فاركس و ارزهاي ديجيتال در سايت فيماچارت Fimachart

۸۶ بازديد

فيماچارت يك وب سايت كامل در زمينه آموزش، اخبار و تحليل بازارهاي مالي است. در دنياي امروز، بازارهاي مالي بسيار مورد توجه قرار گرفتنه اند. فرقي ندارد شما چه شغل و چه نوع منبع درآمدي داشته باشيد، در چه سن و سالي باشيد يا حتي مدرك تحصيلي شما ديپلم باشد يا فوق دكترا!

بازارهاي مالي مانند بورس ، فاركس و ارزهاي ديجيتال وجود دارند كه هر كسي مي تواند با اندكي مطالعه و تجربه به درآمدهاي باورنكردني دست پيدا كند. فقط كافي است كمي ريسك پذير باشيد و سعي كنيد از دنياي مدرن بازارهاي ملي عقب نمانيد.

lhyv_q1.jpg

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم، مهمترين بازارهاي مالي كه در دسترس ما هستند، بورس، فاركس و ارزهاي ديجيتال هستند كه در ادامه به صورت خلاصه و مفيد هر كدام را جداگانه توضيح خواهيم داد:

بورس تهران

بهترين گزينه براي شروع، بورس تهران است. معامله در بورس تهران ساده است و پيچيدگي زيادي ندارد. فقط كافي است به يكي از كارگزاري هاي بورس يا دفاتر پيشخوان مراجعه كرده و يك كد بورسي دريافت كنيد. سپس با كمي آموزش و شروع سرمايه گذاري با مبالغ كم، تجربه كسب كرده و سپس به مرور سرمايه هاي بيشتري را وارد بورس كنيد. با مراجعه به بخش آموزش بورس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقاله ها و ويدئوهاي آموزشي بورس دسترسي داشته باشيد. در حال حاضر كمترين مبلغ براي شروع سرمايه گذاري در بورس تهران ??? هزار تومان است.

فاركس

فاركس بزرگترين بازار مالي دنيا است كه در آن روزانه ميلياردها دلار پول جابجا مي شود. ماهيت فاركس با بورس متفاوت است و در آن سهام خريد و فروش نمي شود. شما در بازار فاركس به مبادله جفت ارزها مي پردازيد. فاركس يك بازار دو طرفه است، يعني شما مي توانيد با بالا رفتن يا پايين آمدن جفت ارزها سود كسب كنيد. يكي ديگر از جذابيت هاي فاركس، استفاده از اهرم است. شما مي توانيد از اهرم هاي بسيار جذاب استفاده كنيد و با مبالغ كم سودهاي كلان بدست آوريد. البته قطعا همانطور كه مي تواند براي شما بسيار سودآور باشد، در صورت نداشتن علم و تجربه، ممكن است تمام سرمايه شما را نيز نابود كند. البته با مديريت سرمايه و رعايت ريسك به ريوارد مناسب مي توانيد از ضررهاي زياد جلوگيري كنيد.

با مراجعه به بخش آموزش فاركس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقالات و ويدئوهاي آموزشي مبتدي تا حرفه اي دسترسي داشته باشيد.

ارزهاي ديجيتال

حوزه ارزهاي ديجيتال جديدترين حوزه بازارهاي مالي است كه نسبت به بورس و فاركس از پيچيدگي بيشتري نيز برخوردار است. بيت كوين به عنوان اولين و باارزش ترين ارز ديجيتال در دنيا شناخته شده است و بسياري از تحليلگران اعتقاد دارند آينده مالي دنيا تحت سلطه ارزهاي ديجيتال خواهد بود. بهتر است شما نيز در مورد حوزه بلاكچين و ارزهاي ديجيتال مطالعه كنيد و حتي اگر قصد سرمايه گذاري در اين بخش را نداريد، باز هم مطالعه هرچند ناچيز در اين زمينه داشته باشيد تا از ديگران عقب نمانيد.

در حوزه ارزهاي ديجيتال نيز سايت فيماچارت به طور كامل آموزش، اخبار و تحليل هاي بروز را قرار مي دهد تا علاقمندان به اين موضوع بتوانند به يك منبع مطمئن و بروز دسترسي داشته باشند.

سايت فيماچارت تمامي بازارهاي مالي ذكر شده در بالا را به طور كامل پوشش مي دهد. در سايت ما مي توانيد به صدها مقاله آموزشي به صورت كاملا رايگان دسترسي داشته باشيد. همينطور روزانه و به صورت كامل اخبار بازارهاي مالي را پوشش مي دهيم تا بتوانيم به عنوان يك منبع كامل در اين زمينه شناخته شويم.

 

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين

۷۴ بازديد

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين

qrr6_k2.jpg

گاوها بعدازآنكه يكي، دو تا و يا اصلاً ده تا از آن‌ها را ببينيد ديگر خسته‌كننده مي‌شوند. يك گاو بنفش اما در ميان اين‌همه گاو يك‌شكل براي خود چيزي است. ست گادين در كتاب گاو بنفش به ما مي‌آموزد در هر چيزي كه مي‌سازيم يا هر كاري كه مي‌كنيم يك گاو بنفش بگذاريم تا چيزي خلق كنيم كه توجه‌ها را به خود جلب كند.

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين كه نخستين بار در سال ???? منتشر شد در رده‌ي آثار خودياري قرار مي‌گيرد و از موضوعات اصلي آن مي‌توان به كارآفريني و بازاريابي اشاره كرد. اين كتاب براي كار‌آفريناني است كه مي‌خواهند كالايي توليد كنند كه در وهله‌ي اول، ارزش توليد و تبليغ را داشته باشد. برگردان فارسي كتاب گاو بنفش با ترجمه‌ي شايان تقي‌نژاد و از انتشارات آموخته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ست گادين، نويسنده‌ي تأثيرگذار دنياي كسب‌وكار

 ست گادين، نويسنده‌ي كتاب گاو بنفش، خود كسي است كه بيش از ?? اثر پرفروش درزمينه‌ي كسب‌وكار دارد و با آثارش طرز تفكر معمول درباره‌ي بازاريابي را تغيير داده است. از ديگر آثار او كه به زبان فارسي نيز برگردانده شده‌اند مي‌توان به به جعبه دست نزن، شيب،‌ همه‌ي بازارياب‌ها دروغ‌گو هستند و‌ مهره‌ي حياتي اشاره كرد. او نامزد دريافت جايزه‌ي بهترين اثر ناداستان به انتخاب گودريدز شده است. ست گادين از سخنرانان محبوبي است كه تاكنون هجده اثر از او منتشر شده و خود از كارآفرينان و مديران بسيار موفق است.

فصل‌بندي متفاوت گاو بنفش

شيوه‌اي كه ست گادين در فصل‌بندي كتاب گاو بنفش پيش‌گرفته است خود باعث مي‌شود اين كتاب از اين نظر منحصربه‌فرد باشد. گادين اين اثر خود را به ?? بخش تقسيم كرده است و هر بخش در حقيقت مقاله‌ي كوتاهي است كه به همان موضوع موردبحث بخش قبلي و پس از خود مي‌پردازد و به‌آساني و به‌سرعت مي‌توان مطالعه‌اش كرد. در هر بخش كتاب نكته‌اي است كه بايد درباره‌اش انديشيد و برخي از اين بخش‌ها تنها يك يا دو پاراگراف طول دارند.

خوب بودن كافي نيست

اگر مي‌خواهيد توجه‌ها را به خود جلب كنيد، تنها كافي نيست كه خيلي خوب باشيد. بايد منحصربه‌فرد باشيد. اين تمام چيزي است كه گادين در كتاب گاو بنفش مي‌خواهد به مخاطب بياموزد. ايده‌ي كتاب گاو بنفش از داستاني در كشور فرانسه و منظره‌اي پر از گاوهاي شيرده سياه‌وسفيد مي‌آيد. گرچه گاوها زيبا هستند اما آن‌قدر شبيه به هم‌اند كه به‌مرورزمان ديگر ديده نمي‌شوند. اين در حالي است كه يك گاو بنفش در اين ميان، مي‌تواند حسابي توجه‌ها را به خود جلب كند.

گاو بنفش بسيار الهام‌بخش است چراكه شما را به داشتن ديدي متفاوت نسبت به دنبال تشويق مي‌كند. گادين شما را به امتحان راه‌هاي جديد دعوت مي‌كند و صحنه‌هايي خلق مي‌كند كه شوق خاص بودن را در مخاطب برمي‌انگيزد. مخاطب پس از مطالعه‌ي كتاب مي‌خواهد با ايده‌هاي جديد و منحصربه‌فردش شناخته شود.

احتياط خطرناك است

ست گادين در كتاب گاو بنفش به‌كرات خواننده را به خطركردن تشويق مي‌كند و از فوايد آن مي‌گويد. گادين جمله‌اي دارد كه مي‌گويد: احتياط خطرناك است و بيش از صد مثال مي‌آورد تا ثابت كند شركت‌هايي كه محتاطانه رفتار مي‌كنند عاقبت بازار را به شركت‌هاي ريسك‌پذير مي‌بازند. محتاط بودن شما را به موفقيتي كه خواستارش هستيد نمي‌رساند. بااين‌حال اما هستند بسياري از افراد كه ترجيح مي‌دهند راه امن‌تر را انتخاب كنند و هرگز آن‌چنان‌كه بايد ديده نمي‌شوند. ديده شدن در دنياي امروزي از ملزومات پيشرفت است.

اولين باشيد

به‌جاي آنكه تمام سرمايه‌مان را صرف رسانه‌هاي جمعي كنيم كه در ‌آن هر پيامي صرفاً تنها سروصداي بيشتر است، بايد گاو بنفش خود را پيدا كنيم و در جمعيت ديده شويم. در اصل، مردم اگر نيازي نداشته باشند تا به آن‌ها پاسخ داده شود، پيامتان را نمي‌بينند.

بهتر است نياز مخاطب خود را بيابيد و محصولي توليد كنيد كه پاسخگوي اين نياز باشد. چه محصولي مرتبط با اين نياز مي‌توانيد توليد كنيد كه پيش‌ازاين توليد نشده است؟ اولين بودن يعني منحصربه‌فرد بودن. شما بايد آن گاو بنفش را توليد كنيد و نه‌تنها بايد آن را توليد كنيد كه بايد آن را به كار بگيريد.

ست گادين در كتاب گاو بنفش بيان مي‌كند بازاريابي هدفمند بسيار مهم‌تر از بازاريابي جمعي است. هدفي را بيابيد كه نيازي داشته باشد و سعي كنيد پاسخگوي آن نياز باشيد. هدف را بيابيد و آن را اسباب پيشرفت خود قرار دهيد.

گاو بنفش را به كار بگيريد

نويسنده هم‌چنين بيان مي‌كند كه پيدا كردن گاو بنفش آسان است؛ اين به كار بستن آن است كه مشكل است. ست گادين به اين موضوع اشاره مي‌كند كه دليل اصلي كه سبب مي‌شود شركت‌ها سراغ گاو بنفش نروند آن است كه از اين كار مي‌ترسند و ترجيح مي‌دهند جانب احتياط را بگيرند. نتيجه آن‌كه براي افرادي كه خواستار خطر كردن هستند يك دنيا فرصت وجود دارد. گادين در كتاب گاو بنفش درباره‌ي خطرات پيروي مطلق از مدير نيز صحبت مي‌كند.

«به نظر مي‌رسد ما دو انتخاب بيشتر نداريم؛ يكي آنكه نامرئي، بي‌نام‌ونشان و از چشم منتقدين به‌دور باشيم، و ديگر آنكه گاو بنفش و بزرگي و خاص‌بودن را برگزينيم.»

چرا براي مهماني هميشه بستني وانيلي مي‌خريم؟ چون انتخاب محتاطانه‌اي است؛ اما متأسفانه انتخابي نيست كه همه را به وجد بياورد و باعث شود همه درباره‌اش صحبت كنند.

برشي از كتاب

… در بازاري شلوغ، همرنگ بودن مساوي است با شكست. در بازاري شلوغ، متفاوت نبودن با نامرئي بودن يكي است.

… اگر منحصربه‌فرد هستيد، امكانش هست كه برخي شما را نپسندند. اين موضوع جزوي از تعريف منحصربه‌فرد بودن است. تحسين جمعي و دائمي نصيب هيچ‌كس نمي‌شود. بهترين چيزي كه يك آدم ترسو مي‌تواند انتظارش را داشته باشد دور از توجه بودن است. انتقادها هميشه به‌سوي كسي كه متفاوت است سرازير مي‌شوند.

… اگر منحصربه‌فرد بودن را در آينده‌ي محصولي نمي‌بينيد،‌ اگر نمي‌توانيد آينده‌اي را كه در آن مردم مجذوب محصولتان شده‌اند تصور كنيد، زمان آن رسيده كه بپذيريد بازي تغيير كرده است. به‌جاي آنكه روي محصولي شكست‌خورده سرمايه‌گذاري كنيد، سود و سرمايه‌تان را روي چيزي جديد صرف كنيد.

سخن آخر

شايد كتاب را كه بازكنيد از سادگي نثر و خوش‌‌خوان بودن كتاب تعجب كنيد. گادين استاد بيان مفاهيم سخت با كلامي ساده است. ست گادين در كتاب گاو بنفش با آوردن مثال‌هاي عيني به مخاطبان خود منحصربه‌فرد بودن را مي‌آموزد. اين كتاب به شما و هركسي كه مي‌خواهد در دنياي شلوغ كسب‌وكار اين روزها منحصربه‌فرد باشد پيشنهاد مي‌شود.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب گاو بنفش اثر ست گادين هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب گاو بنفش از كاواك

 

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

۷۴ بازديد
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي كه احساس مي نمايم

امروز به بايدها و نبايدهاي يك  كانديداي محترم مجلس و يك مشاور انتخاباتي و يا  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

به شدت معتقدم احاطهكامل به ابعاد پروسه انتخابات  بسيار مهم است بايد اذعان كنم كه در سال ?? مهمترين

رويداد سياست داخلي، برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس و ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري است.

 


لطفا فيلم بهترين مشاوره نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي در آپارات https://www.aparat.com/v/SysrCمشاهده فرماييد.


 

فكر مي كنم با توجه به بقه طولاني در اين مير بهترين رفتار و رويه اين موارد مطروح زير باشد كه مي تواند به
 
شدت قدرت جذب و افزايش ضريب نفود شما در انتخابات و به طبع موفقيت شما را در رويه انتخابات افزايش
 
چشمگيري بدهد.

 


لطفا فيلم آموزش فرآيندهاي مديريتي جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/ZX6woمشاهده فرماييد.


بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس

استفاده از دستورالعملهاي زير قدرت و ضريب نفوذ را افزايش داده و در دراز مدت مي تواند شما را به سمت مسير
 
صحيح و اصولي هدايت و رهبر نمايد

 


لطفا فيلم پرسونال برندينگ جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/BAj8Jمشاهده فرماييد.


 

بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 
اول
 
يك كانديداي محترم انتخابات مجلس شوراي اسلامي فقط روي مناقع كلي كشور متمركز خواهد بود و كلا مواضع
 
را بايد در پروسه انتخابات و در زندگي سازماني كاملا از خود دور نمايد.
 
دوم
 
كاملا اخلاق حرفه اي را در زمينه انتخابات بايد يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در نظر بگيرد ائمه از
 
پو شش و ظاهر و گفتار و كردار  و پندار
 
سوم
 
يككانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار خوب و بادقت به حرفها و سخنان مردم گوش مي كند و هرگز
 
وسط صحبت ديگران نمي پرد. هنگام سخن گفتن ديگران، با بغل دستي خود حرف نمي زند به تلفن همراه يا
 
ساعت و يا….. نگاه نمي كند.
 
سوم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي پيوته بسيار سنجيده، كوتاه و دقيق سخن مي گويد. و هرگز در
 
سخنانشان اثري از كنايه، تهديد، تحكم، خشونت و توهين و تخريب رقبا و…. وجود ندارد.
 
 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 
 
چهارم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار بسيار اهل مطالعه است و عطش يادگيري دارند. در كنار به
 
روز بودن درحوزه تخصصي و انتخابي خود دارد و همچنين ، در علوم انسانى مطالعات زياد و گسترده دارد.
 
 
 
پنجم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از گفتن “نمي دانم” ابا ندارند و از تصحيح اشتباهاتش توسط
 
ديگران استقبال مى كندو سعي در بالا بردن مهارتها و قدرت فردي خود و رفع نقاط ضعف خود را در دتور كار قرار
 
مي دهد.
 
ششم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار راستگو است .هرجا كه راست گفتن را مصلحت نبينند،
 
بجاي دروغ گفتن سكوت مي كند.
 
 هفتم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار نگاهي توأم با احترام و خوشامدگويانه دارد. در سلام و
 
احترام كردن به ديگران، به جايگاه اجتماعيشان توجه  نمي كند. رفتارش با فروتني و آرامش همراه است. چهره
 
اي گشاده و بشاش دارد و با جان دل به ديگران گوش جان مي دهد.
 
 
هشتم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي هرگز  اهل افراط و تفريط نيست. در نگهدارى اموال عمومى و
 
محيط زيست كوشش مى كنند و مخصوصا هرگز از جيب ديگران خرج نمى كند.
 
 
نهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي نسبت به باورها و نظراتشان هرگز تعصب ندارد و مدام آنها را
 
دقيقا پالايش مى كند. از اين روى، نظر مخالف را با گشاده روي مي شنود و پيش داورى نمى كند.
 
 
 
دهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي هرگز گفتار و كردارش با تغيير منصب و مسئوليتش تغيير نمي كند.
 
و در مديريتش پيوسته اهل كار گروهى و تعامل است
 
يازدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي روابطشان بر تصميماتشان هرگز تأثير نمى گذارد و سفارش پذير
 
نيستند. براى خوشايند ديگران هرگز اظهار نظر مساعد نمى كند.
 
دوازدهم به مكان نشستنشان در مجلس هرگز حساسيتي ندارند. روي اولين صندلي كه خالي باشد مي
 
نشينند و مردمي و خاكي هستند.
 
سيزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي به دست آوردن مسئوليت با ديگران، مستقيم يا غير
 
مستقيم، مذاكره يا لابي نمي كند و پيوسته متعهد است
 
چهادهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي ديده شدن تلاش نمي كند. داوطلب عكس گرفتن يا مصاحبه
 
كردن نيست. تلاش نمى كند كه كارها را به نام خود تمام كند براي رضاي خدا كار مي كند و براي حتي  براي
 
رضاي خدا كانديد مي شود.
 
پانزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار نكته بين است. از تكرار گفته هايش پرهيز مي كند و در
 
سخنانش هميشه نكات تازه و بديع يافت مي شود. هرگز در موضوعات خارج از تخصصشان اظهار نظر نمى كنند.
 
شانزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از پذيرش همزمان چندين مسئوليت پرهيز مي كند و اگر
 
مسئوليتي را بپذيرند براي تحقق اهداف آن بسيار  تلاش مي كند. هرگز افراد را قضاوت نمي كنند و در خصوص
 
پيشينه، اعتقادات و احوالات خصوصي افراد كنجكاوي و تجسس نمي كند. بجاي سخن گفتن از افراد، از افكار و
 
انديشه ها سخن مي گويند.
 
هفدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي مسئوليت اشتباهاتش را كاملا مى پذيرند و از اعتراف به خطا يا
 
شكست خود طفره نمىروندو در پذيرش اشتباه فرافكنى نمى كند.
 
هجدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي وارد محاجه و يكي به دو نمي شوند و هرگز حاضر جوابى نمى
 
كند. در برابر تندي و توهين صبور و با سعه ي صدر مي نمايد.
 
نوزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي كاملا به هيجانات خود مسلط است. در رفتارش هرگز خشم،
 
ترس، اضطراب يا شادي مفرط ديده نمي شود.
 
بيستم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به هيچكدام از ويژگيهاي بالا هرگز تظاهر نمي كنند. و  اطلاحا
 
كلاس هم نمي گذارد و در يك كلام روي منافع نظام و حوزه انتخابيه و ايران متمركز است
 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 

 

ساختار لوازم استوك اسپورتيج

۷۴ بازديد

لوازم استوك اسپورتيج

 از ميان اتوموبيل هاي شاسي بلند خودرو اسپورتيج داراي جاذبه و زيبايي بي نظيري مي باشد. خريداران براي تهيه اين خودرو بايد هزينه تقريبا بالايي را بپردازند و گران قيمت بودن خودرو اسپورتيج باعث شده تا قطعات آن هم قيمت بالايي داشته باشند. حال بسياري براي تهيه قطعات مورد نياز خودرو ترجيح مي دهند تا لوازم استوك اسپورتيج را خريداري و مورد استفاده قرار دهند.

بررسي لوازم استوك اسپورتيج

 اگر خريداران كمي لوازم استوك اسپورتيج را بررسي كنند خواهند ديد كه اين قطعات بسيار با كيفيت و به صرفه مي باشند.

 لوازم استوك اسپورتيج از نظر قيمت در درجه قابل قبولي هستند و مي توان گفت خريداران زيادي را به خود جذب كرده اند.

 مي توان با قاطعيت گفت كه لوازم استوك اسپورتيج به دليل خوش ساخت بودن و تركيبات عالي كه در توليد آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، تا مدت ها مي توانند مورد استفاده قرار بگيرند و حتي كوچكترين مشكلي نيز براي خودرو ايجاد نمي كنند.

 خيلي از افراد ممكن است با شنيدن لوازم استوك تصور كنند كه اينگونه محصولات بي كيفيت و بي استفاده هستند اما اين به هيچ عنوان درست نيست.

 لوازم استوك اسپورتيج يا هر قطعه استوكي، شايد كيفيت لوازم نو را نداشته باشند اما كارايي و كاربرد برابر با اينگونه قطعات را دارند.

 قطعات نو خودرو اسپورتيج بيشتر وارداتي هستند و همين مسئله باعث مي شود تا قيمت آن ها در بازارهاي داخلي چند برابر قيمت اصلي باشند. به همين دليل خريداران اينگونه قطعات هزينه اي بيش از قيمت واقعي كالا را پرداخت مي كنند كه توجيه اقتصادي ندارد.

 اما لوازم استوك اسپورتيج علاوه بر اينكه توجيه اقتصادي داشته، كاربرد و استحكام بالايي را دارند و تا سال ها صاحب خودرو از هر گونه خرابي يا مشكلي راحت خواهد بود.

كيفيت لوازم استوك اسپورتيج

 مسلما زماني يك خودرو يا يك محصول به فروش بالايي دست پيدا مي كند كه از قابليت و كيفيت بالايي برخوردار باشد.

 در رابطه با خودرو اسپورتيج هم اين مسئله صدق مي كند، چرا كه شركت هاي خودرو سازي كره جنوبي بر روي كيفيت محصولات خود بسيار تاكيد مي كنند.

 بنابراين كيفيت لوازم استوك اسپورتيج هم به مراتب بالا بوده و بهترين كاربرد را براي اتوموبيل خريداران ايجاد مي كند.

9yd0_x8.jpg

لوازم استوك خودرو اسپورتيج

 البته افراد در بازار خريد و فروش قطعات استوك مي توانند لوازم را با كيفيت هاي مختلف پيدا كرده و خريداري نمايند. در اين حالت افراد مي توانند بر اساس بودجه مالي خود تصميم بگيرند تا كيفيت لوازم استوك اسپورتيج مورد نظر چگونه باشند.

 در واقع براي خريد لوازم استوك اسپورتيج به دليل وجود كيفيت هاي مختلف در بازار قيمت هاي مختلفي نيز وجود دارند و اين يك ويژگي عالي براي محصولات استوك به حساب مي آيد.

 هميشه خريداران لوازم استوك اسپورتيج بايد توجه داشته باشند كه قبل از خريد در رابطه با محصول مورد نظر مشورت و تحقيق را انجام داده و خيال خود را از هر گونه مشكلي راحت سازند.

 با كيفيت بودن لوازم استوك اسپورتيج باعث مي شود تا عمر مفيد وسيله نقليه بالا رفته و كارايي آن افزايش يابد.

قيمت لوازم استوك خودرو اسپورتيج

 در بازار پر تلاطم قطعات خودرو خيلي سخت مي شود يك قيمت واحد براي لوازم استوك اسپورتيج پيدا كرد.

 البته دلايل زيادي براي اعمال قيمت بر لوازم استوك وجود دارد، براي مثال لوازم خودرويي كه در آلمان ساخته مي شوند بسيار گران تر از قطعاتي هستند كه در هند توليد شده و وارد كشور مي شوند.

 

لوازم استوك خودرو اسپورتيج

 قطعات نو ساخت شركت كيا نيز به دليل اينكه كاملا براي خودرو اسپورتيج ساخته شده اند و با توجه به اينكه وارداتي نيز هستند كمي گران مي باشند اما خيلي از افراد ترجيح مي دهند تا از لوازم با كيفيت استوك استفاده كنند و در هزينه صرفه جويي نمايند.

 لوازم استوك اسپورتيج با داشتن توجيه اقتصادي و كيفيت نزديك به قطعات نو خودرو باعث شده است تا بسياري از خريداران ترغيب به خريد اينگونه لوازم شوند.

 افراد با خريد و استفاده از لوازم با كيفيت باعث مي شوند تا آلايندگي خودرو كاهش بسياري پيدا كرده و همچنين سطح ايمني سرنشينان خودرو بالاتر مي رود.

 بايد ذكر كرد كه بعضي مدل هاي اين خودرو به صورت سفارشي ساخته مي شوند براي همين بعضي لوازم اصلي درجه يك براي آن ها در كشور موجود نمي باشند به همين دليل رانندگان اينگونه خودروها بايد از لوازم استوك اسپورتيج استفاده كنند.

سالم بودن لوازم استوك خودرو

 بر لزوم سالم بودن لوازم استوك اسپورتيج بايد بارها تاكيد شود چرا كه تمامي قسمت هاي خودرو بر يكديگر تاثير مي گذارند و خراب شدن يك قطعه باعث مي شود تا ديگر قسمت هاي ديگر خودرو نيز ايراد پيدا كنند.

 

لوازم استوك خودرو اسپورتيج

 جدا از اين در صورت استفاده از لوازم بي كيفيت و تقلبي براي خودرو ممكن است تا جان سرنشينان و راننده به خطر افتاده و حوادث جبران ناپذيري ايجاد شود.

 به همين دليل بايد خريداران از سالم بودن لوازم استوك اسپورتيج اطمينان پيدا كنند كه اينكار از طريق تهيه كردن لوازم با مراجعه به مراكز فروش معتبر ممكن مي شود.

 براي خريد لوازم استوك اسپورتيج خريداران بايد قبل از خريد، از نظر كارشناسان در خصوص كالا مورد نظر بهره ببرند چرا كه اين افراد با داشتن سال ها تجربه و اطلاعات كافي مي توانند تفاوت ميان قطعه سالم با تقلبي را به راحتي متوجه شوند.

 بنابراين افراد با مراجعه به فروشگاه هاي معتبر ديگر لازم نيست تا نگران كالاهاي ناسالم و بي كيفيت باشند چرا كه در صورت تهيه محصول تقلبي خريداران مي توانند فروشنده را تحت پيگرد قانوني قرار بدهند.

خريد آنلاين لوازم استوك

 با رشد خريد و فروش قطعات در بازار ايران بسياري از افراد سعي مي كنند تا محصولات خود را به صورت آنلاين بفروشند كه البته اين كار مزاياي خوبي براي هر دو طرف در بر دارد.

 در خريد آنلاين لوازم استوك اسپورتيج هميشه بايد نماد اعتماد سايت و همچنين تصاوير كالاها را بدقت بررسي نمود و در صورت لزوم افراد مي توانند تلفني يا از طريق ايميل با فروشنده ارتباط برقرار كرده و سوال خود را مطرح كنند.

 همچنين افراد مي توانند براي خريد يا دريافت اطلاعات از قطعات بدنه خودرو سراتو بر روي لوازم بدنه استوك سراتو كليك كرده و از آخرين اخبار بهره مند شوند.

 

انواع پمپ و كاربردهاي آن

۷۴ بازديد

انواع پمپ و كاربردهاي آن

پمپ ها (pump) دستگاه هاي هيدروليكي هستند كه با دادن انرژي مكانيكي (توليد شده توسط موتور) به سيال عبوري، باعث افزايش انرژي سيال مي شوند.

از پمپ ها براي انتقال و جابجايي سيالات تراكم ناپذير استفاده مي شود،

اين سيال مي تواند خالص يا به صورت مخلوط با مواد جامد داراي چگالي و دماي متفاوت باشد.

 

دسته بندي انواع پمپ

پمپ ها به دو دسته كلي زير تقسيم مي شوند:

1- پمپ هاي ديناميكي

2- پمپ هاي جابجايي مثبت

 

پمپ هاي جابجايي مثبت (Positive displacement Pump)

بر اساس نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال مي توان پمپ ها را به صورت زير دسته بندي كرد :

در اين نوع پمپ، انتقال انرژي به سيال متناوب يا دوره اي است.

اين پمپ ها با كاهش حجم محفظه پمپ و در نتيجه افزايش فشار، سيال را منتقل مي كنند.

دو نوع اصلي از پمپ هاي جابجايي مثبت در زير آمده است.

 پمپ رفت و برگشتي (reciprocating pump)

معمولا موتورهاي الكتريكي تامين كننده نيروي محركه لازم در اين مدل هستند.

در اين مدل پمپ، با چرخش ميل لنگ، پيستون در سيلندر جلو و عقب رفته يا اصطلاحا حركت رفت و برگشتي مي كند.

مكش ايجاد شده در سيلندر كه ناشي از عقب رفتن پيستون است، باعث كشيده شدن مايع به داخل سيلندر مي شود.

مايع از يك شير ورودي به داخل سيلندر كشيده مي شود .وقتي پيستون به جلو حركت كند، ورودي بسته شده و مايع از شير خروجي خارج مي شود. شيرهاي ورودي و خروجي يك طرفه هستند و ورود و خروج مايع را در هنگام حركت پيستون كنترل مي كنند تا مانع جابجايي اشتباه مايع به قسمت كم فشار و بالعكس شوند.

3e1r_rp2.jpg 

پمپ پيستوني (Piston)

در پمپ هاي پيستوني ساختار انتقال قدرت شبيه به پمپ هاي پلانجري است.

با اين تفاوت كه در اختلاف فشار كمتري مي توانند حجم مشخصي از سيال را جا به جا كنند. علت آن را مي توان در ضريب رعنايي بالاتر ميله پيستون آن (نسبت به پمپ پلانجري) و در نهايت كمانش (Buckling) راحت تر آن دانست.

 

پمپ ديافراگمي (Diaphragm pump)

پمپ هاي ديافراگمي را بر اساس تعداد ديافراگم مي توان به انواع ذيل تقسيم بندي نمود:

– ديافراگم تكي(Single Diaphragm)

– ديافراگم دوتايي (Double Diaphrag)

 

پمپ چرخشي (Rotary Pump)

اين پمپ ها با استفاده از مكانيسم چرخشي، سيال را جا به جا مي كنند.در واقع خلاء ايجاد شده ناشي از چرخش چرخ دنده ها، منجر به جذب و هدايت سيال مي شود.مزيت مهم اين پمپ ها كه آن ها را بسيار كارآمد كرده اين است كه مي توان از آن ها براي پمپ كردن سيالات ويسكوز (چسبناك) استفاده كرد. در اين پمپ ها با افزايش ويسكوزيته، سرعت گردش بالاتر مي رود و سيال در سيستم انتقال مي يابد.

 

پمپ دوراني

اين پمپ ها كه خود يكي از انواع پمپ هاي جابجايي مثبت هستند، در حالت كلي خود به چند دسته تقسيم مي شوند

پمپ هاي پركاربرد از گروه پمپ هاي روتاري به شرح ذيل است:

– پمپ هاي اسكرو

– پمپ هاي دنده اي (دنده داخلي و خارجي)

– پمپ هاي تيغه اي

– پمپ هاي گوشواره اي

 

پمپ اسكرو (Rotary Screw Pump) يا پيچ ارشميدس

اين دسته پمپ اولين و مهم ترين نماينده خانواده پمپ هاي چرخشي هستند.

حركت سيال در اين گونه از پمپ ها براساس تغيير زاويه يك پيچ در پوسته است. به دليل ابداع اين پمپ توسط ارشميدس اين پمپ ها را با نام پيچ ارشميدس (Archimedes rotary pump) نيز مي شناسند.

 

پمپ دنده اي (gear Pump)

اين پمپ ها شامل دو نوع دنده اي داخلي و دنده اي خارجي مي باشند.

پمپ دنده اي خارجي

پمپ هاي دنده خارجي يكي از پمپ هاي محبوب هستند و اغلب به عنوان پمپ هاي روان كاري در ماشين آلات، در واحد انتقال قدرت مايع و به عنوان پمپ هاي روغن در موتور استفاده مي شود.

پمپ دنده اي داخلي

پمپ هاي دنده داخلي فوق العاده همه كاره هستند و مي توان از آن ها در محدوده وسيع ويسكوزيته اي و دمايي استفاده كرد. اين به دليل نقطه ي تكين لقي (clearance) (فاصله ي بين انتهاي دنده دنده روتور و سر پمپ) است. اين لقي (clearance) قابل تنظيم است تا بتواند خود را به درجه حرارت بالا، حداكثر بهره وري در مايعات ويسكوزيته بالا تطبيق دهد.

پمپ تيغه اي (Vane Pump)

تيغه ها معمولا با مكانيزم محرك فنري كار مي كنند كه همين موضوع به يكي از نقاط ضعف آن ها نسبت به ساير انواع پمپ ها تبديل شده است.

پمپ گوشواره اي (Lobe Pump)

در پمپ هاي گوشواره اي و يا پمپ هاي لوب عملكردي مشابه پمپ هاي دندانه خارجي در هدايت سيال دارند اما، برخلاف پمپ هاي دندانه خارجي، گوشواره هاي (Lobes) اين پمپ با يكديگر تماس ندارند وهماهنگي با چرخ دنده هايي در خارج از محفظه كه timing gear ناميده مي شوند، انجام مي شود. همچنين فاصله ميان گوشواره ها و پوسته بيشتر از پمپ هاي دنده اي است كه تا حد بسيار كمي وجود ذرات تحمل شود.

 

 

 

پمپ هاي سانتريفيوژ

نحوه كار پمپ گريز از مركز براساس قانون برنولي و تبديل سرعت سيال (انرژي جنبشي) به فشار است.

افزايش فشار سيال با استفاده از يك پروانه گردان ممكن مي شود. در واقع با چرخش پروانه، تيغه هاي متحرك روي آن فشار سيال را افزايش داده و به اين ترتيب سيال شتاب مي گيرد. سپس سيال به داخل پخش كننده رفته و در نهايت به سمت سيستم لوله كشي حركت مي كند.

مرسوم ترين و پركاربرد ترين دسته بندي پمپ هاي سانتريفيوژ، دسته بندي براساس جهت ورود سيال به پروانه و خروج سيال از آن مي باشد.

 

پمپ محوري (axial flow pump)

در اين مدل، نيروي پرتاب پره هاي پروانه باعث افزايش فشار سيال مي شود. اين پمپ در توليد دبي هاي زياد با ارتفاع كم به كار مي رود. اساس كار اين كلاس از انواع پمپ ها، تبادل مومنتوم بين پره و سيال مي باشد. بنابراين انحناي پره پروانه و متعاقبا مسير حركت سيال بر روي مشخصات هيدروليكي پمپ تاثير خواهد گذاشت.

از شاخص هاي اين پمپ ها مي توان به توليد جريان پيوسته بدون نبض (pulse) و همچنين تبعيت از مقاومت مدار هيدروليكي در توليد دبي اشاره كرد.

 

گروه صنعتي درويش تامين كننده و عرضه كننده انواع گيربكس هاي خورشيدي ايراني و خارجي با سابقه اي بيش از 50 سال در صنعت كشور مي باشد  كه آماده خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد . شما ميتوانيد جهت خريد انواع گيربكس خورشيدي با ما تماس بگيريد

 

 

بهترين روش براي برش استيل

۷۸ بازديد

بهترين روش براي برش استيل

استيل نوعي آلياژ از تركيب آهن و كربن مي باشد كه مقدار عنصر كربن در حدود دو درصد از جرم اين فلز را تشكيل ميدهد. به دليل استحكام و انعطاف پذير بالاي استيل ، اين فلز در صنعت كاربردهاي فراواني دارد.

در ادامه به روش هايي از برش استيل اشاره مي كنيم.

برش فلزات به دو روش مدرن و سنتي انجام مي گيرد. استيل را مي توان با روش هاي مختلفي همانند فرزكاري ، هواگاز، سنگ زني ، سمباده زني ، گيوتين ، پلاسما، ليزر و واترجت برش داد. استفاده از برش پلاسما براي استيل 0.5 تا 170 ميلي متر مناسب مي باشد. اين روش از روش هواگاز بهتر و كيفيت بالاتري دارد و علاوه بر اين ها روش پلاسما از روش هواگاز سرعت بالاتري نيز دارد. ولي استفاده از روش پلاسما معايبي نيز دارد از آن  قبيل مي توان به اين مورد اشاره كرد كه پلاسما براي محيط زيست بسيار مضر است و براي بدن انسان و طبيعت بسيار خطرناك مي باشد. همچنين در صورت خرابي تعميرات سخت و پر هزينه اي دارد و در كل برش پلاسما هزينه هاي بالايي را در بر مي گيرد. همچنين روش برش پلاسما  امواج صوتي مضري توليد مي كند كه عليرغم اينكه انسان آن را متوجه نمي شود ولي به گوش بسيار آسيب مي رساند.

برشكاري ورق استيل با ليزر

در برشكاري با ليزر يك پرتوي ليزر كه معمولا ناديدني است، در منبع توليد ليزر ايجاد مي شود  و توسط آينه ها به سمت نازل برش هدايت و توسط يك لنز متمركز مي شود. فاصله لنز نسبت به محل ورق قابل تنظيم مي باشد تا بتوان نقطه كانوني پرتو را در ارتفاع مناسب دريافت كرد. پرتوي قوي نور به سرعت دماي قطعه كار را بالا مي برد و ماده را ذوب مي كند. در اين روش يك جت گاز، مواد را از ناحيه برش بيرون زده و يك برش پيوسته به وسيله حركت پرتوي ليزر ايجاد مي شود. گاز كمكي (گاز برش) جهت محافظت و خنك كردن لنز و همزمان جهت كنار زدن ماده ذوب شده از شيار برش استفاده مي شود.

qexb_z5.jpg

مزاياي برشكاري ورق با ليزر

به طور كلي مي توان برشكاري ورق با ليزر را به صورت زير بيان كرد:

?سرعت بالا برش در مقايسه با ساير روش ها، به عنوان مثال يك ليزر CO2 1500 وات مي تواند فولاد نرم با ضخامت ? ميلي متر را با سرعت ??? متر بر دقيقه برش دهد.

?در بيشتر موارد اجزاي برش بعد از برش بدون هيچ عمليات اصلاحي، بلافاصله آماده كاربرد است.

?پهناي برش (پهناي شيار) بسيار باريك است (بين ??? تا ? ميلي متر). قطعات داراي جزئيات و شكل هاي پيچيده بدون محدوديت و نگراني از حداقل شعاع داخلي كه توسط فرزكاري و ساير روش هاي ماشين كاري مشابه تحملي مي شود، قابل ايجاد است.

?فرايند به طور كامل قابل كنترل توسط ماشين هاي CNC است. اين مزيت همراه با عدم ضرورت به كار بردن آرايش پيچيده جيگ ها به اين معني خواهد بود كه به طور مثال تغيير عمليات برش از محصول الف از جنس فولاد به محصول ب از جنس پليمر در كسر دقيقه انجام مي پذيرد.

?اگرچه برش ليزر يك فرايند حرارتي است، منطقه حقيقي كه توسط ليزر گرم مي شود بسيار كم است و بخش عمده ماده گرم شده از محل برش خارج مي شود بنابراين مقدار گرماي ورودي به حجم ماده بسيار كم است. HAZ بسيار كوچك است و از اعوجاج اجتناب مي شود كه براي برش فلز استيل براي ساخت تابلو مناسب مي باشد.

?اين فرايند يك فرايند بدون تماس است، به اين معني كه قطعه كار نياز به گيره بندي پيچيده ندارد و كافي است زير پرتو موقعيت دهي شود. مواد انعطاف پذير و بسيار نرم مي توانند با دقت فوق العاده بريده شوند و در حين برش جا به جا نشوند.

?باريكي عرض شيار و عدم وجود نيروهاي مكانيكي بر روي ورق تحت برش: طراحي و چينش قطعات توليدي بر روي ورق مي تواند بسيار نزديك به يكديگر باشد. بنابراين دورريز مواد مي تواند به حداقل برسد. در بعضي موارد اين مزيت تا آن جا پيش مي رود كه هيچ دور ريزي بين قطعات مجاور نيست.

?اگرچه سرمايه اوليه براي تهيه ماشين برش ورق با ليزر قابل توجه است، هزينه كاركرد و عمليات دستگاه كم است. همانند روش هاي برش مكانيكي تيغه يا ابزار خاص گران و مصرف شونده اي نياز نخواهد بود.

?محيط كار تميز بوده و كارايي بالاست و رضايت كاركنان را در پي دارد و با روش هاي توليد ديگر قابل رقابت شديد است.

?? – ماشين برشكاري ورق با ليزر در مقايسه با بسياري ديگر از روش هاي برش مكانيكي بسيار امن است.

 

منبع : تابلو الماس

 

نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

۷۴ بازديد

نكات  مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

 

قطع كننده و وصل كننده هاي جريان آب كه در انتهاي لوله هاي آب مجتمع قرار دارند و وظيفه ي تنظيم و تركيب و توزيع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شيرآلات در طرح ها و انواع مختلفي در آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي حمام و توالت و ساير مكان هاي مورد نياز نصب مي گردند.

 

از اقسام قديمي و جديد شيرآلات ميتوانيم به  نوع ساده، كلاسيك، پدالي، چشمي و اهرمي را نام برد كه هريك بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند و همچنين برندهاي مختلف ايراني و خارجي از شيرآلات در بازار موجود مي باشند.

 

h951_image1.jpg 

 

شيرآلات چشمي به دليل مزيت هايي كه دارند و جديد بودنشان بسيار مورد توجه قرار دارند.

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك مي باشند كه روكش آنها متفاوت  و مختلف است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج مي باشند.

 

 

 

يكي از خدمات ما عرضه وسايل كاربردي و تخصصي ساختماني و شيرآلات مي باشد، براي اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي

 

متاسفانه بسياري از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شيرآلات بهداشتي توجه خاصي ندارند. غافل از اينكه ارتفاع كم باعث مشكلاتي در ستون فقرات و گردن مي شود. زيرا بلند بودن و يا كوتاه بودن محل نصب شيرها براي افرادي كه مرتبا با آنها سر  و كار دارند باعث مي شود يا زياد خم شوند و يا در دسترسي مشكل داشته باشند.

 

به همين دليل يكي از بيشترين  سئوالاتي كه همواره پرسيده مي شود ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي و تجهيزات حمام و توالت و…. مي باشد. اين موضوع تا جايي اهميت دارد كه اگر به خوبي استاندارد مورد نياز رعايت نشود مي تواند در آينده مشكلات نصب و همچنين دكوراسيون خانه را نيز به همراه داشته باشد.



 

آنچه كه اهميت دارد اين است كه در زمان لوله كشي آب استاندارد هاي تعبيه شيرآلات بهداشتي در نظر گرفته شده باشد. از اين نظر كه امروزه با طراحي صفحه هايي استاندارد براي جانمايي شير ها كار تعبيه مكان شير ها راحت تر شده خيلي از نظر فاصله در نظر گرفته شده براي شير هاي پيسوار و يا رادياتور ها و … نگراني نداريم.

 

اين صفحات در اندازه هاي مناسب توليد مي شوند و تنها كافي است كه سر لوله ها با اتصالات نصب شيرها به اين صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و يا پهنا رعايت شود. اين صفحات در اندازه هاي ?? سانتي ، ?? سانتي ، ?? سانتي و ? سانتي طراحي مي شوند كه هر كدام براي نصب شير ها در فواصل مشخص كاربرد دارند.

 

بطور مثلا براي نصب شيرهاي پيسوار فاصله ?? سانتي متري از ديوار استاندارد است كه با نصب زانوهاي شير هاي پيسوار بر روي اين صفحات و نصب لوله ها به اين شيرها مشكل اندازه دهانه مرتفع مي شود و تنها كافي است بصورت تراز بر روي ديوار نصب شود. از صفحات ?? سانتي متري براي رادياتور ها و حوله خشك كن استفاده مي شود و از صفحات ? سانتي متري براي شيرهاي تكي.

 

با انتخاب اين صفحات شابلوني اطمينان پيدا مي كنيم كه فواصل نصب شيرآلات به خوبي رعايت شده اند.

 

براي ديدن نمونه هاي مختلف شير آلات بهداشتي و كالاهاي كاربردي ساختماني به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

فروشگاه آنلاين چيست؟

۷۶ بازديد

فروشگاه آنلاين  چيست؟

 

فروشگاه  انلاين  در واقع وب سايتي است كه در ويترين خود به عرضه كالا و خدمات مي پردازد و مشتري قادر به سفارش آن ها مي باشد. در فروشگاه هاي اينترنتي هزينه كالا و خدمات را به صورت آنلاين مي توانيد پرداخت كنيد و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحويل بگيريد. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره فروشگاه اينترنتي، كاربردها و مزاياي آن خواهيم پرداخت.

فروشگاه اينترنتي

فروشگاه هاي آنلاين: دلايل شكست فروشگاه هاي آنلاين چيست؟ - داده ... 

در فروشگاه اينترنتي اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمايش داده مي شود و امكان خريد آن براي مشتري فراهم مي گردد. در اين فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندي مي شوند و با كليك روي هر يك قادر به مشاهده محصولات زيادي خواهيد بود. سبدي مجازي براي اين فروشگاه ها در نظر گرفته مي شود كه با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهيد بود. امكان جستجوي محصولات در فروشگاه هاي  انلاين  برقرار شده است تا اقلام و يا برندهاي خاصي را كه به آن تمايل دارند جستجو كنند و محصول مورد نظر را سريع تر پيدا كنند.

 

 

نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

۷۸ بازديد


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالكن  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده تراس و بالكن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده تراس و بالكن  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالكن  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده تراس و بالكن  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالكن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده تراس و بالكن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالكن  آشنا كنيم.

نرده حفاظ بالكن آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالكن حفاظ شاخ گوزني

يكي از انواع مورد استفاده حفاظ بالكن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالكن  از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت كه با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است كه سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند كه توسط افرادي جوش داده ميشوند كه در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراكم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يك ظاهر زيباي دارد كه به سر ديوار ساختمان ها يك جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراكم و همچنين تيز بودن باعث مي شود كه عبور از روي آنها غير ممكن باشد.

نرده تراس و بالكن  بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالكن و تراس 

يكي ديگر از انواع نرده تراس و بالكن ، فرفورژه است كه همانطور كه از نام آن پيداست براي شما يك نيزار را تداعي خواهد كرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد كه علاوه بر امنيت ميتوان آن را يك دكوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند كه متبحر هستند چرا كه كار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالكن  نيز وجود دارد كه برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت كه اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالكن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد كه از جمله آنها ميتوان به امكان گسترش از مركز را مي دهد كه شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي كند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آكاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
6.    امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
7.    امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت آهن ايرانيان

شركت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در كشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين كار هستيم.

يكي از مصالح ساختماني كه براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوك تيز به شكلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يكي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود كه جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميكند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تكنيكهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
كه يكي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينكه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي كامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراكم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را كاملاً مطابق سليقهي خريداري كه سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني كاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميكند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشكاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخكهاي كوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه كافي تيز و برنده باشند).

جهت شكلدهي و خمكاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميكنند.

پس از خمكاري و شكلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراكم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در كوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشكاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله كار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مكان نصب و انجام كارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار

 

  

 

خريد 25 درصد از سهام شركت BOGINI

۷۴ بازديد

سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه گذاري در تركيه – اگر مايل به سرمايه گذاري در تركيه هستيد، مي توانيد با خريد 25 درصد از سهام شركت BOGINI در مدت كوتاهي سرمايه خود را چندين برابر كنيد. طبق آمارها كشور تركيه در بين كشورهاي جهان بيستمين كشور پيشرفته صنعتي محسوب مي شود. اين كشور به خاطر دسترسي به بازار اروپا و خاورميانه (كشورهاي عربي) يكي از گزينه هاي مناسب براي سرمايه گذاري مي باشد.

d4k7_1.jpg

محصولات BOGINI

محصولات بگيني در ابتدا فقط شامل اكسسوري خودرو (كاورهاي ريموت خودرو) بود. توليد اين محصولات در سال 2016 آغاز شد و امروز شامل چندين مدل مختلف مي باشد. در اين زمينه تنها دو شركت ديگر فعاليت مي كنند. شركت تيونينگ منصوري در آلمان و كمپاني AWAIN در فنلاند كه قيمت محصولات آنها بسيار بالاتر از محصولات شركت BOGINI مي باشد.

 

چهار زيرمجموعه محصولات

 

اكسسوري طلا

ساعت مچي طلا

دكوراسيون داخلي

دوچرخه برقي

 

واگذاري 25 درصد از برند BOGINI

قيمت پايه: 240.000 دلار آمريكا

 

شركت BOGINI به منظور گسترش فعاليت هاي خود 25 درصد از سهام خود را واگذار مي كند. شخص خريدار به صورت مشخص صاحب 25 درصد شركت و سود آن به صورت مادام العمر خواهد شد. اين روند شامل يك قرار داد مشاركت مدني به صورت محضري در ايران و ثبت شركت در تركيه مي باشد. 

مبلغ پايه: 240.000 دلار آمريكا مي باشد.

 
ارائه محصولات به كشورهاي عربي

از آنجا كه بيشتر محصولات BOGINI اكسسوري هايي از جنس طلا و نقره و سنگ هاي قيمتي هستند، مي توان كشورهاي عربي را بهترين گزينه براي بازار فروش دانست. كشورهاي دبي، كويت، عمان و قطر، چهار كشور اصلي هستند كه مي توانند بازار بسيار خوبي براي ارائه محصولات خاص اين شركت باشند.