزيون آسيب برساند. ولتاژ برق شهري را دست كم نگيريد علت عمده سوختن پاور مي تواند ار اين يك مورد باشد.

رنگ تلويزيون به خوبي تشخيص داده نمي شود

تنظيمات بك لايت روي تلويزيون را افزايش دهيد و روي گزينه Color Temperature برويد و رنگ هاي سرد را انتخاب كنيد اينطوري مي توانيد ديد بهتري از تلويزيون داشته باشيد. همينطور تنظيمات رنگ ها را بيشتر كرده و در نهايت تصوير dynamic را به Vivid تبديل كنيد.

سرويس و تعمير تلويزيون در محل كاري سخت محسوب مي شود و نيازمند به مهارت و تجربه است. يك حركت اشتباه امكان دارد آسيب و خساراتي جدي به تلويزيون شما وارد كند و هزينه تعمير را افزايش دهد. كارشناس ماهر تنها يك كليك با شما فاصله دارد فقط كافيست به سايت سرويس تي وي رفته و درخواست تعمير خود را ثبت كنيد. پشتيبانان سرويس تي وي به سرعت با شما تماس گرفته و هماهنگي لازم را انجام خواهد داد.